cmd Skrevet 6. november 2016 #21 Del Skrevet 6. november 2016 Ja, det var dårlig gjort av henne å dra når dere var sammen og ute. men tenk da... hun får tlf fra kompis om å ha sex og hun tenkte sikkert om hva blir dersom hun ble meg deg ut over natta. Hun ville bli tilfreds ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkiv Skrevet 6. november 2016 #22 Del Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, forstår deg der. Er jo det jeg sitter og vurderer. Men fra der til at jeg ikke burde ha vært på byen i det hele tatt..der følger jeg deg ikke. Anonymkode: 78ab8...c51 Har jeg skrevet at du ikke burde vært på byen? Poenget er at du vet aldri helt hva som skjer, du må være i stand til å kunne ta taxi hjem på egen hånd uansett. Jeg hadde stusset om du som venninne skulle kjefte på meg i ettertid når vi hadde hatt en dialog om at jeg dro hjem med noen andre. Hadde hun bare forlatt deg uten et ord hadde jeg skjønt reaksjonen din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #23 Del Skrevet 6. november 2016 Det har skjedd meg mange ganger når jeg har vært ute. Null stress! Anonymkode: e7c9e...ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #24 Del Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, Arkiv skrev: Har jeg skrevet at du ikke burde vært på byen? Poenget er at du vet aldri helt hva som skjer, du må være i stand til å kunne ta taxi hjem på egen hånd uansett. Jeg hadde stusset om du som venninne skulle kjefte på meg i ettertid når vi hadde hatt en dialog om at jeg dro hjem med noen andre. Hadde hun bare forlatt deg uten et ord hadde jeg skjønt reaksjonen din. Ok da misforstod jeg. Da du skrev "samme svar uansett" trodde jeg du viste til ditt forrige innlegg, der du skrev at jeg ikke burde vært på byen fordi jeg ikke hadde råd til taxi. Eller noe i den duren.. Jeg sitter jo her i dag, så var tydeligvis i stand til å ta taxi hjem på egenhånd. Men skjønner hva du mener. Anonymkode: 78ab8...c51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkiv Skrevet 6. november 2016 #25 Del Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok da misforstod jeg. Da du skrev "samme svar uansett" trodde jeg du viste til ditt forrige innlegg, der du skrev at jeg ikke burde vært på byen fordi jeg ikke hadde råd til taxi. Eller noe i den duren.. Nei. 19 minutter siden, Arkiv skrev: Har man ikke råd til taxi hjem hvis det er nødvendig har man ikke råd til å gå på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #26 Del Skrevet 6. november 2016 Jeg ville ikke blitt skuffet over at det skjedde, men over måten det ble gjort på. Hadde hun spurt er "det greit at jeg endrer planene og stikker til c", hadde jeg syntes det var greit, men bare "nå stikker jeg, hadet" er litt respektløst. Anonymkode: d2ee1...6f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 6. november 2016 #27 Del Skrevet 6. november 2016 "Hei. Takk for hyggelig kveld i går, men det ble litt dyrt å ta taxi hjem. Trodde vi skulle reise sammen." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #28 Del Skrevet 6. november 2016 Selve avtalebruddet hadde jeg nok ikke tatt sånn på vei for dersom det ikke var for doblingen av det du måtte betale. 600 kr er ikke akkurat småpenger, og jeg ville ha blitt mektig irritert. Hvordan du skal ta det opp med henne avhenger jo litt av hvordan du ønsker å nå frem til henne. Anonymkode: 1cad4...2f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #29 Del Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 600 kr er ikke akkurat småpenger Det er 300 kr mer enn hun hadde beregnet, det er langt fra noen katastrofe. Anonymkode: b72e4...a96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #30 Del Skrevet 6. november 2016 Det var dårlig gjort av henne når dere to var ute å bare reise med en annen. Saken hadde kanskje vært annerledes hvis hun hadde spurte om det var ok med tanke på at dere hadde en avtale om taxi. Det er helt fair å si noe om det til henne at du ble lei deg for at hun dro på den måten. Anonymkode: a1725...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #31 Del Skrevet 6. november 2016 Hadde heller dratt for knullings, så skjønner vennina di. Anonymkode: 355e5...379 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #32 Del Skrevet 6. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er 300 kr mer enn hun hadde beregnet, det er langt fra noen katastrofe. Anonymkode: b72e4...a96 Nå sier ts at hun har god råd da, men for andre som ikke har god råd er 300 for taxi for mye. Heldigvis finnes det nattbuss her jeg bor så jeg slipper å tenke på taxi så da har jeg også råd å stikke til byen gitt Siden du faktisk har råd så er det ikke verdens undergangen ts. Likevel er det jo dårlig gjort av venninnen din å bare si "nå går jeg!" når det i tillegg er bare dere to, i stedet for å spørre om det går greit. Ble du for satt ut til å si din mening i går? Anonymkode: 40743...14a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #33 Del Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå sier ts at hun har god råd da, men for andre som ikke har god råd er 300 for taxi for mye. Heldigvis finnes det nattbuss her jeg bor så jeg slipper å tenke på taxi så da har jeg også råd å stikke til byen gitt Siden du faktisk har råd så er det ikke verdens undergangen ts. Likevel er det jo dårlig gjort av venninnen din å bare si "nå går jeg!" når det i tillegg er bare dere to, i stedet for å spørre om det går greit. Ble du for satt ut til å si din mening i går? Anonymkode: 40743...14a Dette er uansett en bagatell, en fillesak. Jeg hadde revurdert vennskapet med en venninne som sutret for noe slikt. Da er man ganske ustabil. Anonymkode: b72e4...a96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #34 Del Skrevet 6. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er uansett en bagatell, en fillesak. Jeg hadde revurdert vennskapet med en venninne som sutret for noe slikt. Da er man ganske ustabil. Anonymkode: b72e4...a96 Eller kanskje du som er hensynsløs da? Tror ikek dine venner setter pris på slikt om du oppfører deg likedan Anonymkode: 40743...14a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfaktor1 Skrevet 6. november 2016 #35 Del Skrevet 6. november 2016 Det skjer fort i min gjeng også, jeg har gjort det flere ganger og det har også mine venninner men jeg tenker at det må man nesten regne med at skjer innimellom. Drar man ut på byen så må man kunne ordne seg hjem selv i verste fall - og det gjorde du jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 6. november 2016 #36 Del Skrevet 6. november 2016 Jeg ville sagt fra i fremtidsperspektiv isteden for å ta det opp som en anklage om hva som skjedde i går. Da må det selvfølgelig gjøres i en sammenheng som er naturlig, for hvis du kommer med det ut av det blå så blir det like anklagende, men du trenger vel egentlig å få sagt noe ala "Jeg synes det er veldig hyggelig å dra på byen med deg, men jeg liker ikke å bli igjen alene eller å måtte ta taxi hjem alene, så jeg vil gjerne ha beskjed på forhånd hvis du ikke er helt sikker på at du skal hjem når kvelden er over, for da kan vi heller finne på noe annet (evt. en annen dag) isteden". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #37 Del Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eller kanskje du som er hensynsløs da? Tror ikek dine venner setter pris på slikt om du oppfører deg likedan Anonymkode: 40743...14a TS er da vel voksen? Jeg behandler ikke mine venner som barn. Anonymkode: b72e4...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6. november 2016 #38 Del Skrevet 6. november 2016 Til dels enig at det var dårlig gjort men når du svarte ok så tenkte hun nok det var greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #39 Del Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: TS er da vel voksen? Jeg behandler ikke mine venner som barn. Anonymkode: b72e4...a96 Så å bryte avtaler er å behandle andre som voksne. Anonymkode: a1725...853 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #40 Del Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så å bryte avtaler er å behandle andre som voksne. Anonymkode: a1725...853 Vel, TS fremstår som sutrete. Hun må da ha råd til en taxitur? At hun skal kjefte på venninna i dag høres helt vilt ut. Anonymkode: b72e4...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå