Gå til innhold

Ingen å feire nyttårsaften sammen med. Hva skal vi gjøre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker115236

Syns enkelte her i tråden er litt vel harde mot TS. Forstår godt at det føles litt vondt å ikke ha noen venner å feire med på nyttårsaften. Man føler seg rett og slett litt utenfor fellesskapet, da nyttårsaften er den store festdagen for de fleste unge. Da er det ikke like gøy å feire med familien sin, selv om man er glad i de.

Støtter de andre her om å reise bort sammen. Må ikke være en dyr tur til NY. Kan finne billigere reiser til Polen, Budapest, London osv. Evt dra ut å spise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gud som jeg ønsker jeg var 22 år og fortsatt hadde livet foran meg! Du har ikke barn - ta en lang helg og feire sammen i London.  Du blir ikke alene du!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo ikke alene når du har kjæreste og feire med. Trodde ut i fra overskriften at du var helt alene. Har feiret mange nyttårsaftener sammen med kjæresten og har nytt hvert sekund.  

Anonymkode: 0c1b4...4d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8. november 2016 den 15.36, AnonymBruker skrev:

Jeg syns nesten det er frekt å klage når man er to. Jeg feirer som regel alene ettersom alle er vekkreist, og de som er igjen har barn og vil bare feire med andre med barn. Å ha med en singel venninne ødelegger visst hele kvelden, selv om jeg gjerne kan bidra med både mat til fellesskapet, underholdning til ungene og være edru om det ikke skal være alkohol. Så jeg feirer ofte aleine. Lager meg mat, pynter meg og ser på film, ser heldigvis byens offentlige fyrverkeri fra altanen. Lager digg brunch 1.nyttårsdag samtidig som jeg ser nyttårskonserten, og prøver å finne trøst i at jeg i alle fall har mat og tak over hodet. 

Anonymkode: d3ce7...aff

Så kjipe venner du har. Går da fint an å kombinere single og familier på nyttårsfeiring. Det har min vennegjeng gjort i årevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i fjor en rolig feiring med samboeren og 2 åring som sov. Faktisk ingen problem. Hadde det ikke vært for unger og mann ville jeg lett droppet feiringer i høytider. Julaften er kjedelig, men for ungene er det gøy. Ser ikke hvorfor det er "trist" å feire "bare to" sammen. 

Anonymkode: 0e085...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Tuesday, November 08, 2016 den 15.40, AnonymBruker skrev:

Alltid noen som har det verre men det betyr ikke at man ikke kan klage.

Anonymkode: c2356...cb4

Ja, ikke sant! Man kan jo si da at det er frekt å klage når man tross alt har et sted å bo, og mat på bordet!Tenk på de som bor på gata eller sitter i en flyktningleir.  

Anonymkode: 1581d...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2016 den 15.09, AnonymBruker skrev:

Noen uker igjen? Det er vel en måned og 3 uker til? Nesten 2 måneder til. Jeg vet ikke om noen som har lagt planer allerede nå. Verken familien eller venner.

Anonymkode: cb903...401

Tror alle våre venner har planer alt. Har ikke orket å tenke så langt enda, så enten bkir vi med på en middag, eller så spiser vi alene

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2016 den 11.26, AnonymBruker skrev:

Kanskje litt "tidlig" å bekymre seg for det, men det knøt seg skikkelig i magen i stad da jeg kom på det. Jeg og kjæresten har ikke spesielt mange venner noen av oss. Og ingen av vennene våre er arrangerer noe, for de blir bedt bort av andre.  Vi er selvfølgelig hjertelig velkommen til å feire med familie, men det føles så stusselig når vi er 22 og 27. I fjor reiste vi på hytta til typens familie og feiret alene der. Helt greit, men litt stusselig. Vi prøver å be med oss folk, men mange skal reise hjem til hjemstedene sine eller har andre tradisjoner. Tips til hva vi skal gjøre?  

Anonymkode: 39533...0b7

Jeg blir nesten litt misunnelig for her er det helt motsatt. Kan du ikke forsøke å forstå det gode ved å få feire alene, eller med få folk? Det kan være ganske avslappende egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...