Gå til innhold

Treningsplan?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, er en 16 år gammel jente som akkurat har startet å trene på studio. Men jeg har et problem, når jeg er der å trener, vet jeg ikke hvilke øvelser jeg skal gjøre, å det er veldig flaut å vont å ikke vite hva jeg skal gjøre for noe. Målene mine er å få en fit kropp. Vet at mange har treningsplan osv, mn som sakt så vet jeg ikke hvilke øvelser som er bra når man skal bygge muskler i mage, rygg, armer og ben. Jeg kan bare de "vanlige" øvelsene for magen og for ben, men ingen til rygg. Så jeg lurer på om noen har et tips til øvelser innen de forskjellige muskelgruppene? Vil veldig gjerne kunne starte å trene til målene mine, men er så vanskelig når man ikke "kan" noe.. Takk på forhånd :) 

Anonymkode: 2e33e...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk du ikke en veiledningstime når du tegnet medlemsskap? Man pleier å få det. Da går man gjennom de forskjellige apparatene, også er det en som lager en treningsplan til deg. 

Anonymkode: 857d7...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du ikke en veiledningstime når du tegnet medlemsskap? Man pleier å få det. Da går man gjennom de forskjellige apparatene, også er det en som lager en treningsplan til deg. 

Anonymkode: 857d7...631

Nei. De viste meg bare rundt i lokalet. Spurte om jeg kunne få treningsplan, men de sa jeg var nødt til å kjøpe pt-time pakke, og det har ikke jeg råd til

Anonymkode: 2e33e...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et greit program for nybegynnere: http://www.ryp.no/ryp-i-praksis/grunnprogrammet/

Les mer under fanene øverst. Du trenger IKKE følge kostholdsplanen som står der. Du får god fremgang så lenger du spiser vanlig mat og nok mat. Kan være lurt å spørre de som jobber på treningssenteret om å sjekke om du gjøre de ulike øvelsene riktig. Og så kan du se filmer av hvordan de gjøres på youtube.

Anonymkode: 1f7f1...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...