Gå til innhold

Er jeg høysensitiv med tanke på min inkludering og måten jeg reagerer på? Eller er dette utakknemlighet?

åttiårene

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Ellevill skrev:

Det er jo ikke så rart om trådstarter går i forsvar. Selv om hun har fått mange gode svar, har hun fått en del unødvendig hatske ord også.

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er sant. "Kaninkoker"-kommentarer og slikt synes jeg for eksempel er langt over grensen. Jeg synes heller ikke det er helt riktig å skylde på Ts som jeg oppfatter det som at anonymb15 (indirekte) gjør her for de kommentarene som er ufine. Selv om Ts har svart kort, så står vi alle ansvarlige for det vi skriver.

Anonymkode: d137d...c48

Lurer på om dere har lest tråden fra begynnelsen, det har vært mange gode innspill som hun ikke har tatt til seg, hun gikk i forsvar med èn gang.

Anonymkode: a9882...b15

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Monday, November 07, 2016 den 12.52, 89-modell skrev:

Hvorfor skulle vi IKKE lage mat hos dem? Familie er familie. 

Dette må jo være tull..? Ikke alle synes det er gøy og avslappende med at noen (familie eller venner) tar seg til rette på kjøkkenet deres. 

Anonymkode: 7d7d1...bbf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om dere har lest tråden fra begynnelsen, det har vært mange gode innspill som hun ikke har tatt til seg, hun gikk i forsvar med èn gang.

Jeg har lest alt og står likevel ved det jeg sa. Man er da bare et menneske og hvis man er litt usikker rundt dette med avvisning og sosiale relasjoner, er det vel ikke så rart om man blir litt sint og sår. Poenget mitt var bare at det meste vel nå er sagt, man behøver ikke gni det inn i innlegg etter innlegg, og være altfor hatsk heller. Hun blir jo tydelig lei seg. Det er ikke akkurat snakk om at hun plager kattunger og småbarn, men at hun har vært litt klønete mht trådens emne.

Endret av Ellevill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også lest hele tråden. Kommenterte på 1.side om det måtte ha noen relevans.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 89-modell
På Wednesday, November 09, 2016 den 13.38, AnonymBruker skrev:

Ja, det er sant. "Kaninkoker"-kommentarer og slikt synes jeg for eksempel er langt over grensen. Jeg synes heller ikke det er helt riktig å skylde på Ts som jeg oppfatter det som at anonymb15 (indirekte) gjør her for de kommentarene som er ufine. Selv om Ts har svart kort, så står vi alle ansvarlige for det vi skriver.

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2016 den 14.00, Mireille skrev:

Godtar ikke endringer?! Lovet barnet ditt besøk?! Barnet ditt har godt av å lære at planer endrer seg, og ting kommer i veien (det har du godt av å lære også). Sånn er livet. Jeg er fristet til å anbefale deg å gå til psykolog for utredning, for det her er virkelig ikke normalt. Det er kanskje stygt sagt, men jeg tror man er nødt til å være så direkte med deg for at man i det hele tatt skal ha mulighet til å trenge informasjonen inn.

Helt enig! Herregud Ts, du har tidligere laget ørten tråder om hvor vanskelig og forferdelig din svigerfamilie er.  Etter å ha lest denne tråden her nå så tror jeg alle skjønner hvem som er problemet her! Du er forøvrig helt lik i oppførsel som en"venninne" av meg som alle er drittlei, hun tar ingen hint og er frekk og påtrengende som bare fy! Synes synd på mannen og barna hennes som er fanget i hennes grep. 

Anonymkode: 95b77...23f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...