Gå til innhold

Kjæresten provoserer folk på byen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tørr snart ikke bli med kjæresten ut på byen mer, han har en tendens til å havne i livsfarlige situasjoner på en daglig basis. Kjæresten min er en litt lav tynn fyr som hevder seg over alle som ikke er vennene hans og er ekstremt spydig på tull mot alle. Dette fører til at andre menn ofte truer han og den typiske responsen er å avbryte dem med at de bare har det i kjeften eller at de ikke tørr. For å så avtale slosskamper som han aldri møter til. Han har blant annet prestert å si til dobbelt så store bodybuildere at de blir så hissige av steroider og øl. Og til mc-medlemmer at det eneste de rir er sykkelen sin og hverandre. Oppførselen hans fører ofte til at han havner i små basketak som han løper fra og sladrer til dørvakter/politi som har ført til at folk har blitt kastet ut/anmeldt. Han har fått trusseler på sosiale medier som følge av dette som han også har anmeldt og dette har ført til at svært mange har et horn i siden til han.

Sist helg var det to han ikke kjente som bråket med hverandre og han gikk bort dem til å sa at de måtte gå et annet sted fordi det var mest gaye fitte-fighten han hadde sett. Han ene suge umiddelbart tak i nakken til kjæresten min som svarte med å klaske han med åpen hånd i ansiktet for å vri seg løs og løpe inn i baren med den sinna fyren etter seg og dørvaktene var i hælene på han. Det endte med at dørvaktene taklet den sinna fyren og holdt han nede til politiet ankom stedet og tok han med seg. Etter det gikk dørvaktene bort til kjæresten min og sa han måtte gå og kjæresten min begynner å kverulere med dem og sier at det er deres feil pga ditt og datt. Han får da beskjed om å stikke og aldri komme tilbake og da svarte han at de ses neste helg og gikk. Vekterne kokte av sinne og jeg er helt sikker på at det var på håret at de ikke flydde på han.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette. Halvparten av alle gangene han er ute er det noen som truer han, men det er ganske sjelden det faktisk blir fysisk. Det er ganske festlig å være med han på byen, men jeg vet ikke om det er verdt risikoen. Jeg tenker da at hans idioti kan gå utover meg eller vennene våres noe han ikke ofrer en tanke.

Anonymkode: baf71...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer hun over. Hadde gjort det slutt utelukkende av tingene du forteller om over her. Tipper han har Livet's Harde Skole under utdanning på facebook også.

Anonymkode: 24e8e...3d3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at det er festlig å være med ham på byen? :klo:

Jeg hadde ikke orket han der. Hvordan er han ellers?

Anonymkode: 83a16...2ba

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, mjauritz skrev:

:haar: Hvordan klarer du være sammen med en sånn fyr??

Han er sjarmerende og det finnes ikke noe vondt i han utover det at han er litt frekk.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Signerer hun over. Hadde gjort det slutt utelukkende av tingene du forteller om over her. Tipper han har Livet's Harde Skole under utdanning på facebook også.

Anonymkode: 24e8e...3d3

Han er ikke høyt utdannet, men har yrkesfag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow. Han der fortjener jo nesten en på trynet.

Jeg hadde ikke bare sluttet å gå på byn med ham, jeg hadde sluttet å være sammen med ham om han ikke skaffet en form for psykisk hjelp for dette umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tørr snart ikke bli med kjæresten ut på byen mer, han har en tendens til å havne i livsfarlige situasjoner på en daglig basis. Kjæresten min er en litt lav tynn fyr som hevder seg over alle som ikke er vennene hans og er ekstremt spydig på tull mot alle. Dette fører til at andre menn ofte truer han og den typiske responsen er å avbryte dem med at de bare har det i kjeften eller at de ikke tørr. For å så avtale slosskamper som han aldri møter til. Han har blant annet prestert å si til dobbelt så store bodybuildere at de blir så hissige av steroider og øl. Og til mc-medlemmer at det eneste de rir er sykkelen sin og hverandre. Oppførselen hans fører ofte til at han havner i små basketak som han løper fra og sladrer til dørvakter/politi som har ført til at folk har blitt kastet ut/anmeldt. Han har fått trusseler på sosiale medier som følge av dette som han også har anmeldt og dette har ført til at svært mange har et horn i siden til han.

Sist helg var det to han ikke kjente som bråket med hverandre og han gikk bort dem til å sa at de måtte gå et annet sted fordi det var mest gaye fitte-fighten han hadde sett. Han ene suge umiddelbart tak i nakken til kjæresten min som svarte med å klaske han med åpen hånd i ansiktet for å vri seg løs og løpe inn i baren med den sinna fyren etter seg og dørvaktene var i hælene på han. Det endte med at dørvaktene taklet den sinna fyren og holdt han nede til politiet ankom stedet og tok han med seg. Etter det gikk dørvaktene bort til kjæresten min og sa han måtte gå og kjæresten min begynner å kverulere med dem og sier at det er deres feil pga ditt og datt. Han får da beskjed om å stikke og aldri komme tilbake og da svarte han at de ses neste helg og gikk. Vekterne kokte av sinne og jeg er helt sikker på at det var på håret at de ikke flydde på han.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette. Halvparten av alle gangene han er ute er det noen som truer han, men det er ganske sjelden det faktisk blir fysisk. Det er ganske festlig å være med han på byen, men jeg vet ikke om det er verdt risikoen. Jeg tenker da at hans idioti kan gå utover meg eller vennene våres noe han ikke ofrer en tanke.

Noe så tragisk. Hvorfor er du kjæreste med en som er så sint?
Får du ikke lov til å gjøre det slutt? Jeg spør bare rett ut. Hva hadde han gjort da ut i fra din beskrivelse om din egen kjæreste? Skreket ut at du var en (sensur) og stengt deg inne på et rom?

Nei - jeg syntes ikke det er gøy å gå ut med sånne folk. Jeg har sett noen sånne episoder på avstand og har merket hvor dårlig stemning det kan bli - men når sånne som kjæresten din er med på å lage en så dårlig stemning så er det beste å gå på andre steder.
Det er ikke tøft og slåss og det finnes hundrevis av andre løsninger enn trusler og vold.

Takke meg heller til hjemmefester med bekjente og venner enn noe sånt.
For en liten stund siden hørte jeg om en av disse kjempe kule festene på disse kjempe kule utestedene som gikk omtrent slik du beskriver situasjonen.
Det sier jo veldig mye om folkene som går tilbake dit igjen og igjen. Man kan fint takke nei til en sånn fest og finne på noe annet. Det er vel noe med disse som gjør at de må få ut aggressjonen sin og sinnet sitt på den måten, og når han i tillegg til det mener at en slosskamp er helt homo så syntes han nok dette er gøy rett og slett. Det nytter vel ikke akkurat å sette ned foten til en sånn hissigpropp for deg, nei (det er vel det han mener). Kontakt rustelefonen eller noe sånt og spør de om råd og hjelp.

Anonymkode: 2f7dd...be9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som han tåler alkohol eksepsjonelt dårlig. Eller er det andre ting har hiver i seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe så tragisk. Hvorfor er du kjæreste med en som er så sint?
Får du ikke lov til å gjøre det slutt? Jeg spør bare rett ut. Hva hadde han gjort da ut i fra din beskrivelse om din egen kjæreste? Skreket ut at du var en (sensur) og stengt deg inne på et rom?

Nei - jeg syntes ikke det er gøy å gå ut med sånne folk. Jeg har sett noen sånne episoder på avstand og har merket hvor dårlig stemning det kan bli - men når sånne som kjæresten din er med på å lage en så dårlig stemning så er det beste å gå på andre steder.
Det er ikke tøft og slåss og det finnes hundrevis av andre løsninger enn trusler og vold.

Takke meg heller til hjemmefester med bekjente og venner enn noe sånt.
For en liten stund siden hørte jeg om en av disse kjempe kule festene på disse kjempe kule utestedene som gikk omtrent slik du beskriver situasjonen.
Det sier jo veldig mye om folkene som går tilbake dit igjen og igjen. Man kan fint takke nei til en sånn fest og finne på noe annet. Det er vel noe med disse som gjør at de må få ut aggressjonen sin og sinnet sitt på den måten, og når han i tillegg til det mener at en slosskamp er helt homo så syntes han nok dette er gøy rett og slett. Det nytter vel ikke akkurat å sette ned foten til en sånn hissigpropp for deg, nei (det er vel det han mener). Kontakt rustelefonen eller noe sånt og spør de om råd og hjelp.

Anonymkode: 2f7dd...be9

Tingen er at han er nesten aldri sur. Han er sjelden krass i stemmen og det virker nesten som han flørter med folk når han terger dem. Sist gang han var sur på meg sa han at han var skuffet over meg og dro til en venn av seg og ble over natten. Han grenser nesten til å være underdanig i forholdet og er aldri voldelig.

Mot andre menn er han derimot såpass frekk at folk går fysisk til angrep på han og da forsvarer han seg til han får mulighet til å komme seg unna. Han skryter av å ha vært i mange basketak, men at han aldri har skadet noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare når han drikker han blir slik? I så fall bør han drikke mye mindre.

Anonymkode: fc7ee...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare når han drikker han blir slik? I så fall bør han drikke mye mindre.

Anonymkode: fc7ee...88d

Han er avholds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er avholds.

:haar: Så dette er edru??

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dauer, lo høyt så jeg nesten datt av stolen..........men fra spøk til alvor, det ser nesten ut som han syntes det rett og slett er gø. Noen går på byen for å ha det moro, mens han her går på byen for å terge folk. Slik som små barn, helt ærlig burde han vokse opp litt.

Anonymkode: 551a8...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg kjenner han godt, men gikk i paralell-klasse med en slik bajas. En gang havnet han utenfor med en Bergenser, de skulle sloss... Hva han her gjorde, han knuste en flaske mot pannen, grep flasken å slo den mot pannen så hardt at flasken knuste... Utrolig nok slo han ikke seg selv knockout, full av adrenalin og helt vill i blikket så han på bergenseren mens han inviterte han til å slå til han...

Vi var jo 50-60 personer som var vitne til opptrinnet, og Bergenseren ble så forfjamset av sin motstander som var vesentlig lavere og mindre i vekt, at han så mer redd ut enn klar for kamp enda han hadde vært den mest slossvillige før han som var mindre grep tomflasken og knuste den mot egen panne for å hisse seg selv opp... Var ingen au eller klaging heller, bare et brøl om at han andre skulle slå han...

Det tørte jo ikke Bergenseren, så det endte med at han lille fyren kalte han en feiging og gikk... Vi som så det stod og måpet av det hele og etterpå måtte vi bare le, det var helt ubeskrivelig og så uventet at vi ikke klarte annet enn å le...

Han lille fyren er da rabiat i fylla, en gang hoppet han på elven som var iskald på våren, fikk for seg at det var lettere å drive med elven og svømme på land nær hjemmet sitt enn å gå hjem. Ble jo fælt med styr, politiutrykning og krangel med politiet som ville sende han på sykehuset for sjekk, mens han ville hjem - det endte jo på sykehuset ganske avkjølt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen hans har jo lite å si når det kommer til slagsmål på byen. Man kan gå ned for telling uansett av et uforutsett slag. 

Har du sagt fra til han, Ts?

Anonymkode: b7523...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det de som slår han ned som blir den store stygge ulven typisk.

Anonymkode: 5934c...875

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...