fuglekvitter__ Skrevet 31. oktober 2016 #1 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Etter å ha gått forbi cirka 10 somaliere eller folk i fra Eritrea om dere vil hvor en mister noe, en holder på å falle, en går feil vel også videre så når jeg endelig frem til en venninne, som ikke er venninnen min allikevel. Verden er gal. Jeg håper hun ikke falt, jeg håper hun fikk tilbake det hun mistet og snart får seg den jobben hun alltid har drømt om. Endret 31. oktober 2016 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #2 Del Skrevet 31. oktober 2016 Anonymkode: c4d0e...1a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 31. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: c4d0e...1a9 Deg har jeg ikke nådd frem til enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #4 Del Skrevet 31. oktober 2016 1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev: Deg har jeg ikke nådd frem til enda. Nei. Jeg forstår ikke et kvidder, fuglekvitter_. Anonymkode: c4d0e...1a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 31. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg forstår ikke et kvidder, fuglekvitter_. Anonymkode: c4d0e...1a9 Jeg skal forklare meg litt bedre jeg - så får man bare slette denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 31. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg forstår ikke et kvidder, fuglekvitter_. Anonymkode: c4d0e...1a9 Jeg får beskjed om at du har svart lenge etter du har svart, så det er vel noen forsinkelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå