Gå til innhold

Single venninner i 40-årene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du med "normalt" mener vanlig så er det ikke det. Om du mener at det er i orden å gjøre det så er det selvfølgelig ikke noe galt i det.

Anonymkode: f492c...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, O.G. skrev:

Så du sitter hjemme med god mat og drikke ilag med typen og de er ute og drikker?

God mat og drikke - alene! 

Anonymkode: be635...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at det er mye mer ansvarlig å sitte hjemme og bli full enn å gå ut på byen og bli full der. :P

Anonymkode: cc93c...577

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om du med "normalt" mener vanlig så er det ikke det. Om du mener at det er i orden å gjøre det så er det selvfølgelig ikke noe galt i det.

Anonymkode: f492c...c5f

Akkurat hva jeg ville frem til. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

God mat og drikke - alene! 

Vel, og de andre liker å være sosial mens de drikker. Jeg er en av dem. Ut på konsert i helgene er noe jeg prioriterer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, du trakk frem den ene setningen som bekrefter hva du synes fra før. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er du som opptatt av hva som er vanlig ts?

Skjønner jo at du må leve et nokså begrenset liv, hvis det er det du har i tankene når dine venninner i 40 årene ønsker å gå ut, kontra sitte hjemme hver bidige helg.

Kanskje du innerst inne er sjalu på dem? At de har mange kule opplevelser, mens du har blitt ei satt dame...

Alder er bare et tall. Man velger å leve sine liv slik man vil!;)

Anonymkode: 2bfbd...524

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier jo seg selv at de vil ut for å potensielt møte en ny partner. Det finner de jo ikke i sofakroken hjemme hos deg. 

Anonymkode: e6704...7eb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du som opptatt av hva som er vanlig ts?

Skjønner jo at du må leve et nokså begrenset liv, hvis det er det du har i tankene når dine venninner i 40 årene ønsker å gå ut, kontra sitte hjemme hver bidige helg.

Kanskje du innerst inne er sjalu på dem? At de har mange kule opplevelser, mens du har blitt ei satt dame...

Alder er bare et tall. Man velger å leve sine liv slik man vil!;)

Bruker ikke veldig mye tid på det, men jeg var nysgjerrig på hva andre tenkte om saken. Ikke mer enn det. Men, det er tydelig at dere andre her tar det opp 1000 ganger verre enn hva jeg la i det.

For min del, så  har jeg mine "kuleste" opplevelser når jeg ikke er drita. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier jo seg selv at de vil ut for å potensielt møte en ny partner. Det finner de jo ikke i sofakroken hjemme hos deg. 

Anonymkode: e6704...7eb

Nå kveruleres det jævlig mye her. Men, takk for det.

Nå er tråden rapportert, i håp om at den stenges. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke veldig mye tid på det, men jeg var nysgjerrig på hva andre tenkte om saken. Ikke mer enn det. Men, det er tydelig at dere andre her tar det opp 1000 ganger verre enn hva jeg la i det.

Jeg synes ikke det automatisk er unormalt. Jeg er 39 og ikke ofte ute lenger (på grunn av av alder og hvor jeg bor), men det hender og da gjerne i forbindelse med en konsert. Noen ganger tar jeg to glass, andre ganger blir jeg beruset. Begge deler kan skje både ute og hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver jo at du ikke er bekymret for deres alkoholinntak, og at det ikke var poenget med tråden. Men allikevel skriver du at de er drita? Hva vet du om det når du aldri er med dem? Kanksje de også tar bare ett/noen glass. Du sier jo selv at du tar et par glass hjemme. Ville du sittet hjemme hver helg og tatt noen glass, eller gått ut hvis du var singel?

Du ville vite om dette var vanlig, og det synes jeg er veldig dømmende av deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør jobbe med dine sømmende holdninger, for det er det dette handler om. Ikke at dine venninner går ut nesten hver helg...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør jobbe med dine dømmende holdninger, for det er det dette handler om. Ikke at dine venninner går ut nesten hver helg...

*rettelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusselig å sitte på pub å drikke hver helg når man er 40 år... stashet opp og med lengsel i blikket etter 22åringene- da man hadde sin storhetstid...

byen er oppskrytt😜

Hilsen kjedelig 40åring- aka tidl partydronning👸

Anonymkode: 16b7e...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stusselig å sitte på pub å drikke hver helg når man er 40 år... stashet opp og med lengsel i blikket etter 22åringene- da man hadde sin storhetstid...

byen er oppskrytt😜

mange på 40 år drikker hver helg - dog drikker de fleste hjemme og ikke ute. 

Når jeg er ute sitter jeg ikke på pub som du beskriver. Vi er noen venner som går ut og noen drinker, kanskje med mat før vi går på konsert. Noen ganger går vi hjem etter konserten, andre ganger hygger vi oss ute etter konserten er ferdig. Noen ganger møtes vi ute for å skravle og drikker god vin. Vi går ikke ut på samme måte som da vi var 22 - vors, diskotek, nach. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

byen er oppskrytt😜

Kanksje DU er en avdanka 40åring, men ikke andre på 40+. Ikke alle i 40+ alderen er som deg! Vet om flere veldig attraktive 40+ åringer som er endel ute, men som ikke drikker spesielt mye allikevel. De nyter livet, møter nye folk, reiser endel. Finnes nok av satte kjærringer der ute, som sitter inne hver helg og blir mer og mer grå mus, sammen med sin partner...

Poenget mitt er : du og ts lever som om en viss alder bestemmer livene deres. Skal man slutte å leve etter en viss alder?

Sjekk ut Jennifer Lopez, Halle Berry, Rachel Weiz etc. De lever sine liv, selv om de er både 40 og 50+!

Noen kvinner blir mer attraktiv med årene.

Jeg er så lei av folk som kommenterer folk kun pga alderen deres. Se dere rundt, hvor forskjellige folk er mpt alder. 

Men for all del: mur deg/dere inne, og kom med sure stikk til folk som lever på en annen  måte enn dere. Det gjør dere ikke akkurat mer attraktive, så dere lever vel opp til deres egne selvoppfyllende profeti..?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanksje DU er en avdanka 40åring, men ikke andre på 40+. Ikke alle i 40+ alderen er som deg! Vet om flere veldig attraktive 40+ åringer som er endel ute, men som ikke drikker spesielt mye allikevel. De nyter livet, møter nye folk, reiser endel. Finnes nok av satte kjærringer der ute, som sitter inne hver helg og blir mer og mer grå mus, sammen med sin partner...

Poenget mitt er : du og ts lever som om en viss alder bestemmer livene deres. Skal man slutte å leve etter en viss alder?

Sjekk ut Jennifer Lopez, Halle Berry, Rachel Weiz etc. De lever sine liv, selv om de er både 40 og 50+!

Noen kvinner blir mer attraktiv med årene.

Jeg er så lei av folk som kommenterer folk kun pga alderen deres. Se dere rundt, hvor forskjellige folk er mpt alder. 

Men for all del: mur deg/dere inne, og kom med sure stikk til folk som lever på en annen  måte enn dere. Det gjør dere ikke akkurat mer attraktive, så dere lever vel opp til deres egne selvoppfyllende profeti..?

Jeg kommenterer ikke andre venner som er ute vêr helg- de velger selv hvordan de skal leve livet sitt!

men jeg er ferdig med det🙋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommenterer ikke andre venner som er ute vêr helg- de velger selv hvordan de skal leve livet sitt!

men jeg er ferdig med det🙋

Den er grei!

Husk: ikke alle hadde en sånn periode da de var unge heller, så kanskje andre trenger å leve mer ut seinere i livet.

Igjen: vi er alle forskjellige når det kommer til alder.

Jeg blir glad når jeg ser voksne ute som har det gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...