minimymlen Skrevet 9. november 2016 #21 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg er imponert over hva hun har fått til over så mange år; skapt seg sin egen nisje fra å være "dama-til"-blogger til å bli sin egen merkevare. Spesielt imponerende med tanke på hvor fort det skifter innenfor det spesielle rosa sukkerspinn-univers sjangeren hun tilhører, hun har klart å fornye seg og surfe på bølgen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 9. november 2016 #22 Del Skrevet 9. november 2016 Syntes hun (eller hvem det er som gjør det) er veldig flink med bilderedigering/photoshop. Også er hun veldig flink med gjennomførte temaer, som barnebursdager, julepynt, osv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Articuno Skrevet 10. november 2016 #23 Del Skrevet 10. november 2016 Jeg synes bildene på bloggen er veldig fine! Mannnen er en dyktig fotograf. Liker at hun ikke driver med slike click-bait overskrifter , og maten hun lager ser alltid lekker ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 10. november 2016 #24 Del Skrevet 10. november 2016 Rent utseendemessig og layoutmessig er bloggen flott. Vedlig bra at de ikke satser på klikkbaiting og lureoverskrifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 10. november 2016 #25 Del Skrevet 10. november 2016 Høy standard på bloggen - flotte, proffe bilder og så er hun flink å skrive og å formulere seg. Hele bloggen er veldig proff i forhold til de fleste andre (som jeg har vært innom). Det er tydelig at hun bruker tid på hvert innlegg og ikke skriver noe i hyrten og styrten bare for å legge ut noe. Hun må være veldig dyktig å selge seg selv og den merkevaren hun har blitt siden hun har klart å bli så stor og har kapret såpass mange sponsorer og at firma som Bianco og Adax lar henne designe egne kolleksjoner. Hun driver ikke med clickbait, og det syns jeg i grunn er det beste med hele bloggen. Det oser desperasjon fra de bloggerne som driver med dette, og frua viser sånn sett at hun er så dyktig i det hun driver med, at hun ikke behøver å sykne til det nivået for å holde på leserne. Hun eksponerer ikke minstemann, og det håper jeg hun fortsetter med. Alt med bloggen er veldig delikat og lekkert (selv om mye ikke er min stil), det er veldig gjennomført og hun er tro ift egen stil.Dessuten er hun jo en racer på trening, og veldig motiverende i så måte. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 13. november 2016 #26 Del Skrevet 13. november 2016 Ryddet for omtale av barn. Frk.K, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalenderpiken Skrevet 15. november 2016 #27 Del Skrevet 15. november 2016 Ok, ser at min kommentar ble tatt bort - jeg prøver igjen, omskrevet: Hun er pen og hun har en pen familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 15. november 2016 #28 Del Skrevet 15. november 2016 Litt mer stil og klasse over henne enn de andre harry bloggerne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 15. november 2016 #29 Del Skrevet 15. november 2016 Arvingene er med samme mann! (Meget uvanlig i disse dager.) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 15. november 2016 #30 Del Skrevet 15. november 2016 Ja, ihvertfall for en blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalenderpiken Skrevet 16. november 2016 #31 Del Skrevet 16. november 2016 19 timer siden, Keikolina skrev: Ja, ihvertfall for en blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle Skrevet 16. november 2016 #32 Del Skrevet 16. november 2016 Siste snap var fra venteværelset til øyelege og bloggen er ikke oppdatert siden mandag. Jeg er redd for at den hornhinnebetennelsen var mer alvorlig enn hun trodde. En venn av meg ble lagt direkte inn på sykehus med forbud mot både å lese, se tv og andre skjermer. Han måtte dryppes hver 15 min og det var en reell fare for synet hans. Håper virkelig ikke at noe lignende skjer med henne. Hun kjører et vannvittig løp i barselsperioden og havnet jo på sykehus sist gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 16. november 2016 #33 Del Skrevet 16. november 2016 1 time siden, Hallepalle skrev: Siste snap var fra venteværelset til øyelege og bloggen er ikke oppdatert siden mandag. Jeg er redd for at den hornhinnebetennelsen var mer alvorlig enn hun trodde. En venn av meg ble lagt direkte inn på sykehus med forbud mot både å lese, se tv og andre skjermer. Han måtte dryppes hver 15 min og det var en reell fare for synet hans. Håper virkelig ikke at noe lignende skjer med henne. Hun kjører et vannvittig løp i barselsperioden og havnet jo på sykehus sist gang. Øyehelse skal man ta på alvor ja. Jeg har en lignede historie fra min omgangskrets hvor det som "bare" var et litt vondt øye om morgenen ble til operasjon før det var kveld. 4 operasjoner i løpet av de neste ukene faktisk. Får håpe for Carolines skyld hun slipper litt enklere enn dette. Jeg er overbevist om at bloggen ikke hadde tatt ubotelig skade av at hun hadde prioritert annerledes i barselperioden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 16. november 2016 #34 Del Skrevet 16. november 2016 Digger caroline. Hun/de er classy og fremstår som regel ryddige og som «skikkelige» folk om det er lov å si uten å peke ned på noen andre ... Det er stil over bloggen og innleggene er gjennomførte, planlagte og med gode bilder og tekst som er lesbar. Synes ikke hun overeksponerer barna drøyt mye. :) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 16. november 2016 #35 Del Skrevet 16. november 2016 1 time siden, Inocybe skrev: Øyehelse skal man ta på alvor ja. Jeg har en lignede historie fra min omgangskrets hvor det som "bare" var et litt vondt øye om morgenen ble til operasjon før det var kveld. 4 operasjoner i løpet av de neste ukene faktisk. Får håpe for Carolines skyld hun slipper litt enklere enn dette. Jeg er overbevist om at bloggen ikke hadde tatt ubotelig skade av at hun hadde prioritert annerledes i barselperioden. På snap la hun ut et bilde fra venterommet hos øyelegen. Hun satt nå der med full party-makeup og falske vipper og alt, så det virker ikke som hun tar denne øyeproblematikken sååååå fryktelig alvorlig 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 16. november 2016 #36 Del Skrevet 16. november 2016 7 minutter siden, Cissacissa skrev: På snap la hun ut et bilde fra venterommet hos øyelegen. Hun satt nå der med full party-makeup og falske vipper og alt, så det virker ikke som hun tar denne øyeproblematikken sååååå fryktelig alvorlig Det var på venterommet hun sminket seg, forstod jeg det som. Uansett. Det er dumt å kimse med øynene sine. Det kan altfor lett utvikle seg til noe alvorlig. Alle optikere er pliktig til å sjekke akutte tilfeller uten timebestilling først, selv om det er dumt for de som må vente på timen sin. Anbefaler derfor å benytte seg av det om det gjør vondt eller man har gått et par dager med det, for er det noe ukomplisert / alvorlig, får man henholdsvis beroligelse og råd / hjelp fort. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 16. november 2016 #37 Del Skrevet 16. november 2016 4 timer siden, Cavatina skrev: Det var på venterommet hun sminket seg, forstod jeg det som. Uansett. Det er dumt å kimse med øynene sine. Det kan altfor lett utvikle seg til noe alvorlig. Alle optikere er pliktig til å sjekke akutte tilfeller uten timebestilling først, selv om det er dumt for de som må vente på timen sin. Anbefaler derfor å benytte seg av det om det gjør vondt eller man har gått et par dager med det, for er det noe ukomplisert / alvorlig, får man henholdsvis beroligelse og råd / hjelp fort. Hun valgte å sminke seg på venterommet FØR hun gikk inn til legen? Altså....🙄🙄🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 16. november 2016 #38 Del Skrevet 16. november 2016 12 minutter siden, Cissacissa skrev: Hun valgte å sminke seg på venterommet FØR hun gikk inn til legen? Altså....🙄🙄🙄 Det er slik jeg forstår det. Det positive er at brillene er på, og ikke linsene 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 14. desember 2016 #39 Del Skrevet 14. desember 2016 Hun sminket seg jo fordi hun satt og ventet. Jeg også kommer på å gjøre slike ting når jeg venter på noe. Minner om at dette skulle være en positiv tråd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 14. desember 2016 #40 Del Skrevet 14. desember 2016 Det er ikke noe særlig positivt over å sminke seg på venterommet til øyenlegen om man har en vond betennelse på øyet. Det gjør bare vondt verre, og sminken må kastes i tillegg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg