Gå til innhold

Baksnakking og forsøk på å ødelegge - Hvorfor, hva og poenget med det er?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På ‎09‎.‎11‎.‎2016 den 16.46, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke helt med på denne karma-tingen, men jeg er definitivt med på at de møter på seg selv i døren en dag.

Anonymkode: 299ff...572

Jeg tror heller ikke på karma.

Selv om det kanskje kunne gjort seg, men noen lærer aldri. Men at man kjenner det selv når man har feilet, det gjør vel de fleste.

Endret av Atea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verden er ikke sort/hvit, så ikke i denne saken heller. 

Når du er gift og har 2 barn, og så prøver du deg på 4 mannlige kollegaer på julebordet, så er det ikke spesielt slemt at folk prater om det.

Men gjør du ikke noe galt, og noen snakker og smiler med deg, for så å baksnakke deg sekundet etter du er borte, så er det bare slemt gjort.

Anonymkode: 4a79e...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Verden er ikke sort/hvit, så ikke i denne saken heller. 

Når du er gift og har 2 barn, og så prøver du deg på 4 mannlige kollegaer på julebordet, så er det ikke spesielt slemt at folk prater om det.

Men gjør du ikke noe galt, og noen snakker og smiler med deg, for så å baksnakke deg sekundet etter du er borte, så er det bare slemt gjort.

Anonymkode: 4a79e...bce

Ha ha. Har noen gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er irriterende med folk som alltid slenger dritt om noen.

I tillegg finner de på idiotiske historier, som de sprer for å skrape til seg mest mulig sympati.

Anonymkode: 6d897...c19

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spørs det hvem som vinner dette vennskapet til slutt? Den som slarvet eller den som ble slarvet om? 😶😶😶

Endret av Jaikkesant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde å miste en stor del av mitt liv pga en mobber. Jeg tok helt avstand og ga opp noe som betydde mye for meg. Bare pga baksnakkingen. Alt ble hausa opp og ting ble satt helt ut av perspektiv. 

Ja jeg er bitter på denne personen men det gavner ingen å dra dette ut. Så da valgte jeg å snu ryggen til hele skiten. 

Men innimellom detter skjelettet ut av skapet jeg så inderlig ønsker å holde helt lukka. Det er ingen vits å ta det med den det gjelder. Der kommer man ikke igjennom. Men det er fascinerende å se hvor mye en person kan kværne rundt på ting og tang og sette alt ut av perspektiv :P 

Heldigvis for de som kjenner meg og vet hvem som er på ville veier og hvem som er oppriktig. Noen mennesker er ekstremt manipulative og slike er det bare å holde seg langt unna. Jeg er uansett fri for dette nå etter at jeg snudde ryggen til dette. Og det var uten tvil en riktig avgjørelse, selv om jeg tror mobberen er sur fordi jeg ikke er i nærheten mer :fnise:

Anonymkode: db86f...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...