Hanne1987 Skrevet 5. november 2016 #1 Del Skrevet 5. november 2016 Det er en gift mann som sender en del meldinger til meg på face, å gir meg komplimenter på utseende, og diverse. Jeg prøver å holde en vennskapelig tone, å bare fnyse av det, le det bort.. men blir så usikker på hva han egentlig tenker. Jeg kjenner hans kone, så synes det blir litt rart. Liker han meg? Eller kan han være en sånn type gift mann som ikke skjønner når han flørter? Hva bør jeg evt gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2 Del Skrevet 5. november 2016 Du bør sette grenser. Det er ikke ok at han holder på sånn når han er gift. Anonymkode: ce01a...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #3 Del Skrevet 5. november 2016 jeg har to sånne gifte menn som holder på. Han ene har holdt på i litt over 2 år, på denne tiden har han forlovet seg, giftet seg, og fått barn nr 2. Jeg har sagt rett ut han skal slutte, men respekterer det ikke i lengden. en annen er forlovet, men reiser mye med jobben, inviterer meg med på hotellene med han, tilbyr seg å betale reisen. Han har også vært på besøk her, som venn, men hemmelig for forloveden viser det seg i ettertid. jeg gir opp menn Anonymkode: e3fdc...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne1987 Skrevet 6. november 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 6. november 2016 Han har aldri invitert til sex ellerno, men gitt meg uskyldige kommentarer på utseende, og tuller med at han skal komme å besøke meg! Ksnskje jeg bare er innbilsk?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #5 Del Skrevet 6. november 2016 Er det ikke bare å være litt avvisende da? Det er ikke sånn at jenter MÅ fnise over enhver kompliment. Synes du det er upassende, kan du sende fyren et kaldt blikk, eller overhøre det helt og bare snakke jobb. Det er VELDIG lett å avvise menn Anonymkode: b3156...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #6 Del Skrevet 6. november 2016 Du er jo passe dum om du tror denne mannen ikke vil i buksene dine. Sett grenser, jente! Anonymkode: 0af28...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zouk Skrevet 6. november 2016 #7 Del Skrevet 6. november 2016 8 timer siden, Hanne1987 skrev: Han har aldri invitert til sex ellerno, men gitt meg uskyldige kommentarer på utseende, og tuller med at han skal komme å besøke meg! Ksnskje jeg bare er innbilsk?! Han lodder stemningen for å se om du kan være interessert i at han skal komme på besøk til deg. Ikke tenk at fordi du kjenner kona hans så har han ikke baktanker. Hvor kjenner du ham fra? Hvis han er i en maktposisjon ift deg (sjefen din på jobb for eksempel) kan jeg skjønne du føler du bør gi en slags respons om enn kun i form av intetsigende meldinger. Hvis dette kun er en privat bekjent, slutt å svar. Han kan bli litt sur, men det skal litt til at han direkte konfronterer deg med "hvorfor har du ikke svart på meldingen" som egentlig ikke handlet om noe spesielt. Hvis han faktisk gjør det, spill uforstående av typen "å, det var vel ikke så mye å svare på" eller noe. Hvis det hadde vært din mann som sendte mld til andre damer med komplimenter, hintet om å besøke dem etc: Hadde det vært greit for deg? Det er slik du bør tenke. Hvis det hadde vært greit for deg hadde du neppe skrevet innlegg på KG. Hva han selv legger i sine egne handlinger er ikke så interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå