Gå til innhold

Spørre om en kompis har åpent forhold.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo selvsagt sjalusi når han avviste meg samt er ærlig og åpen om det med samboeren sin. Det er ingen grunn til å tro at jeg det kommer til å oppstå noe mellom oss om han avviser meg. Har full respekt for samboeren hans og derfor jeg ikke kommer til å prøve meg om han ikke er i et åpent forhold.  Og så lenge jeg gir meg om jeg får en avvisning så synes jeg heller ikke at jeg har gjort noe galt.

TS

Anonymkode: 82d44...c15

Dersom en av kompisene mine i fullt alvor sa at han var 'kosesyk' og gjerne ville ha sex med meg til tross for at jeg er i et forhold, kan jeg love deg at jeg ikke ville fortsatt med å sitte og drikke vin hjemme hos ham. Det har med respekten jeg har for mannen og forholdet mitt.

(Og litt med at jeg ikke vil ha kompiser som er like dårlige på å lese signaler som en nyfødt hamster :ler: )

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Dersom en av kompisene mine i fullt alvor sa at han var 'kosesyk' og gjerne ville ha sex med meg til tross for at jeg er i et forhold, kan jeg love deg at jeg ikke ville fortsatt med å sitte og drikke vin hjemme hos ham. Det har med respekten jeg har for mannen og forholdet mitt.

(Og litt med at jeg ikke vil ha kompiser som er like dårlige på å lese signaler som en nyfødt hamster :ler: )

Regner med at kompisen min ikke føler jeg har krenket samboerskapet hans bare jeg spør han om han er i et åpent forhold. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at kompisen min ikke føler jeg har krenket samboerskapet hans bare jeg spør han om han er i et åpent forhold. 

TS

Regner du med ja :laugh: Spør i vei, og for all del oppdater oss når du har fått svar!

Anonymkode: 09539...d11

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en kompis jeg har et godt øye til:Pog som har samboer. Jeg og kompisen har alltid hatt kjemi og flørtet, men aldri rotet. Nå har jeg nylig slått opp med kjæresten min og er kosesyk, samtidig som ons og slikt ikke er noe for meg. Ønsker å være intim med en jeg kjenner og vog kan stole på:wink:. Så da tenkte jeg at jeg har lyst til å ha sex med kompisen min. 

Så hvordan spør jeg han om han har et åpent forhold? Bør jeg spørre rett ut eller bør jeg bare spørre om han har lyst til å være med hjem til meg, se på TV og drikke litt vin sammen? Og bare ta det som det kommer.

SKJERP DEG EGOIST!!!

Anonymkode: 8c582...0bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Regner du med ja :laugh: Spør i vei, og for all del oppdater oss når du har fått svar!

Anonymkode: 09539...d11

Skal oppdatere når jeg får spurt, men jeg ser han ikke hver dag :dry: og synes det er greiest å spørre ansikt til ansikt. Ser jo på responsen i tråden at enkelte tolker alt i verste mening så greit å ta det ansikt til ansikt slik det ikke blir noen misforståelser.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ingen grunn til å tro han er i et åpent forhold, så hva får deg til å i det hele tatt tenke på å spørre? Jeg har aldri hørt om noen jeg kjenner til som faktisk har et åpent forhold, kjenner du mange som har det siden det virker som det er så "normalt" for deg? 

Bare spør, for all del. Men hadde en av mine kompiser spurt om noe lignende så hadde ikke vennskapet blitt det samme igjen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludolek

Han ville 100%sikkert informert deg om dette for lenge siden om han A: var i åpent forhold og interessert i deg seksuelt eller B: var i åpent forhold overhodet. 

Enhver mann med de mulighetene gir på en eller annen måte umiddelbart beskjed om det dersom de kan, og så mye som vurderer den minste mulighet til å ha sex med deg. 

Så du kan spare deg det nokså dumme spørsmålet og hoppe rett på sak siden det jo er poenget ditt uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg fått vite at du har lagt deg etter min kjæreste på den måten så ville du fått et problem. Du hadde virkelig fått høre hva slags menneske jeg syns du er som legger deg etter mennesker i forhold (for det er akkurat det du gjør). Å jeg hadde ymptet et ønske om at han skulle hatt mindre kontakt med deg, for sånne ting gjør ikke stabile mennesker. 

Anonymkode: e9865...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hadde jeg fått vite at du har lagt deg etter min kjæreste på den måten så ville du fått et problem. Du hadde virkelig fått høre hva slags menneske jeg syns du er som legger deg etter mennesker i forhold (for det er akkurat det du gjør). Å jeg hadde ymptet et ønske om at han skulle hatt mindre kontakt med deg, for sånne ting gjør ikke stabile mennesker. 

Anonymkode: e9865...188

Oh snap!

Men velfungerende rasjonelle individer ytrer trusler for slike ting? Nei altså, begjær og kjærlighet er 2 forskjellige ting. Og det å føle begjær for noen er ikke avhengig av om den personen er i et forhold eller ikke. Det er da ikke noe galt i å spørre om noen er i et åpent forhold. Jeg vil si at TS viser en del tegn til både å være stabil og reflektert ang dette. 

Jeg for min del hadde ikke blitt pissed om noen hadde spurt om samboeren min er i et åpent forhold. Men jeg hadde jo blitt snurt om en fristerinne hadde prøvd å få han til å være utro. (forøvrig så er vi ikke i et åpent forhold, men jeg vil ikke utelukke at det kan skje en dag om vi føler oss litt eventyrlystne). 

Anonymkode: 00971...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Som mange andre skriver her, så er jeg enig at det er en særdeles dårlig idé å i det hele tatt spørre kompisen din om han er i et åpent forhold. I verste fall så mister du kompisen din som venn, og kanskje flere(tenk jungeltelegrafen) venner/venninner. Vil du risikere konsekvensene dette kan medføre? 

Anbefaler deg heller å finne en singel mann du kan kose og drikke vin med.

Uansett, lykke til!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal folk på død og liv ligge med vennene sine av motsatt kjønn? 

"Vi er bare venner altså..", like etter får man høre at de har hatt sex/en av de har lyst på den andre.. 

Kan dere ikke bare være kompiser? 
Prøv Tinder dersom du er så kosesyk.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oh snap!

Men velfungerende rasjonelle individer ytrer trusler for slike ting? Nei altså, begjær og kjærlighet er 2 forskjellige ting. Og det å føle begjær for noen er ikke avhengig av om den personen er i et forhold eller ikke. Det er da ikke noe galt i å spørre om noen er i et åpent forhold. Jeg vil si at TS viser en del tegn til både å være stabil og reflektert ang dette. 

Jeg for min del hadde ikke blitt pissed om noen hadde spurt om samboeren min er i et åpent forhold. Men jeg hadde jo blitt snurt om en fristerinne hadde prøvd å få han til å være utro. (forøvrig så er vi ikke i et åpent forhold, men jeg vil ikke utelukke at det kan skje en dag om vi føler oss litt eventyrlystne). 

Anonymkode: 00971...4fb

Du overdriver. Er det en TRUSSEL å si at hun hadde fått høre hva slags menneske hun er?

Anonymkode: d4120...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Sh999 skrev:

Hva med og tenke litt på hva damen hans tenker om dette? 

Ja, ikke sant. Da man hun først få vite at personen har dame. Hvis man fremstiller seg slik at han ikke har dame, så kan man ikke tenke på det i såfall. Så da er det skikkelig dårlig gjort å dikte opp, bruke TS for å uskyldiggjøre seg selv for å ha (sensur) med hun tredje, eller hun fjerde damen.

Anonymkode: 17728...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Britt Banditt skrev:

Hvorfor skal folk på død og liv ligge med vennene sine av motsatt kjønn? 

"Vi er bare venner altså..", like etter får man høre at de har hatt sex/en av de har lyst på den andre.. 

Kan dere ikke bare være kompiser? 
Prøv Tinder dersom du er så kosesyk.. 

Det er Linni. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Den mystiske skrev:

TS: Som mange andre skriver her, så er jeg enig at det er en særdeles dårlig idé å i det hele tatt spørre kompisen din om han er i et åpent forhold. I verste fall så mister du kompisen din som venn, og kanskje flere(tenk jungeltelegrafen) venner/venninner. Vil du risikere konsekvensene dette kan medføre? 

Anbefaler deg heller å finne en singel mann du kan kose og drikke vin med.

Uansett, lykke til!

Nå truer dem TS igjen. Til TS. Kjør på - så får de ta konsekvensene av konsekvensene dette visst nok skal få. He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her må jo være tull?? Hvis ikke har du fryktelig dårlige sosiale antenner, ts.. 

De færreste har åpne forhold, og dersom du ikke har fått noen åpenbare grunner til å tro at de muligens har et åpent forhold, så virker du rimelig blåst som tenker på å stille dette spørsmålet. 

Hadde en "venninne" av kjæresten min spurt om han hadde et åpent forhold fordi hun håpet på å ha sex med han, så hadde jeg forventet at han kutta kontakt med henne. Rett og slett fordi det er så utrolig respektløst å gjøre noe sånt. Og hadde han ikke forstått dette og kutta kontakten,  så kunne han vær så god gå og hatt sex med henne, for da hadde vi vært over.

Bare sier at det er godt mulig du risikerer vennskapet deres her, men det er trolig vanskelig for deg å forstå. Det finnes da nok av single menn som er ute etter uforpliktende sex. Og har du ingen andre single kompiser som tiltaler deg, så finner du enkelt en inne på tinder eller ute på byen.

Men for all del, spør om du må. Jeg for min del blir pinlig berørt bare av å se for meg hvordan det scenarioet der kommer til å utspille seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå truer dem TS igjen. Til TS. Kjør på - så får de ta konsekvensene av konsekvensene dette visst nok skal få. He he.

[Blir oppgitt av usaklige innlegg. Skjerp deg! AB ...533, send meg heller en privat melding, så tar vi det derfra.]

Trådstarter, bare å ignorer AB...533. Vedkommende virker som å kun ha interesse av å ødelegge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...