Gå til innhold

Abstinens-telletråden (med likere, på oppfordring)

Dr. A. Kula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, wintergirl skrev:

Likte det nå :tommelopp:

Takk. :blomst:

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har respondert. :jepp: 

Takk. :blomst:

På 2017-6-14 den 23.00, An0nymBruker skrev:

Kun 9 7 likes mangler på innlegg nr 1856  (gå inn på linken under her, eller gå til innlegget på side 93 ) med tall nr. 108, som trenger 30 likes før tall nr. 109 kan telles.  Innlegg nr. 1856 må siteres av den som teller 109. http://forum.kvinneguiden.no/topic/1064541-abstinens-telletråden-med-likere-på-oppfordring/?page=93#comment-19799247

:nori:

:smoke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2017-6-14 den 23.00, An0nymBruker skrev:

Kun 9 6 likes mangler på innlegg nr 1856  (gå inn på linken under her, eller gå til innlegget på side 93 ) med tall nr. 108, som trenger 30 likes før tall nr. 109 kan telles.  Innlegg nr. 1856 må siteres av den som teller 109. http://forum.kvinneguiden.no/topic/1064541-abstinens-telletråden-med-likere-på-oppfordring/?page=93#comment-19799247

:nori:

:biggrin:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymSjiraff skrev:

:biggrin:

Supert! :nordvesta::klemmer:

Tusen takk AnonymSjiraff og dere andre som er med :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, An0nymBruker skrev:

Supert! :nordvesta::klemmer:

Tusen takk AnonymSjiraff og dere andre som er med :blomst:

Takk til deg også!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2017 den 5.27, fiole skrev:

:nori:Denne tråden skal jeg innrømme jeg ikke helt har forstått meg på-

Ikke jeg heller :fnise: Hoppet inn i tråden her nå. Hvor mange likes skal det være egentlig? Og hvilket tall er det som telles? Hvis jeg finner det skal jeg like det :blomst:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Diamant skrev:

Ikke jeg heller :fnise: Hoppet inn i tråden her nå. Hvor mange likes skal det være egentlig? Og hvilket tall er det som telles? Hvis jeg finner det skal jeg like det :blomst:

Hei Diamant :vinke:

Kun 6 likes mangler på innlegg nr 1856  (gå inn på linken under her, eller gå til innlegget på side 93 ) med tall nr. 108, som trenger 30 likes før tall nr. 109 kan telles.  Innlegg nr. 1856 må siteres av den som teller 109. http://forum.kvinneguiden.no/topic/1064541-abstinens-telletråden-med-likere-på-oppfordring/?page=93#comment-19799247

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Dark Angelina skrev:

Likt :nori:

Takk! :blomst:

2 minutter siden, Diamant skrev:

Takk! :blomst:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Hei Diamant :vinke:

Kun 6 likes mangler på innlegg nr 1856  (gå inn på linken under her, eller gå til innlegget på side 93 ) med tall nr. 108, som trenger 30 likes før tall nr. 109 kan telles.  Innlegg nr. 1856 må siteres av den som teller 109. http://forum.kvinneguiden.no/topic/1064541-abstinens-telletråden-med-likere-på-oppfordring/?page=93#comment-19799247

Tusen takk @An0nymBruker :klemmer: Det er to som har skrevet 108, er det det første som gjelder da eller? :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Diamant skrev:

Tusen takk @An0nymBruker :klemmer: Det er to som har skrevet 108, er det det første som gjelder da eller? :)

Ja det er den første :klemmer:

Tusen takk for klemmen og for at du er med :blomst:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Diamant skrev:

Jepp, men lov å gi like til begge likevel. :jepp:

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...