Gå til innhold

Foreldrene mine gjør meg blakk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til TS

Har de ført lånet over på deg og? Det går vel ikke an uten ditt samtykke (siden du sier de ikke betaler på lån og du blir trukket i lønn). Hvor gammel var du da dette skjedde?

Hvilken inntekt har du og hvilken inntekt har de? Betaler de ikke fordi de ikke kan eller fordi de ikke gidder?

Har du mulighet til å betale (sier ikke at du skal, bare lurer på om regnestykket lar seg løse).

Hvis det blir trukket av din lønn, er regningene kommet til deg, dine foreldre skulle betalt, men har ikke betalt, så har du fått vedtak om lønnstrekk fra namsmannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sagt at de har to mnd på å fikse det økonomiske, ellers blir huset solgt. Dersom det ikke hadde blitt fikset hadde jeg solgt huset, tatt det de skyldte meg av overskuddet, og kjøpe en leilighet de kunne bo i for resten av pengene. Den hadde jeg skrevet over på dem, så blir det deres problem om de ikke kan fikse økonomien.

Anonymkode: ac1e4...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2016 den 20.10, AnonymBruker skrev:

men problemet er at de ikke betaler på lånet eller kommunale avgifter, og dette medfører at jeg blir trekt i lønn.. 

Da bør de heller betale husleie til deg. Det er ikke gratis å bo. Du kan si til dem at du ikke klarer å betale så du skal SELGE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...