AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #1 Del Skrevet 7. november 2016 Kanskje litt "tidlig" å bekymre seg for det, men det knøt seg skikkelig i magen i stad da jeg kom på det. Jeg og kjæresten har ikke spesielt mange venner noen av oss. Og ingen av vennene våre er arrangerer noe, for de blir bedt bort av andre. Vi er selvfølgelig hjertelig velkommen til å feire med familie, men det føles så stusselig når vi er 22 og 27. I fjor reiste vi på hytta til typens familie og feiret alene der. Helt greit, men litt stusselig. Vi prøver å be med oss folk, men mange skal reise hjem til hjemstedene sine eller har andre tradisjoner. Tips til hva vi skal gjøre? Anonymkode: 39533...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #2 Del Skrevet 7. november 2016 Invitere noen selv? Evt. gå ut å spise på restaurant før dere tar en drink og deretter ser på fyrverkeriet sammen etc. Om dere har fri noen dager, hva med en utenlandstur? (Kan anbefales, noe jeg bla. gjorde nyttårsaften i fjor) Anonymkode: ea945...80b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #3 Del Skrevet 7. november 2016 Det føles "stusselig" å feire med familien? Med den instillingen syns jeg ikke synd på dere. Anonymkode: d1bf0...87b 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torelli Skrevet 7. november 2016 #4 Del Skrevet 7. november 2016 ikke tidlig i det hele tatt. Inviter folk til dere, og visst de har planer i år, så vær rask neste år, gjerne januar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 7. november 2016 #5 Del Skrevet 7. november 2016 Jeg ser virkelig ikke hva som er problemet her. Kan dere to ikke bare feire sammen da. Dere er tross alt ikke alene så det blir helt idiotisk og si at dere ikke har noen og feire sammen med. Dere har hverandre og feire sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #6 Del Skrevet 7. november 2016 Hva med å feire en stille og rolig dag for dere selv? Jo fleire å feire sammen med, jo mer bråk blir det vanligvis.... Anonymkode: 9b073...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #7 Del Skrevet 7. november 2016 Stikk av til NY og skål det nye året inn ved Times Sqaure. Tviler på man føler seg noe særlig alene akkurat da:) Anonymkode: 60ff9...973 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 7. november 2016 #8 Del Skrevet 7. november 2016 Alt laget planer for nyttårsaften jeg, ble bedt til Haugesund og skal feire med venner der, gleder meg som en sprekkeferdig unge som utålmodig venter på å få åpne den største julagaven. Var det eller feiring blant venner på Voss som var alternativene, da ble Haugesund valget da jeg aldri har feiret nyttår der. Er bare å be noen til dere, dersom dere selv ikke blir bedt et sted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. november 2016 #9 Del Skrevet 7. november 2016 Lag god mat, se en god film kos dere med hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #10 Del Skrevet 7. november 2016 Når man er i såpass høy alder at dere lett kunne allerede hatt barn sammen. når dere får det, er det like stusselig å feire med familie da? du høres bortskjemt ut. være dere to er ikke bra nok og familie er ikke bra nok. dra til byen og kos dere. mange som er ute denne dagen, kanskje dere kan danne nye vennskap siden dere ikke har så mange? Anonymkode: a056c...c8a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #11 Del Skrevet 7. november 2016 Jeg er singel og derfor er sjansen stor for at jeg må reise hjem til foreldrene mine/være på studenthybelen og se film eller noe. Foreldrene mine reiser enten vekk eller feirer ikke. Venninnene mine pleier å reise vekk med kjæresten. Hadde jeg derimot hatt kjæreste hadde jeg bestilt hotellrom i en stor by, f.eks. Oslo. Pyntet oss ordentlig, reist på en fin restaurant, drukket vin og spist god mat. Deretter gått ut og sett på fyrverkeri og reist på et fint utested resten av natten. Null problem å finne på noe når man er to. Anonymkode: 20523...da0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #12 Del Skrevet 7. november 2016 Huff, jo, ja. Jeg vet vi er heldige som har hverandre. Og som har familie. Det er ikke det. Det bare føles som at vi to er de eneste i tjueårene som feirer rolig og "alene" og føler at det ikke er sosialt akseptert ettersom jeg får så mye spørsmål og føler jeg må forsvare det. Jeg koser meg både i tosomhet med kjæresten og sammen med familien. Men føler på en slags skam dessverre Flere som har det sånn? Feirer alene med kjæresten selv om man bare er i tjueåra? Hjelper litt på at vi har avstandsforhold, kanskje, og vil nyte hverandre mest mulig TS Anonymkode: 39533...0b7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mireille Skrevet 7. november 2016 #13 Del Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff, jo, ja. Jeg vet vi er heldige som har hverandre. Og som har familie. Det er ikke det. Det bare føles som at vi to er de eneste i tjueårene som feirer rolig og "alene" og føler at det ikke er sosialt akseptert ettersom jeg får så mye spørsmål og føler jeg må forsvare det. Jeg koser meg både i tosomhet med kjæresten og sammen med familien. Men føler på en slags skam dessverre Flere som har det sånn? Feirer alene med kjæresten selv om man bare er i tjueåra? Hjelper litt på at vi har avstandsforhold, kanskje, og vil nyte hverandre mest mulig TS Anonymkode: 39533...0b7 Tror du må slutte å bry deg så mye om hva alle andre mener. Jeg hadde en jul der jeg var nysingel etter å ha gjort det slutt med eksen, og valgte å feire jul helt alene i leiligheten. Jeg synes det var kjempekoselig, uten at andre folk kunne forstå det. Mange tok veldig på vei at jeg tilbrakte jul alene, men for meg var det perfekt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #14 Del Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff, jo, ja. Jeg vet vi er heldige som har hverandre. Og som har familie. Det er ikke det. Det bare føles som at vi to er de eneste i tjueårene som feirer rolig og "alene" og føler at det ikke er sosialt akseptert ettersom jeg får så mye spørsmål og føler jeg må forsvare det. Jeg koser meg både i tosomhet med kjæresten og sammen med familien. Men føler på en slags skam dessverre Flere som har det sånn? Feirer alene med kjæresten selv om man bare er i tjueåra? Hjelper litt på at vi har avstandsforhold, kanskje, og vil nyte hverandre mest mulig TS Anonymkode: 39533...0b7 Jeg er i 20åra og skal feire med mine barn og litt familie. for noen år siden jobbet jeg dagen etter så jeg spiste middag og så en film før jeg sovnet på sofaen. Anonymkode: a056c...c8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 7. november 2016 #15 Del Skrevet 7. november 2016 Hadde dere bodd i nærheten av meg, så hadde jeg invitert meg selv på besøk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Lotus Skrevet 7. november 2016 #16 Del Skrevet 7. november 2016 Det handler om å gjøre det beste ut av en situasjon. Jeg og min samboer har feiret de 5 av 7 nyttårsaftener bare vi to. Det er så fantastisk deilig! Har først gått ut å spist en god middag sammen litt tidlig på kvelden. Når vi kommer hjem drikker vi sjampis og spiser snop til klokken blir midnatt og vi går ut på balkongen for å se på fyrverkeriet. Ingen trange strømpebukser eller kjoler på meg! Her koser vi oss i pysjamas, masse levende lys, en god film eller bare sitte å prate med hverandre. Våkner opp i fin form til et nytt og fint år sammen med den man elsker. Nyt tiden med hverandre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #17 Del Skrevet 7. november 2016 Neste år burde dere kanskje begynne å tenke på slike ting litt tidligere? Når det bare er noen uker igjen, så har vel mange allerede lagt planer.... Anonymkode: 9b073...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calleia Skrevet 7. november 2016 #18 Del Skrevet 7. november 2016 Jeg syntes nyttårsaften er en veldig oppskrytt dag. Når vi ikke har barn , er vi gjerne alene denne kvelden. Lager oss god mat, tenner lys, tar et glass vin, spiller musikk og snakker sammen utover kvelden. Faktisk kjempekoselig å bare være oss ! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 7. november 2016 #19 Del Skrevet 7. november 2016 Romantisk tur til utlandet. budapest etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #20 Del Skrevet 7. november 2016 Nyttårsaften er virkelig oppskrytt! I fjor var vi midt i flytting og feiret bare vi to i en rotehaug av en leilighet. I 8-9 tiden fant vi ut at det var på tide med middag. Ingredienser var glemt, ikke hadde vi kjøpt noe alkohol, heldigvis hadde samboer fått en sjampanje i julegave så vi hadde noe å drikke på det ble en kveld som føltes lite som nyttårsaften, men vi var sammen og da hadde vi det koselig. Så på film gjorde vi og. Og våknet dagen etterpå uten å være fyllesyk i år skal vi feire med noen venner av meg, men mest sannsynlig blir det middag med familien min først, fordi det synes jeg er koselig. Har også venner som har droppet kjærestene sine for å ferie med familie (mens kjærestene ikke har lyst). Dere er helt klart ikke de eneste unge som ikke har ville planer med vennene sine jeg og kjæresten har heller ikke så mange "felles" venner, og hans venner drar alltid til utlandet, så der skjer det ikke noe. Blir enten mine venner eller oss to alene. Og du skal ikke se bort i fra at vi bare feirer oss igjen et år også! Anonymkode: b56f7...3be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå