AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #1 Del Skrevet 8. november 2016 Ingen spørsmål er dumme, ellerhva? Rett på sak så har jeg lagt på meg veldig. Jeg er bare 20 år så meg totaltsett er ikke direkte tjukk men magen min og brystpartiet har utvidet seg betraktelig. Dermed er alle BHene mine blitt forsmå. Har begynt å trene igjen, men man går ikke ned i kilo med en gang. Ser det dumt ut å gå uten BH på jobb? Har tenkt å bruke sånn klistergreier over brystvortene slik at de ikke syns gjennom klær. Bruker B-cup, så helt vanlig størrelse hos meg. Jeg høres utrolig dum ut, men vil rådføre meg her før jeg driter meg ut på jobb isåfall. Anonymkode: dd1b8...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (:smilejenta:) Skrevet 8. november 2016 #2 Del Skrevet 8. november 2016 Hva med sportsbh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ravna Skrevet 8. november 2016 #3 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) . Endret 3. september 2017 av Ravna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #4 Del Skrevet 8. november 2016 Generelt sett så synes jeg du skal ha på BH, og særlig på jobb. Hva jobber du med? Anonymkode: 90d5d...d01 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #5 Del Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen spørsmål er dumme, ellerhva? Rett på sak så har jeg lagt på meg veldig. Jeg er bare 20 år så meg totaltsett er ikke direkte tjukk men magen min og brystpartiet har utvidet seg betraktelig. Dermed er alle BHene mine blitt forsmå. Har begynt å trene igjen, men man går ikke ned i kilo med en gang. Ser det dumt ut å gå uten BH på jobb? Har tenkt å bruke sånn klistergreier over brystvortene slik at de ikke syns gjennom klær. Bruker B-cup, så helt vanlig størrelse hos meg. Jeg høres utrolig dum ut, men vil rådføre meg her før jeg driter meg ut på jobb isåfall. Anonymkode: dd1b8...e55 Da ville jeg heller investert i et par nye BHer Anonymkode: e495d...a50 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dælk Skrevet 8. november 2016 #6 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg bruker ikke bh på jobb... Hilsen sykepleier med a-cup 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 8. november 2016 #7 Del Skrevet 8. november 2016 Kjøp ny! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 8. november 2016 #8 Del Skrevet 8. november 2016 ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 8. november 2016 #9 Del Skrevet 8. november 2016 5 minutter siden, dælk skrev: Jeg bruker ikke bh på jobb... Hilsen sykepleier med a-cup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 8. november 2016 #10 Del Skrevet 8. november 2016 Selvfølgelig trenger du ikke gå med BH. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 8. november 2016 #11 Del Skrevet 8. november 2016 Upassende og kan føre til distraksjon, spesielt blant mannlige kolleger. Greit i noen settinger, men ikke på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #12 Del Skrevet 8. november 2016 Noen menn og kvinner har visst vidt forskjellig mening om den saken, TS Lurer på hvorfor Anonymkode: e495d...a50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 8. november 2016 #13 Del Skrevet 8. november 2016 Kommer vel an på åssen jobb du har og klærne du går med. Burde gå greit så lenge ikke brystvortene vises. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. november 2016 #14 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg ville ikke gjort det i alle fall. Er jo lett å se om noen går uten bh uansett om puppene er små eller store. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #15 Del Skrevet 8. november 2016 Burde være helt greit, du trenger ikke å dekke brystvortene, men kanskje unngå tynt tettsitende tøy. Anonymkode: 8f576...863 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #16 Del Skrevet 8. november 2016 Er det greit om menn viser brystvorter på jobb? Anonymkode: e495d...a50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 8. november 2016 #17 Del Skrevet 8. november 2016 Herregud, nå må folk slutte. Det er helt greit å gå uten bh dersom du føler det vel uten. Er jo ikke snakk om at du skal slenge puppa oppi trynet på kollegaer/kunder/brukere. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakelmaki Skrevet 8. november 2016 #18 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg går ofte uten BH. Bruker bare klistrelapper (husker ikke hva det heter) over brystvortene. Ingen som ser forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 8. november 2016 #19 Del Skrevet 8. november 2016 5 minutter siden, LeilaS skrev: Kommer vel an på åssen jobb du har og klærne du går med. Burde gå greit så lenge ikke brystvortene vises. Ikke greit!! For all del, ikke meg personlig imot, men på jobb kler man seg anstendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #20 Del Skrevet 8. november 2016 Så lenge du ikke viser brystvorte eller kløft syntes hetset er innafor. Spesielt med tykke 'vintergensere' nå om vinteren... Anonymkode: 02d7f...a5a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå