Gå til innhold

Irritabel tarm

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for helseskadelig råd.

Mvh Sulosi, mod.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

At det er vist en sammenheng mellom psykiske lidelser og IBS betyr jo ikke at du har en psykisk lidelse vel! Du er jo ikke den eneste med IBS her i verden, så det er ikke akkurat et sjokk at det finnes mange mennesker med IBS som ikke har psykiske problemer. Det betyr dog ikke at det ikke er en sammenheng med det og IBS. Men jeg satser på at du skjønte dette uten at jeg måtte forklare det for deg. Jeg har da heller ingen psykiske problemer. 
At legen din sier det betyr vel at hun rett og slett ikke er så oppdatert på dette med IBS. Jeg hadde helt ærlig byttet til en annen lege dersom jeg var deg. Det er ting som kan gjøres med pasienter med IBS. Kirurgi er alternativ for noen med alvorlig IBS, men en del kan bli bedre av visse typer medisiner. Det kan også for mange hjelpe med probiotiske midler og fibertilskudd, som for eksempel Benefiber. 

Prøv å finne ut av ting selv. En allmennlege kan ikke alt om alt vet du. 

Anonymkode: ab018...c66

Det vet jeg veldig godt! De er ikke i nærheten av å forstå at kroppen henger sammen en gang, alt er LOKALT... :bond:

Jeg har fått meg ny lege og tester ut, er ikke alt som kan sjekkes med blodprøver, dessverre.

Skrevet
5 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Det vet jeg veldig godt! De er ikke i nærheten av å forstå at kroppen henger sammen en gang, alt er LOKALT... :bond:

Jeg har fått meg ny lege og tester ut, er ikke alt som kan sjekkes med blodprøver, dessverre.

Bra du har fått ny lege. Er dessverre en del leger som er sånn at hvis du ikke har kreft eller noe annet svært alvorlig så er de ikke så opptatt av problemene dine, selv om det i stor grad går ut over livskvaliteten. 

Anonymkode: ab018...c66

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...