AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #1 Del Skrevet 6. november 2016 I går var jeg og en god venninne på byen, bare vi to. Super hyggelig og morsomt. Helt til hun uten forvarsel sa ha det for å møte en eller annen fyr hun knuller med. Vi hadde en avtale om å ta taxi sammen, nå måtte jeg ta alene og betale dobbelt så mye, i tillegg til at det føles tryggere å være to i taxien. Vi bor ikke i sentrum for å si det sånn, så det ble dyrt. Måtte også stå alene i taxikø en stund. Jeg ble lei meg og forbanna. Har ikke snakket med henne, men tenkt å si fra på en ordentlig måte i dag. Men så sitter jeg her og tør liksom ikke, vet ikke hva jeg skal skrive og om jeg i det hele tatt har rett til å bli forbanna. Hva tenker dere? Anonymkode: 78ab8...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #2 Del Skrevet 6. november 2016 Jeg vet ikke, jeg. Mulig hun trodde dere hadde en mer løs avtale enn du gjorde? Det er lett å overreagere i slike situasjoner. Anonymkode: b72e4...a96 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallis Skrevet 6. november 2016 #3 Del Skrevet 6. november 2016 Ikke noe jeg hadde blitt sur for iallfall, helt vanlig i min gjeng å gjøre slik:) Hadde du ingen du kunne ringe til for å hente deg da? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #4 Del Skrevet 6. november 2016 Men hun sa ifra før hun dro? Sa du ikke noe da? Anonymkode: 18bb1...a63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #5 Del Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, Mallis skrev: Ikke noe jeg hadde blitt sur for iallfall, helt vanlig i min gjeng å gjøre slik:) Hadde du ingen du kunne ringe til for å hente deg da? Ingen å ringe til sent på natta. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men hun sa ifra før hun dro? Sa du ikke noe da? Anonymkode: 18bb1...a63 Hun sa fra, jeg sa "okey?" spørrende/sarkastisk, fikk en klem og borte var hun. Hun er en litt dominerende type kan du si. Anonymkode: 78ab8...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #6 Del Skrevet 6. november 2016 Ser ikke problemet. Helt greit i min gjeng Anonymkode: 011aa...052 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #7 Del Skrevet 6. november 2016 Jeg tenker først og fremst på avtalebruddet og at det ble så dyrt. Klar avtale om å ta taxi sammen. Fastpris 600,- dit vi bor, så jeg måtte betale det i stedet for 300. Fortsatt helt normalt å ikke noe å bli sur for? TS Anonymkode: 78ab8...c51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 6. november 2016 #8 Del Skrevet 6. november 2016 Syns det er dårlig gjort. Når jeg går ut med kun en venninne, er det for å ha en venninnekveld på byen. Sier seg selv at man ikke kan stikke av med en fyr når man bare er to. Man lar ikke venninnen sitte igjen. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #9 Del Skrevet 6. november 2016 Når vi har slike avtaler i min gjeng er de litt løse. Forrige helg skulle jeg egentlig ta taxi hjem med en venninne, men hun ville møte noen andre på et annet utested og stakk. Så da tok jeg bare nattbuss hjem i stedet. Ble absolutt ikke sur på henne for det. Har også opplevd flere ganger at venner av meg plutselig stikker av diverse årsaker uten at jeg bryr meg mer om det. Men de pleier å si i fra at de går da. Så lenge din venninne gjorde det syns jeg ikke du skal være sur. Hun har tross alt ikke ansvar for at du skal komme deg hjem billigst mulig. Men du kan jo gi beskjed om at du ønsker å få det kommunisert på en annen måte, om det var kommunikasjonen (måten dere avtalte det på, hun sa ha det på o.l.) som var problemet. Anonymkode: ce9e9...074 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberry Fields Skrevet 6. november 2016 #10 Del Skrevet 6. november 2016 Jeg hadde ikke blitt sur dersom vi var ute med en gjeng, men om det kun er to ute så synes jeg det er dårlig gjort. Men jeg skjønner at du ikke helt hvordan du skal ta det opp med henne... Prøv å være direkte, uten å virke angripende? Sånn, bare si at du ble litt paff da hun stakk fra det du trodde var en avtale. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #11 Del Skrevet 6. november 2016 Sånne ting er det bare tull å bli sint for. Du er jo voksen og bør klare deg selv, hvertfall her i Norge hvor det er trygt. Har aldri opplevd å dra på byen uten at man på et tidspunkt har splittet seg eller at noen kanskje har blitt med en fyr hjem osv. Hvis du ikke har råd til å komme deg hjem alene så får du la være å gå på byen. Anonymkode: f6d4d...50d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #12 Del Skrevet 6. november 2016 Jeg hadde blitt sur pga pengene. Men jeg hadde sagt det der og da, at "da får du ta med han hjem til deg slik at jeg ikke må betale taxi alene". Hvis hun sa nei så hadde jeg sagt at da må hun spytte i hennes del av taxien, for jeg hadde ikke hatt råd til å bli med ut om jeg måtte betalt taxi selv. Anonymkode: dca3c...282 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. november 2016 #13 Del Skrevet 6. november 2016 19 minutter siden, Vinky skrev: Syns det er dårlig gjort. Når jeg går ut med kun en venninne, er det for å ha en venninnekveld på byen. Sier seg selv at man ikke kan stikke av med en fyr når man bare er to. Man lar ikke venninnen sitte igjen. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #14 Del Skrevet 6. november 2016 Forstår deg hodt jeg TS. 600kr er mye penger, og så lenge det bare var dere to så synes jeg det var dårlig gjort når dere hadde en avtale. Anonymkode: 8a5c9...5c5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkiv Skrevet 6. november 2016 #15 Del Skrevet 6. november 2016 Har man ikke råd til taxi hjem hvis det er nødvendig har man ikke råd til å gå på byen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #16 Del Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, Arkiv skrev: Har man ikke råd til taxi hjem hvis det er nødvendig har man ikke råd til å gå på byen. Men kjære deg, har jeg skrevet at jeg ikke har råd? Har god råd, men synes likevel det er stor forskjell på å betale 600 og 300. Anonymkode: 78ab8...c51 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkiv Skrevet 6. november 2016 #17 Del Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men kjære deg, har jeg skrevet at jeg ikke har råd? Har god råd, men synes likevel det er stor forskjell på å betale 600 og 300. Anonymkode: 78ab8...c51 Samme svar uansett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #18 Del Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, Arkiv skrev: Samme svar uansett. Haha.. Takk til deg. 30 minutter siden, Strawberry Fields skrev: Jeg hadde ikke blitt sur dersom vi var ute med en gjeng, men om det kun er to ute så synes jeg det er dårlig gjort. Men jeg skjønner at du ikke helt hvordan du skal ta det opp med henne... Prøv å være direkte, uten å virke angripende? Sånn, bare si at du ble litt paff da hun stakk fra det du trodde var en avtale. Takk. Jeg skal gjøre nettopp dette etterpå. Anonymkode: 78ab8...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkiv Skrevet 6. november 2016 #19 Del Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha.. Takk til deg. Anonymkode: 78ab8...c51 For å være helt ærlig virker det veldig dramatisk å være lei seg og forbanna fordi man må ta taxi hjem alene. Enda mer dramatisk å skulle ta det opp i ettertid. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #20 Del Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, Arkiv skrev: For å være helt ærlig virker det veldig dramatisk å være lei seg og forbanna fordi man må ta taxi hjem alene. Enda mer dramatisk å skulle ta det opp i ettertid. Ja, forstår deg der. Er jo det jeg sitter og vurderer. Men fra der til at jeg ikke burde ha vært på byen i det hele tatt..der følger jeg deg ikke. Anonymkode: 78ab8...c51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå