Gjest roxy Skrevet 24. november 2004 #1 Del Skrevet 24. november 2004 Og defor kan jeg bruke de pengene som egentlig hadde gått til en julegave til en type helt på meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 24. november 2004 #2 Del Skrevet 24. november 2004 Og defor kan jeg bruke de pengene som egentlig hadde gått til en julegave til en type helt på meg selv... Eller til en du finner før jul Nei, slenger meg på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 25. november 2004 #3 Del Skrevet 25. november 2004 Joa enig der.. Man sparer penger på gave som man egentlig skulle brukt på kjæresten.. Det som plager meg er at jeg finner masse som hadde vært en super gave til henne..... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 25. november 2004 #4 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg gir aldri julegaver så for meg har det aldri vært noe problem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 25. november 2004 #5 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg gir aldri julegaver så for meg har det aldri vært noe problem... Jaha, hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 25. november 2004 #6 Del Skrevet 25. november 2004 Samme her, sparer de pengene.. Men en trist juk, ja det blir det nok.. Men det er mange fester i jula, og jeg skal på en del av de.. Hadde virkelig sett frem til denne jula.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 25. november 2004 #7 Del Skrevet 25. november 2004 Ingen tid til å deppe! Har unnet meg to parfymer på èn måned og det er lenge siden sist. Men hadde jo vært fint om jeg hadde noen til å prissette de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. november 2004 #8 Del Skrevet 25. november 2004 For meg er det en trøst at jeg sparer masse penger på å være single, for jeg betalte utrolig mye for eksen. Og nå bruker jeg heller pengene på meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest samelie Skrevet 28. november 2004 #9 Del Skrevet 28. november 2004 fins ikke noe verre enn en trist juk :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. november 2004 #10 Del Skrevet 28. november 2004 Jepp, i år blir det INGEN 600 kr playstationspill han vil selge 2 måneder etterpå! YAHO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 28. november 2004 #11 Del Skrevet 28. november 2004 Egentlig er det deprimerende. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. november 2004 #12 Del Skrevet 28. november 2004 You're "dead" I'm rich Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå