Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #1 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har et stort og tydligvis unormalt problem med sexlivet og det er at jeg ikke klarer å få orgasme på vanlig måte. :-( Og da tenker jeg ikke på under selve samleie, men jeg får rett og slett ikke orgasme ved å ta på meg selv der nede. Kan dette ha noe å gjøre med at jeg har store kjønslipper og klitoris? Eneste måten jeg får orgasme på er å gni underlivet mot en pute el.l. Å bruke fingrene der nede er mer vondt enn det er godt :-? Dette er et stort problem under sexen både for meg og min kjære da han gjerne vil at jeg skal ha det godt også. Er det noen som har hørt om noe lignende eller som har noen gode råd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2004 #2 Del Skrevet 24. november 2004 Råd? Tja, kanskje sette pute på hendene hans når dere har sex? Jeg tviler på at det er størrelsen på klitoris eller kjønnsleppene dine som gjør at det gjør vondt når du tar på deg selv. Jeg ville kanskje forsøkte å variere måten du/han tar på deg, forsøke ulike strykemetoder, opp/ned, rundt, med hele håndflata, fingerer, mykt, hardt, nesten ikke berøre osv. Men dersom det er et så stort problem burde du ta deg en tur til legen. De er vant til å høre det meste, så det er ingen grunn til å være sjenert. Bare forklar hva som er saken og spør om hun kan sjekke om alt er som det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #3 Del Skrevet 25. november 2004 Hva med å prøve oralsex med "stor" tunge gjennom hele Kan jo fungere som en "pute" det. Eller dere kan kjøpe en dildo. Er en veldig bra orgasme garanti dildo der ute nå. husker ikkehva den het men... Det vet de sikkert på sexshappa der du bor. Og det er hvertfall verdt et forsøk. Den jeg har kostet ca 400-500 ,- husker ikke helt.. Og fungere det gjør den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 25. november 2004 #4 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg synes ikke det nødvendigvis høres ut som om du har et stort og unormalt problem. Høres ut som du er veldig sensitiv på og rundt klitoris. Kanskje kan det hjelpe å gni deg mot han mens du rir han? Hvordan fungerer oralsex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #5 Del Skrevet 25. november 2004 min klitoris er mest følsom på min høyre side Kanskje din og har et spesiellt punkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #6 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har selv store lepper og stor klitoris. Ikke noe problem å få orgasme. Har oppdaget at myk og lett berøring har bedre og raskere effekt enn hard og intens berøring. Du må finne hva som fungerer for deg. Du klarer det jo, med en pute. Da har du også full mulighet til å klare det på andre vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå