AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #21 Skrevet 7. november 2016 Jeg tenker at det kan være forholdet dem i mellom som synger på siste verset, og at de prøver så godt de kan å holde ut det å bo under samme tak for 17-åringens skyld. Det er mange nok forhold som skjærer seg når barna er ganske små, men så gjør man en felles beslutning om å bo sammen til barna blir myndige. Anonymkode: fd957...36a
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #22 Skrevet 8. november 2016 For meg høres det ut som din mor eller far eller begge sliter med depresjon. Du sier at du har slitt mye psykisk opp igjennom tiden, jeg har opplevd barn/tenåringer med psykiske problemer på nært hold og jeg kan love deg at slikt tærer veldig mye på ALLE i familien, ikke bare den som har problemer. Det er en enorm påkjennelse, ikke minst hvis det er langvarig. Selvom du ikke bor hjemme lenger og er ikke lenger deres ansvar, kan det hende at de sliter fortsatt med ettervirkningene. Jeg prøver ikke å gi deg dårlig samvittighet, men hvis det er tilfellet er det forståelig at de ikke vil snakke om det. Det kan også hende at det er noe helt annet, den ene har vært utro, ønsker ut av forholdet etc. Anonymkode: fecad...bf5
Gjest SelinaKyle Skrevet 8. november 2016 #23 Skrevet 8. november 2016 Har egentlig ikke noe tips eller råd, ville bare si at det er fantastisk hvordan du tar deg av lillebroren din. Vær stolt av deg selv!!
tussi680 Skrevet 8. november 2016 #24 Skrevet 8. november 2016 Jeg tror de sliter og har slitt seg ut for å ikke greie å oppfylle sitt eget ønske om å klare alt. Det har gjort de totalt utslitte og dette går utover dere. Det er virkelig synd, men jeg tror at de virkelig trenger hjelp til å få snudd om på livet sitt, til å se det fra andres synsvinkler f.eks som deg og broren din. De er muligens et ektepar som har det som "plommen i egget" utad, men greier ikke å oppfylle sine egne ønsker og behov. De har nok prbl.seg imellom som du ikke har fått vite noe om enda. Tror jeg ville ringt til Luksusfellen og hatt en samtale med dem virkelig for å få hjulpet de på rett kjøl igjen. Da vil de se prbl de lager for dere to bl.a.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #25 Skrevet 8. november 2016 Barnevernet??? TS, det ser ut som foreldrene dine sliter i samlivet. Du er 20. Du er voksen Dette synes jeg du kan gjøre. sett deg med mor eller far, stryk de på armen, se om du får en samtale. Hvoran går det egentlig? er det noe som er feil? om det ligger inkasso rundt så vil jeg anta at det er litt rot i økonomien og at de ikke orker å ta tak i det. Det kan du faktisk hjelpe med. ta tak i forelderen som er mest futt i og si at hei, skal vi lage en oversikt her? Og så tar du å samler alle inkassoene og lager en oversikt med foreldrenen. En annen ting, er, vask. vask ned huset uten forvarsel. rydd, lag en god middag. Du er 20 år, og du er ikke et barn lengre. Du kan gjøre en STOR forskjell ved å være en sterk støttespiller for dine foreldre, noe du vil være STOLT av etterhvert som åra går. Anonymkode: c34ac...91a 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #26 Skrevet 8. november 2016 3 minutter siden, tussi680 skrev: Jeg tror de sliter og har slitt seg ut for å ikke greie å oppfylle sitt eget ønske om å klare alt. Det har gjort de totalt utslitte og dette går utover dere. Det er virkelig synd, men jeg tror at de virkelig trenger hjelp til å få snudd om på livet sitt, til å se det fra andres synsvinkler f.eks som deg og broren din. De er muligens et ektepar som har det som "plommen i egget" utad, men greier ikke å oppfylle sine egne ønsker og behov. De har nok prbl.seg imellom som du ikke har fått vite noe om enda. Tror jeg ville ringt til Luksusfellen og hatt en samtale med dem virkelig for å få hjulpet de på rett kjøl igjen. Da vil de se prbl de lager for dere to bl.a. det er ikke sikkert nasjonal ydmykelse er svaret her....... Anonymkode: c34ac...91a 1
tussi680 Skrevet 8. november 2016 #27 Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: det er ikke sikkert nasjonal ydmykelse er svaret her....... Anonymkode: c34ac...91a Aner ikke, prøver bare å hjelpe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå