Gå til innhold

Noen som kan tyde drømmer her?

Sarabi

Anbefalte innlegg

Jeg har i løpet av noen få måneder drømt 4 ganger om flystyrt.

Første gangen var mamma i flyet, og jeg så at det gikk rett i bakken ikke langt fra meg. Jeg sprang til flyvraket for å lete etter overlevende.

Andre gang eksploderte flyet på himmelen. Denne gang med min avdøde bestefar ombord. Husker ikke mer av den drømmen.

Tredje gang så jeg flyet gå i havet nært land oppned. Jeg sprang til for å finne overlevende. Det kom en familie på 5 stk til ulykkesstedet, men ville ikke hjelpe å lete da de mente det var for tøft.

Siste gang, natt til i går. Da var jeg og sambo sammen på et lite fly.

Jeg husker det blei turbulens, og flyveren prøvde å rette opp flyet.

Det neste jeg vet, er at flyveren har gitt opp håpet om å få flyet på rett kurs, så vi styrter med nesen rett ned. Flyet går rundt og rundt, og det eneste jeg ønsker, er å ta tak rundt sambo, for å ta et orntlig farvel med han.

De er så sterke disse drømmene. Så levende. Så jeg lurer på hva det betyr... Noe må det jo være siden de kommer på nytt og på nytt....

Jeg har ikke flyskrekk, så det har ingenting med det å gjøre.

Håper noen kan gi meg svar!

Sarabi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.droemmetydning.com/ :)

Å fly er stort sett et godt tegn hvis du ikke er redd. Å fly kan symbolisere å få dine problemer på avstand, ha større frihet, slippe unna noe, du svever av lykke eller at du har full kontroll over livet ditt. Hvis du var redd kan du ta for store risikoer i ditt våkne liv. Et passasjerfly kan symbolisere åndelig oppvåkning.

Drømmer du om en eksplosjon må du snakke ut om følelsene dine. Hvis du ikke gjør det, er det en fare for at du ”eksploderer”.

står mange flere symboler der, så hvis du husker flere detaljer bare klikk på det symbolet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arwen.

Jeg leste litt på den siden i går, men følte ikke at noe av det som sto der var riktig. Man vet når man har tolket drømmen sin rett.

Det står bare om fly der... og ikke flystyrt og kræsj...

Takk for hjelpen likevel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....

Føler meg helt nede på jorden... Så jeg vet ikke hva det kan bety.

Kanskje det rett å slett er at jeg har mange ideer som jeg må få gjort noe med...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm....

Føler meg helt nede på jorden... Så jeg vet ikke hva det kan bety.

Kanskje det rett å slett er at jeg har mange ideer som jeg må få gjort noe med...?

Ja, jeg ville kanskje lest det sånn - at man har mange jern i ilden og bør gjøre seg ferdig med noe. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Det er mange ting som må taes med når man analyserer drømmer. Familiære ting, ting som skjer i livet ditt akkurat nå.

Har det vært noen forandringer i familien i det siste?

Noen som skal flytte? Du, kanskje?

Pleier det å være kjekt i julen eller er det noe som ikke alltid er bra hos dere?

Skal du få ny jobb eller har du tenkt på det?

Har samboeren din planlagt noe?

Ser man på slike ting i sammenheng med drømmen kan man plutselig se ting man ikke så tidligere. For i alle drømmene dine var det familie involvert.

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men kanskje det har noe med løsrivning å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det er mange ting som må taes med når man analyserer drømmer. Familiære ting, ting som skjer i livet ditt akkurat nå.

Har det vært noen forandringer i familien i det siste?

Noen som skal flytte? Du, kanskje?

Pleier det å være kjekt i julen eller er det noe som ikke alltid er bra hos dere?

Skal du få ny jobb eller har du tenkt på det?

Har samboeren din planlagt noe?

Ser man på slike ting i sammenheng med drømmen kan man plutselig se ting man ikke så tidligere. For i alle drømmene dine var det familie involvert.

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men kanskje det har noe med løsrivning å gjøre?

Det har kanskje vært mye forandringer i det siste... Vi har startet firma, jeg har fått meg jobb, vi trener ofte med hunden og vi har rett å slett mye å gjøre...

Jeg er 26 år, så jeg tror ikke det har noe med løsriving å gjøre...

Takk for hjelpen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg tror drømmene dine er et utrykk for frykt for at det ligger usikkerhet rundt det å ha startet et nytt firma. Hva vil dette si for familien din, hva om det går konkurs? Hva om det sliter i stykker forholdet på grunn av for mye arbeid? Når man sitter i et fly har man ikke kontroll, man er prisgitt flykaptein, tekninske ting og været. Kanskje du føler det litt sånn nå for tiden? At nå som dette nye firmaet faktisk er satt igang, at du føler at du mangler litt av den trygghete, friheten og kontrollen som man hadde da man bare var ansatt i en "vanlig" jobb? Tenk om firmaet styrter, med hele familien med på lasset?

Setter en femtilapp på at det skyldes dette jeg, sammen med at du er sliten som du sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninakanin:

Tror ikke det har noe med firmaet å gjøre heller...

Vi har begge to jobber vedsiden, med bra inntekt. Så firmaet er egentlig en hobby/biinntekt... En bonus på en måte. Så hvis firmaet skulle gå konkurs, så taper vi ikke så mye på det.

Jeg føler meg faktisk tryggere og har mer kontroll enn jeg noen gang har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...