Gå til innhold

Kan jeg gå uten BH på jobb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen spørsmål er dumme, ellerhva? :)

Rett på sak så har jeg lagt på meg veldig. Jeg er bare 20 år så meg totaltsett er ikke direkte tjukk men magen min og brystpartiet har utvidet seg betraktelig. Dermed er alle BHene mine blitt forsmå. Har begynt å trene igjen, men man går ikke ned i kilo med en gang.

Ser det dumt ut å gå uten BH på jobb? Har tenkt å bruke sånn klistergreier over brystvortene slik at de ikke syns gjennom klær. Bruker B-cup, så helt vanlig størrelse hos meg.

Jeg høres utrolig dum ut, men vil rådføre meg her før jeg driter meg ut på jobb isåfall.

Anonymkode: dd1b8...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Generelt sett så synes jeg du skal ha på BH, og særlig på jobb. Hva jobber du med?

Anonymkode: 90d5d...d01

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen spørsmål er dumme, ellerhva? :)

Rett på sak så har jeg lagt på meg veldig. Jeg er bare 20 år så meg totaltsett er ikke direkte tjukk men magen min og brystpartiet har utvidet seg betraktelig. Dermed er alle BHene mine blitt forsmå. Har begynt å trene igjen, men man går ikke ned i kilo med en gang.

Ser det dumt ut å gå uten BH på jobb? Har tenkt å bruke sånn klistergreier over brystvortene slik at de ikke syns gjennom klær. Bruker B-cup, så helt vanlig størrelse hos meg.

Jeg høres utrolig dum ut, men vil rådføre meg her før jeg driter meg ut på jobb isåfall.

Anonymkode: dd1b8...e55

Da ville jeg heller investert i et par nye BHer

Anonymkode: e495d...a50

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen menn og kvinner har visst vidt forskjellig mening om den saken, TS

Lurer på hvorfor :huh:

Anonymkode: e495d...a50

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på åssen jobb du har og klærne du går med. Burde gå greit så lenge ikke brystvortene vises.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke gjort det i alle fall. Er jo lett å se om noen går uten bh uansett om puppene er små eller store. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde være helt greit, du trenger ikke å dekke brystvortene, men kanskje unngå tynt tettsitende tøy.

Anonymkode: 8f576...863

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, nå må folk slutte. Det er helt greit å gå uten bh dersom du føler det vel uten. Er jo ikke snakk om at du skal slenge puppa oppi trynet på kollegaer/kunder/brukere.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ofte uten BH. Bruker bare klistrelapper (husker ikke hva det heter) over brystvortene. Ingen som ser forskjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, LeilaS skrev:

Kommer vel an på åssen jobb du har og klærne du går med. Burde gå greit så lenge ikke brystvortene vises.

Ikke greit!! For all del, ikke meg personlig imot, men på jobb kler man seg anstendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke viser brystvorte eller kløft syntes hetset er innafor. Spesielt med tykke 'vintergensere' nå om vinteren...

Anonymkode: 02d7f...a5a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...