AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #81 Del Skrevet 8. november 2016 3 timer siden, made4u skrev: Det handler mer om anstendighet. Kan ikke være i en dames interesse å bli opplevet uanstendig og utfordrende på jobb, slik mister hun respekt og anseelse. Igjen; god bedring! Anonymkode: 4f7a7...ca4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #82 Del Skrevet 8. november 2016 Mulig jeg er dum, men hvorfor burde man ikke g[ uten BH, beklager hvis sp;rsm[let blir for dumt, men jeg kan faktisk ikke se en eneste grunn til at det ikke skulle være lov. Anonymkode: 6877d...a27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 8. november 2016 #83 Del Skrevet 8. november 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg er dum, men hvorfor burde man ikke g[ uten BH, beklager hvis sp;rsm[let blir for dumt, men jeg kan faktisk ikke se en eneste grunn til at det ikke skulle være lov. Anonymkode: 6877d...a27 Ifølge enkelte her signaliserer du at du er uanstendig og vulgær og fritt vilt for kåte mannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #84 Del Skrevet 8. november 2016 Kan noen helt seriøst fortelle meg hvorfor kvinner skal dekke til brystvortene (med rare klistremerke-greier)? Jeg er godt voksen, og har ikke fått med meg at det plutselig er blitt vulgært eller farlig at brystvortene (hos kvinner....) noen ganger vises gjennom tøyet - BH eller ikke BH. Jeg husker venninnene mine og jeg lo så vi tisset på oss for noen år siden da vi så på nettet at i USA ble det solgt "klistremerker" som skulle skjule brystvortene. Det var helt freaking absurd humor for oss. Og nå er det i salg i mange norske butikker. Og jeg ser her i tråden av flere norske kvinner bruker dette. Hva er så vulgært/ille med kvinnens brystvorter? Menn har jo også brystvorter? Anonymkode: b72e5...a6c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 8. november 2016 #85 Del Skrevet 8. november 2016 Hvorfor kan du ikke bare kjøpe deg en ny BH eller tre? Kjøper du på HM eller Lindex ol så koster det jo ikke akkurat en formue... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. november 2016 #86 Del Skrevet 8. november 2016 Min personlige mening er at man bruker BH på jobb. Og man bør slutte å sammenligne menn og kvinner. Menn og kvinner er faktisk ikke likt utformet fra biologien sin side, menn har ikke pupper sånn som vi kvinner har. Manboobs eksisterer så absolutt, men det er ikke det samme. F.eks så er det ikke innafor at kvinner i en svømmehall bare har på seg bikinitruse eller badeshorts pga menn har det...og det ville sett veldig merkelig ut om en mann skulle tatt på seg badedrakt eller bikinioverdel. Og ikke skjønner jeg helt hvordan man som sykepleier kan gå uten bh på jobb....de sykehusklærne er jo stive og harde som fy, må jo gnage noe innmari på brystvortene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #87 Del Skrevet 8. november 2016 2 minutter siden, skruf skrev: Min personlige mening er at man bruker BH på jobb. Og man bør slutte å sammenligne menn og kvinner. Menn og kvinner er faktisk ikke likt utformet fra biologien sin side, menn har ikke pupper sånn som vi kvinner har. Manboobs eksisterer så absolutt, men det er ikke det samme. F.eks så er det ikke innafor at kvinner i en svømmehall bare har på seg bikinitruse eller badeshorts pga menn har det...og det ville sett veldig merkelig ut om en mann skulle tatt på seg badedrakt eller bikinioverdel. Og ikke skjønner jeg helt hvordan man som sykepleier kan gå uten bh på jobb....de sykehusklærne er jo stive og harde som fy, må jo gnage noe innmari på brystvortene. Greit nok det. Og jeg er forsåvidt enig. Forsåvidt. Men jeg skjønner fremdeles ikke den nymotens greia med at brystvorter er blitt så veldig forbudt/vulgært. Jeg aner en viss påvirkning fra et land i vest..... (som tillater massevis av blodig vold, men blir hysterisk hvis det dukker opp en pupp eller en brystvorte - det er farlig, det) Anonymkode: b72e5...a6c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 8. november 2016 #88 Del Skrevet 8. november 2016 Bh kan gi smerter i hode, nakke og rygg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. november 2016 #89 Del Skrevet 8. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit nok det. Og jeg er forsåvidt enig. Forsåvidt. Men jeg skjønner fremdeles ikke den nymotens greia med at brystvorter er blitt så veldig forbudt/vulgært. Jeg aner en viss påvirkning fra et land i vest..... (som tillater massevis av blodig vold, men blir hysterisk hvis det dukker opp en pupp eller en brystvorte - det er farlig, det) Anonymkode: b72e5...a6c Brystvorter er nå forsåvidt greit nok, men pupper i fri flyt er ikke pent. Av og til så er det ikke til å unngå at man kan skimte ei brystvorte, f.eks det er kaldt og man har på en bh uten padding. Jeg tror ikke folk reagerer noe særlig på det. Var nettopp på trening med ei som ikke hadde bh på seg. Hun hadde iallefall en D-cup, og jeg tuller ikke når jeg sier at brystene var sånn ca overalt under den løse tskjorta på den step-timen. Man trenger liksom ikke å vise frem alt hva man har av kropp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #90 Del Skrevet 9. november 2016 1 time siden, skruf skrev: Min personlige mening er at man bruker BH på jobb. Og man bør slutte å sammenligne menn og kvinner. Menn og kvinner er faktisk ikke likt utformet fra biologien sin side, menn har ikke pupper sånn som vi kvinner har. Manboobs eksisterer så absolutt, men det er ikke det samme. F.eks så er det ikke innafor at kvinner i en svømmehall bare har på seg bikinitruse eller badeshorts pga menn har det...og det ville sett veldig merkelig ut om en mann skulle tatt på seg badedrakt eller bikinioverdel. Og ikke skjønner jeg helt hvordan man som sykepleier kan gå uten bh på jobb....de sykehusklærne er jo stive og harde som fy, må jo gnage noe innmari på brystvortene. Det er ikke så lenge siden toppløse kvinner var et vanlig syn på strender. Dette her er intet annet enn samfunnsskapt. Anonymkode: 93631...2ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eikenøtt Skrevet 9. november 2016 #91 Del Skrevet 9. november 2016 Så klart du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. november 2016 #92 Del Skrevet 9. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke så lenge siden toppløse kvinner var et vanlig syn på strender. Dette her er intet annet enn samfunnsskapt. Anonymkode: 93631...2ab Nå er det en vesentlig forskjell på å ligge på ei strand kontra å være på jobb.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #93 Del Skrevet 9. november 2016 23 timer siden, Arabella skrev: Bh kan gi smerter i hode, nakke og rygg Jeg synes det er så deilig når jeg kommer hjem og kunne ta den av. Jeg tenker også på alle med store bryster som ikke skjønner at det er bh en som gir nakke problemer. Det er jo også rart at når BH ble vanlig var det faktisk regnet som vulgært å bruke BH. På 50-tallet var spisse cuper regnet som vulgært, og så kom 60-tallet hvor mange brant den. Så kom den tilbake og nå er man uanstendig om man går uten. Anonymkode: 7b98e...34d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #94 Del Skrevet 9. november 2016 16 timer siden, skruf skrev: Nå er det en vesentlig forskjell på å ligge på ei strand kontra å være på jobb.. Det var da du som tok opp svømmehall som eksempel. Fei for din egen dør. Anonymkode: 93631...2ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. november 2016 #95 Del Skrevet 9. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var da du som tok opp svømmehall som eksempel. Fei for din egen dør. Anonymkode: 93631...2ab Så, du synes at kvinner skal kunne gå i bare bikinitrusa i svømmehallen? Virkelig? Eller mener du at menn burde begynt å bruke bikinioverdeler i svømmehallen? Sånn siden du mener at alt skal være helt likt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 9. november 2016 #96 Del Skrevet 9. november 2016 På 8.11.2016 den 18.15, made4u skrev: Upassende og kan føre til distraksjon, spesielt blant mannlige kolleger. Greit i noen settinger, men ikke på jobb. "Distraksjon for mannlige kolleger" omg!! Hvorfor handler verden om menn, alltid, spesielt for deg?! Med det nevnt ville jeg aldri gått uten bh på jobb, føler meg naken. Gå til Change, de har gode råd! Fant nylig ut at mitt enorme brystparti gjør meg tykkere enn det burde. Litt snurt prøvde jeg et par ulike bh'er, og du verden for en forskjell! Gikk fra 75D til 70F. Du må finne noe som stapper dem sammen fra siden, so to speak. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #97 Del Skrevet 9. november 2016 5 minutter siden, skruf skrev: Så, du synes at kvinner skal kunne gå i bare bikinitrusa i svømmehallen? Virkelig? Eller mener du at menn burde begynt å bruke bikinioverdeler i svømmehallen? Sånn siden du mener at alt skal være helt likt. Jeg har aldri hevdet at "alt skal være helt likt". Jeg poengterer det faktum at dette er noe som er samfunnsskapt. Samtidig viser jeg til at det bare for noen tiår siden ikke var uvanlig å se kvinner med utildekkede bryst. Stråmannsargumentasjon kan du holde deg for god for. Anonymkode: 93631...2ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #98 Del Skrevet 9. november 2016 23 timer siden, skruf skrev: Brystvorter er nå forsåvidt greit nok, men pupper i fri flyt er ikke pent. Av og til så er det ikke til å unngå at man kan skimte ei brystvorte, f.eks det er kaldt og man har på en bh uten padding. Jeg tror ikke folk reagerer noe særlig på det. Var nettopp på trening med ei som ikke hadde bh på seg. Hun hadde iallefall en D-cup, og jeg tuller ikke når jeg sier at brystene var sånn ca overalt under den løse tskjorta på den step-timen. Man trenger liksom ikke å vise frem alt hva man har av kropp.. Det hørtes bare veldig vondt ut Anonymkode: 34099...073 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. november 2016 #99 Del Skrevet 9. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hevdet at "alt skal være helt likt". Jeg poengterer det faktum at dette er noe som er samfunnsskapt. Samtidig viser jeg til at det bare for noen tiår siden ikke var uvanlig å se kvinner med utildekkede bryst. Stråmannsargumentasjon kan du holde deg for god for. Anonymkode: 93631...2ab Nei, den stråmannsargmentasjonen kan du ha for deg selv, det var du som dro paralleller fra svømmehall til strand.. Forskjellen på kvinner og menn er ikke samfunnskapt, det er ren biologi. Det var heller ikke vanlig å se masse nakne damebryster for noen tiår siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. november 2016 #100 Del Skrevet 9. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det hørtes bare veldig vondt ut Anonymkode: 34099...073 Det så ikke så veldig behagelig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå