AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #1 Del Skrevet 8. november 2016 Kort fortalt. En jeg anser som vennine har fått baby for 2 uker siden. Dette fikk jeg vite på Facebook nå. Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke har sendt meg melding og fortalte dette. Det gjorde jeg meg alle vennene mine inkludert henne da jeg fikk barn. Også fikk jeg vite at hun var gravid, på Facebook. Hun gadd ikke engang å si det til meg. Skal jeg da gratulere henne hun på innlegget på Facebook eller privat melding? Hun anser meg tydeligvis ikke som god nok venn til å dele sånt privat . Jeg vil egentlig si at jeg er skuffet men vil ikke stresse henne. Anonymkode: 3c0cf...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #2 Del Skrevet 8. november 2016 Siden du ikke har sett henne som gravid, antar jeg at dere ikke sees så ofte? Kanskje hun da ikke anser dere som så nære venner som du gjør? Har dere jevnlig kontakt på telefon eller facebook synes jeg derimot at det hadde vært naturlig av henne å fortelle deg om det. Anonymkode: 22a7b...56e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #3 Del Skrevet 8. november 2016 Mulig jeg misforsto, hun annonserte på facebook først at hun var gravid, og nå om fødselen? Jeg har hatt venninner som sender ut fellesmeldinger på SMS eller facebook, forstår godt at de ikke gidder å sende melding til èn person av gangen, de har hendene fulle med baby Anonymkode: 22a7b...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #4 Del Skrevet 8. november 2016 Hvis dette er en venninne du har pleid å ha kontakt med jevnlig, uten at hun har fortalt om graviditeten, så ville jeg ikke foretatt meg noe, unntatt hvis hun tar kontakt. Anonymkode: d3cdf...1f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #5 Del Skrevet 8. november 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden du ikke har sett henne som gravid, antar jeg at dere ikke sees så ofte? Kanskje hun da ikke anser dere som så nære venner som du gjør? Har dere jevnlig kontakt på telefon eller facebook synes jeg derimot at det hadde vært naturlig av henne å fortelle deg om det. Anonymkode: 22a7b...56e Var med henne for 4 uker siden. Og vi har kontakt på Facebook og melding. Anonymkode: 3c0cf...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #6 Del Skrevet 8. november 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dette er en venninne du har pleid å ha kontakt med jevnlig, uten at hun har fortalt om graviditeten, så ville jeg ikke foretatt meg noe, unntatt hvis hun tar kontakt. Anonymkode: d3cdf...1f9 Til hennes forsvar så fortalte hun om graviditeten dagen hun fant ut at hun var gravid. Ventet i mange år så sikkert spent Anonymkode: 3c0cf...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #7 Del Skrevet 8. november 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg misforsto, hun annonserte på facebook først at hun var gravid, og nå om fødselen? Jeg har hatt venninner som sender ut fellesmeldinger på SMS eller facebook, forstår godt at de ikke gidder å sende melding til èn person av gangen, de har hendene fulle med baby Anonymkode: 22a7b...56e Det er vanlig å fortelle venner før bekjente på Facebook Anonymkode: 3c0cf...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #8 Del Skrevet 8. november 2016 Det var kanskje litt klønete av henne og jeg forstår godt at du reagerer, men jeg synes likevel ikke du skal tolke så mye inn i det. Husk at hun er inne i sin egen lille baby-boble! Anonymkode: 968bb...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #9 Del Skrevet 8. november 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var kanskje litt klønete av henne og jeg forstår godt at du reagerer, men jeg synes likevel ikke du skal tolke så mye inn i det. Husk at hun er inne i sin egen lille baby-boble! Anonymkode: 968bb...d1d Hun har visst at hun har blitt mor i 2 uker uten å si ifra 😐 Anonymkode: 3c0cf...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #10 Del Skrevet 8. november 2016 Høres jo ut som dere er ganske nære venner, så litt merkelig virker det jo. Vet du om hun har sendt melding til andre? Samtidig så er man i sin egen verden etter fødsel.. Jeg ville sendt en privat melding, kan ikke se noen grunn til at hun skulle reagere negativt på det Anonymkode: 22a7b...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #11 Del Skrevet 8. november 2016 Det kan jo også være at hun har ventet på at du skulle spørre? Mulig hun ventet på melding fra deg for å spørre om det hadde skjedd noe/hvordan det går ? Anonymkode: 22a7b...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hactar Skrevet 8. november 2016 #12 Del Skrevet 8. november 2016 Det er godt mulig at hun tror hun har sendt deg melding. Det kan gå rundt for enhver like etter fødsel. Jeg ville sendt henne en sms og skrevet noe i retning av "Ser på Facebook at baby er kommet. Gratulerer å mye!". Da viser du at du ikke visste noe før nå, i tilfelle hun på sin side sitter og lurer på hvorfor du ikke har tatt kontakt. Så ville jeg avventet med å bli skuffet til jeg så hvordan vennskapet utviklet seg videre. Man bør ha litt ekstra toleranse for at folk i barsel ikke klarer innfri uuttalte forventninger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå