Gjest 89-modell Skrevet 7. november 2016 #61 Del Skrevet 7. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er nok det motsatte av høysensitiv. En høysensitiv er redd for å være påtrengende, og kan tolke enhver beskjed som avvisning eller tegn på at de egentlig ikke vil treffes. Du gjør jo det motsatte, du tolker alle forsøk på avlysning som at de VIL treffes. Og angående damen med en 5 uker gammel baby, der var du direkte frekk mot henne. Om jeg hadde vært den damen hadde jeg blitt skikkelig lei meg, for du kritiserer jo hvordan hun er som mamma, og sier at hun ikke gjør ting riktig, slik du gjorde. Når folk kommer med en sånn unnskyldning på hvorfor ting ikke passer, så la det være med det. Da svarer du bare "Ok, det var synd, men vi tar det en annen gang Dere får slå på tråden når dere har et passende tidspunkt!" Da gir du ballen til dem, og de kan ta kontakt når de synes det passer. Jeg vet det er irriterende når folk avlyser med unnskyldninger som du forsøker å finne løsninger på, jeg har selv gjort det noen ganger før det har gått opp et lys for meg at de faktisk ikke hadde lyst. Min eks blant annet drev på slik hele tiden, og jeg prøvde alt jeg kunne for å hjelpe slik at vi kunne treffes. Det er en vond følelse når ingen av forslagene går gjennom. Mye lettere om man da bare sier greit, si fra når det passer, så får de selv ta initiativ. Da slipper du å føle deg dum også. Anonymkode: 94e6c...e3f Du... Dette er min beste vennine og nærmeste familie. De er her ofte. Ikke annta de ikke vil se oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 7. november 2016 #62 Del Skrevet 7. november 2016 du er ikke høysensitiv, du er egosentrisk. google it... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #63 Del Skrevet 7. november 2016 3 minutter siden, 89-modell skrev: Nei er ikke det! Men godtar ikke endringer når jeg har lovet barnet mitt besøk og de visste vi hadde handlet inn. Avtalte for mange dager før. Er du seriøs nå? Du godtar ikke endringer i planene? Du har seriøse sosiale problemer. Jeg melder meg ut av denne tråden ass, du har fått masse konstruktive svar som du overser og nekter å forholde deg til, og klarer bare å svare i tafatte setninger om hvordan de var på vei til dere (noe de åpenbart ikke var i følge HI) og at det var seriøst pga dekkene for det snakket dere masse om da dere tvang dere inn i hjemmet deres. Hvordan kan du si at du ikke godtar endringer?? Guess what, folk blir syke, slitne, ting skjer som gjør at endringer er uunngåelige, og din respons er å tvinge deg til å bli gjest hos noen som åpenbart ikke ønsket besøk. Flott gjort, vi får se hvor langt det får deg! Har lest gjennom litt annet du har skrevet, og holder fast i min tidligere konklusjon - at du faktisk er litt sosialt utfordrer når du ikke oppfatter subtile mellommenneskelige signaler, samt insisterer på at alt skal foregå på dine snevre premisser. Anonymkode: aa8f9...22f 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #64 Del Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, 89-modell skrev: Du... Dette er min beste vennine og nærmeste familie. De er her ofte. Ikke annta de ikke vil se oss. det er jo ikke alltid det passer for dem, godta det! Anonymkode: d2c13...8cf 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #65 Del Skrevet 7. november 2016 1 time siden, 89-modell skrev: De var som sagt på VEI til oss!!! Du får ett langt,godt og konstruktiv svar og det der er den eneste responsen din??? Kjenner jeg mister medfølelsen jeg kjente for deg. Anonymkode: 1b640...c9e 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #66 Del Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, 89-modell skrev: Du... Dette er min beste vennine og nærmeste familie. De er her ofte. Ikke annta de ikke vil se oss. Noen ganger vil de rett og slett ikke, og det må du godta!!!! Anonymkode: 48125...9d3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 89-modell Skrevet 7. november 2016 #67 Del Skrevet 7. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du får ett langt,godt og konstruktiv svar og det der er den eneste responsen din??? Kjenner jeg mister medfølelsen jeg kjente for deg. Anonymkode: 1b640...c9e Jeg trenger da ikke svare langt om jeg ikke vil? Slik som at man ikke MÅ på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #68 Del Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, 89-modell skrev: Du... Dette er min beste vennine og nærmeste familie. De er her ofte. Ikke annta de ikke vil se oss. Nei, men kanskje de ikke ville se dere akkurat da. Hvis de vil se dere så kommer jo de med forslag til nytt tidspunkt, så slipper du å mase om det. Anonymkode: 94e6c...e3f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mireille Skrevet 7. november 2016 #69 Del Skrevet 7. november 2016 2 minutter siden, 89-modell skrev: Du... Dette er min beste vennine og nærmeste familie. De er her ofte. Ikke annta de ikke vil se oss. Det betyr ikke at de aldri vil se deg, det betyr at noen ganger er man sliten eller at det ikke passer så bra likevel. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #70 Del Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du får ett langt,godt og konstruktiv svar og det der er den eneste responsen din??? Kjenner jeg mister medfølelsen jeg kjente for deg. Anonymkode: 1b640...c9e Mistet medfølelsen allerede etter å ha lest HI jeg. Anonymkode: e39ff...482 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 7. november 2016 #71 Del Skrevet 7. november 2016 4 timer siden, åttiårene skrev: Jeg kontakter min bestevennine og hennes samboer og baby på fem uker. Jeg får til svar at de kan ikke ta babyen ut på den tiden,den er jo bare fem uker og den må legge seg 2030. Jeg prøver å skrive forsiktig at jeg synes det var så deilig på den tiden når vi kunne ta barnet ut i vogna og besøke folk, bare rugge litt på vogna om babyen våknet, vi var i bryllup en hel dag og kveld på den alderen og ellers rundt forbi, hadde med det babyen trengte til å stelles og det funket veldig bra. Du fikk nei. Hvorfor kan du ikke bare akseptere det? Hvorfor må du mase så jævlig? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #72 Del Skrevet 7. november 2016 7 minutter siden, 89-modell skrev: Jeg trenger da ikke svare langt om jeg ikke vil? Slik som at man ikke MÅ på besøk. Du trenger absolutt ikke å svare langt. Her er ett alternativt kort svar du kunne ha kommet med; Takk for en konstruktivt tilbakemelding! Men har forstått nå at det er ikke slik du pleier å opptre. Anonymkode: 1b640...c9e 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #73 Del Skrevet 7. november 2016 7 minutter siden, 89-modell skrev: Jeg trenger da ikke svare langt om jeg ikke vil? Slik som at man ikke MÅ på besøk. I følge din logikk MÅ man jo faktisk på besøk enten man vil eller ikke, så da MÅ man vel svare langt også? Helt seriøst, i starten av tråden brukte folk tid og energi på å skrive gode, lange og konstruktive svar som du avfeier med en enkelt setning. Da gidder ikke folk mer, du får alle i mot deg, og der har du trådens siste to sider. Grattis. Anonymkode: aa8f9...22f 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #74 Del Skrevet 7. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mistet medfølelsen allerede etter å ha lest HI jeg. Anonymkode: e39ff...482 Hehe,jo. Det kom litt feil ut. Jeg tenkte på at det måtte være slitsom å gå rundt å være så usikker og føle seg avvist hele tiden. Men nå ser det jo ut til at TS bare er i helt andre enden av skalaen.. Anonymkode: 1b640...c9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #75 Del Skrevet 7. november 2016 Jeg har kjent noen mennesker som er slik som deg opp igjennom. De har jeg kuttet kontakten med, for å si det sånn. Anonymkode: 151fe...15c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #76 Del Skrevet 7. november 2016 Tråden er startet av "åttiårene" som på mystisk vis plutselig ble til "89-modell"... Hvorfor ikke holde seg til en bruker i din egen tråd? Men det var kanskje her det med å være inkluderende kom med i bildet? Anonymkode: e39ff...482 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 7. november 2016 #77 Del Skrevet 7. november 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får ett langt,godt og konstruktiv svar og det der er den eneste responsen din??? Kjenner jeg mister medfølelsen jeg kjente for deg. Anonymkode: 1b640...c9e Jeg har ikke kjent noen på noen medfølelse overhodet... Har vel aldri vært borte i noen som er SÅ selvopptatte og egosentriske som ts fremstår i denne tråden! Hun skal være utrolig glad hvis det fremdeles er noen "der ute" som har lyst å omgås henne, jeg hadde meldt meg ut mye før... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #78 Del Skrevet 7. november 2016 Du minner meg sterkt om et nært familiemedlem. H*n er like firkantet og krever i likhet med deg, for mye av sin familie og venner. Skal man kunne fortsette å ha en god relasjon, så må man være litt rund i kantene og tilgi at folk avlyser i siste liten selv om det er irriterende. Prøv heller å sett deg i andres sted av og til. Ikke legg så mye følelser i alt. Aksepter at ting ikke går som du har planlagt bestandig, og vær glad når folk svarer ja! Ikke bli sur for at de ikke svarer med 10 smileys og gleder seg hver eneste gang (det kan jo fort bli for mye av det også). Anonymkode: 86426...59e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #79 Del Skrevet 7. november 2016 3 minutter siden, Pås skrev: Jeg har ikke kjent noen på noen medfølelse overhodet... Har vel aldri vært borte i noen som er SÅ selvopptatte og egosentriske som ts fremstår i denne tråden! Hun skal være utrolig glad hvis det fremdeles er noen "der ute" som har lyst å omgås henne, jeg hadde meldt meg ut mye før... Til og begynne med så fikk jeg litt vondt av TS fordi det må være slitsom å gå rundt å føle seg avvist og utilstrekkelig. Meeeeen, ser nå at det er ikke tilfelle. Det handler derimot (fra ts sitt syn) om hvor fæle absolutt alle andre er. Hun selv har jo ikke gjort noe galt. Selvinnsikt er en fin bil. Anonymkode: 1b640...c9e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caelyn Skrevet 7. november 2016 #80 Del Skrevet 7. november 2016 Virker som om det er helt umulig å nå inn med råd og innspill. TS viser ingen evne til å ta til seg kritikk eller å kunne se på seg selv og egen oppførsel. Jeg må helt ærlig si at ut fra TS sine tidligere tråder, så virker dette som en gjenganger. Kjenner at jeg får litt kaninkoker-vibber her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå