Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #1 Del Skrevet 25. november 2004 På to dager har livet mitt blitt snudd på hodet. Kanskje jeg endelig skal få kommet meg ut av min gamle jobb, og fortsette å utvikle meg??? Utrolig.. Grøss. Jeg er dritnervøs allerede, var det egentlig allerede i går.. Noen gode råd mot nervøsiteten?? Ønsk meg lykke til!! Mien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. november 2004 #2 Del Skrevet 25. november 2004 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 25. november 2004 #3 Del Skrevet 25. november 2004 Aktiviser deg selv til du skal på intervju. ikke noe poeng i å sitte og stresse seg selv. Og lykke til såklart :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #4 Del Skrevet 25. november 2004 VILLE BARE FORTELLE AT JEG FIKK JOBBEN!! HURRA HURRA HURRA jIPPI!! MIEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 25. november 2004 #5 Del Skrevet 25. november 2004 Så fint, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå