ekkoet Skrevet 8. november 2016 #21 Del Skrevet 8. november 2016 Til TS Har de ført lånet over på deg og? Det går vel ikke an uten ditt samtykke (siden du sier de ikke betaler på lån og du blir trukket i lønn). Hvor gammel var du da dette skjedde? Hvilken inntekt har du og hvilken inntekt har de? Betaler de ikke fordi de ikke kan eller fordi de ikke gidder? Har du mulighet til å betale (sier ikke at du skal, bare lurer på om regnestykket lar seg løse). Hvis det blir trukket av din lønn, er regningene kommet til deg, dine foreldre skulle betalt, men har ikke betalt, så har du fått vedtak om lønnstrekk fra namsmannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #22 Del Skrevet 8. november 2016 Har du lagt ut huset til salgs enda? Anonymkode: d12b9...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #23 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg hadde sagt at de har to mnd på å fikse det økonomiske, ellers blir huset solgt. Dersom det ikke hadde blitt fikset hadde jeg solgt huset, tatt det de skyldte meg av overskuddet, og kjøpe en leilighet de kunne bo i for resten av pengene. Den hadde jeg skrevet over på dem, så blir det deres problem om de ikke kan fikse økonomien. Anonymkode: ac1e4...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 10. november 2016 #24 Del Skrevet 10. november 2016 På 7.11.2016 den 20.10, AnonymBruker skrev: men problemet er at de ikke betaler på lånet eller kommunale avgifter, og dette medfører at jeg blir trekt i lønn.. Da bør de heller betale husleie til deg. Det er ikke gratis å bo. Du kan si til dem at du ikke klarer å betale så du skal SELGE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå