Vifte Reim Skrevet 8. november 2016 #1 Del Skrevet 8. november 2016 Kom med alt det positive bloggen bidrar til som fortjener skryt! NB: Kritikk er ikke lov her, kun positivt om bloggen , fotballfruen og fotballfruemannen ! Jeg starter med at jeg liker at bloggen har klare og fine bilder å se på som ikke er tatt med mobilkamera. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg neon_sun Skrevet 8. november 2016 Populært innlegg #2 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg synes fottballfruemannen er skikkelig underholdene i sosiale medier. 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 8. november 2016 #3 Del Skrevet 8. november 2016 Veldig profesjonell blogg, fristende oppskrifter og pent hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummingbird1 Skrevet 8. november 2016 #4 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg er kjempe imponert fordi fotballfruemannen er et orakel! Han er jo ekspert på absolutt ALT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 8. november 2016 #5 Del Skrevet 8. november 2016 Hun sparer oss (stort sett) for sær skrivings feil og fyller ikke innleggene med hehe. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PT-Åge Skrevet 8. november 2016 #6 Del Skrevet 8. november 2016 48 minutter siden, Hummingbird1 skrev: Jeg er kjempe imponert fordi fotballfruemannen er et orakel! Han er jo ekspert på absolutt ALT! Og han har alltid rompa på rett plass! Hilsen personlig jordm..obs, trener var det visst i dag! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 8. november 2016 #7 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg synes de virker som et ordentlig sammensveisa par, nesten som siamesiske tvillinger. Et godt og sterkt team! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest godt Skrevet 8. november 2016 #8 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg synes det er en fin blogg å besøke når jeg ønsker lett lesestoff. Det er alltid god stemning der inne. Nei, hun forteller ikke om alle tragediene i livet sitt, men det er nu en gang sånn at hun får velge selv hva hun ønsker å dele med verden og ikke, og hun har valgt å lage en positiv og trivelig blogg med fine bilder og motivasjon til sunn livsstil. Det liker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 8. november 2016 #9 Del Skrevet 8. november 2016 1 time siden, neon_sun skrev: Jeg synes fottballfruemannen er skikkelig underholdene i sosiale medier. 1 time siden, Hummingbird1 skrev: Jeg er kjempe imponert fordi fotballfruemannen er et orakel! Han er jo ekspert på absolutt ALT! 20 minutter siden, PT-Åge skrev: Og han har alltid rompa på rett plass! Hilsen personlig jordm..obs, trener var det visst i dag! Hva er vitsen med dette? Klarer dere ikke å la være? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 8. november 2016 #10 Del Skrevet 8. november 2016 1 time siden, Llise skrev: Hva er vitsen med dette? Klarer dere ikke å la være? For min del så mener jeg det faktisk. Han har jo stor underholdningsverdi, og han velger jo selv hvordan han vil fremstille seg. Her tror jeg det er litt for mange pigger ute... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 8. november 2016 #11 Del Skrevet 8. november 2016 Men hallo... Hvor er alle som synes bloggen er så bra og som rykker ut til forsvar? Skal ikke dere skrive noe? Mine positive bidrag: - Bildenes kvalitet har tatt seg betraktelig opp de siste årene. Men Lasse, obs på lyset - ikke fall i samme felle som meglerne med overeksponerte bilder. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 9. november 2016 #12 Del Skrevet 9. november 2016 Hun har ikke overeksponert yngste tredjeperson. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. november 2016 #13 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Dette synes jeg er positivt med bloggeren CBE hhv. CBE-bloggen: - gode og velsmakende oppskrifter - betraktelig mindre click-baiting og drama enn hos andre bloggere - tidvis veldig gode og bevegende innlegg - pene bilder (man ser aldri "hverdagsrot" i bakgrunnen) - interessante DYI-innlegg - jevnt over lettleste tekster - relativt lite tekstmessig utlevering av tredjepart - dyktig til å skape salgsinnlegg Forøvrig synes jeg bloggeren CBE er best når hun skriver "ekte" tekster - altså innlegg om saker som faktisk ligger henne nært. Jeg trenger ikke nødvendigvis være enig i det hun skriver, men jeg har forståelse for hvorfor hun skriver slik hun gjør. Jeg sitter igjen med inntrykk av at CBE "brenner" for det som står der, og det er en egenskap jeg mener er viktig. Hva privatpersonen CBE angår, har jeg særdeles liten mulighet til å uttale meg, da jeg ikke kjenner personen. Men det lille blikket jeg har fått av denne privatpersonen gjennom eksempelvis fødselsinnleggene, viser at privatpersonen CBE er et sympatisk og fint menneske. Endret 9. november 2016 av Zeitgeist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipops Skrevet 9. november 2016 #14 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg syns hun har veldig fine bilder, velformulerte tekster med lite skrivefeil, virker svært profesjonell, flink til å skille mellom privat og personlig, er lite dramatisk på bloggen i forhold til mange andre bloggere, driver ikke med clickbait og så virker hun som et godt menneske. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. november 2016 #15 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg synes bloggen er veldig tiltalende estetisk sett - mannen har blitt veldig ba til å fotografere etter hvert. Jeg synes det er veldig bra at den yngste ikke eksponeres og håper de fortsetter med det. Og så er det deilig at hun ikke driver desperat klikkbaiting.Noen ganger er hun god til å merke også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 9. november 2016 #16 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg syns det er flott at hun holder seg unna click-baiting; det er både fordummende og respektløst ovenfor leserne. Så kudos til CBE for det I forhold til de andre toppbloggerne så har CBE også et godt skriftspråk sånn jevnt over, noe jeg syns er viktig når man lever av å skrive. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 9. november 2016 #17 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Sett til side at jeg er svært uenig i måten hun driver bedrift på er det imponerende at hun har klart å nå så høyt og med så stor inntjening på disse årene. Endret 9. november 2016 av Bergensia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 9. november 2016 #18 Del Skrevet 9. november 2016 Ryddet for avsporinger, spekulasjoner og svar til dette. Frk.K, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 9. november 2016 #19 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg er utrolig imponert over hvordan hun år etter år klarer å fange så mange lesere hun kan leve av det. Hun har klart å bli Norges kanskje største innen for sitt felt og hun var der da blogg-verdenen tokk av på riktig sted, til riktig tid og med riktig produkt. Det er rett og slett imponerende gjort. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mary Vincent Skrevet 9. november 2016 #20 Del Skrevet 9. november 2016 Bloggen holder utseendemessig en høy standard, og jeg synes de er flinke til å oppretteholde den glossy, lett overflatiske og delikate stilen år etter år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg