AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #41 Del Skrevet 5. november 2016 Kjenner ei som satt inne hver helg med samboer tidligere fra hun var ca 20. Hun hadde et brudd med han for noen år siden og hun har virkelig blomstret! Hun er mye flottere nå enn da hun var yngre. Hun har blitt kulere med alderen Hun kler å være litt ute på byen. Så det er ikke alltid folk følger den vanlige løypa med å gå ut nå de er unge for så å bare være hjemme. Heldigvis finnes det mangfold:) Anonymkode: 2bfbd...524 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #42 Del Skrevet 5. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Den er grei! Husk: ikke alle hadde en sånn periode da de var unge heller, så kanskje andre trenger å leve mer ut seinere i livet. Igjen: vi er alle forskjellige når det kommer til alder. Jeg blir glad når jeg ser voksne ute som har det gøy! Anonymkode: 2bfbd...524 Takk! Jeg er over femti og kan fortsatt ha det gøy ute i blant! Gikk ikke på fest/byen før jeg var i midten av 20åra, har hatt perioder med mye artig uteliv både i 20- 30- og 40-åra, selv om jeg også er en asosial bokorm som liker å være hjemme i fred og ro, eller gå på kino med en venninne. Man må jo ikke velge - kan gjøre mye forskjellig! Anonymkode: c09cb...901 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #43 Del Skrevet 6. november 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå kveruleres det jævlig mye her. Men, takk for det. Nå er tråden rapportert, i håp om at den stenges. Anonymkode: be635...bda Hvis du oppfatter andres naturlige behov som kverulerende når de strider mot dine ønsker, så skjønner jeg enda bedre at dine venninner ikke gidder å sitte i sofakroken sammen med deg. Anonymkode: e6704...7eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #44 Del Skrevet 6. november 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå kveruleres det jævlig mye her. Men, takk for det. Nå er tråden rapportert, i håp om at den stenges. Anonymkode: be635...bda Hvorfor stresser du med at tråden skal stenges? Har du noe i mot at andre folk diskuterer videre i den, når du bare slår deg vrang og ikke kan/vil svare på det det blir spurt om her? Har enerett på denne tråden du, visst. Anonymkode: 2d8cd...346 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 7. november 2016 #45 Del Skrevet 7. november 2016 Ler og ler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #46 Del Skrevet 7. november 2016 Hva skal de ellers gjøre? Sitte hjemme å grine over ensomheten og drikke seg i søvn? Da er det virkelig bedre at de har hverandre og kommer seg ut..ideelt sett ville de sikkert hatt en koselig mann og familie og krøpet opp i en sofakrok. Men har man ikke det, så har man ikke det. Da kan man like gjerne drikke seg full. Hvem bryr seg. Anonymkode: 8a4d1...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 7. november 2016 #47 Del Skrevet 7. november 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skal de ellers gjøre? Sitte hjemme å grine over ensomheten og drikke seg i søvn? Da er det virkelig bedre at de har hverandre og kommer seg ut..ideelt sett ville de sikkert hatt en koselig mann og familie og krøpet opp i en sofakrok. Men har man ikke det, så har man ikke det. Da kan man like gjerne drikke seg full. Hvem bryr seg. Anonymkode: 8a4d1...710 Ja, ilag med venner på konsert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #48 Del Skrevet 7. november 2016 På 5.11.2016 den 14.21, AnonymBruker skrev: Jeg har noen single venninner i 40-årene som drikker og går ut hver bidige helg. Er det "normalt"? Selv er jeg i midten av 30-årene og kunne faktisk ikke tenkt meg det. Får ofte spørsmål om jeg vil bli med, men jeg takker fint nei. Jeg liker best å sitte hjemme i helgene, god mat og et glass vin eller to. Må ikke på død å liv ut å feste, drikke meg full i helgene. Synes kanskje at når vi er såpass voksne, så trenger vi ikke oppføre oss slik vi gjorde i begynnelsen av 20-årene. Synspunkter?? Anonymkode: be635...bda Dette er damer som koser seg, som har råd til å kose seg og som bare ønsker å nyte livet. Hvorfor skulle de sitte hjemme alene å sture i stedet for å gå ut og være sosial? Hvor mye de ønsker å drikke er deres egen sak. Du takker jo nei og blir ikke med uansett. Ikke alle er skapt for hjemmekvelder foran tvn med ett glass vin. La damene holde på, så får du heller treffe dem til lunsj når de er edru. Anonymkode: d5b2f...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå