Gå til innhold

Barcelona

MissJ

Anbefalte innlegg

Hipp hurra, i mai skal min kjære og jeg gifte oss i Barcelona!!! :-) Er det noen som har noen gode tips til resturanter eller andre romantiske ting vi bare MÅ gjøre der? Vi har vært der før og vet det er en helt fantastisk by, men alle tips mottas med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ein veldig god italiensk restaurant er Ristorante Il Mercante di Venezia. Denne hadde sjølvsagt to veker sommarferie då me var der, så me fekk bare eit måltid der, dagen før me reiste heim. Men kan absolutt anbefalast!! Namnam, og ikkje så dyrt heller.

Er du ute etter kjempegod kinesisk mat, så er det eit must å eta på Swan. Men dette er DYRT!! Me gjekk der fordi restauranten var lista under Mid-range i Lonely Planet. Det var feil. Trur me betalte rundt 90 euro for hovudrett og dessert til to personar, ikkje noko vin. Men som sagt: kjempegod mat!!

Vil elles og anbefala å ta ein dagstur til Montserrat, eit kloster oppi fjellsida eit stykke utanfor Barcelona (ta tog og taubane). Er de glade i kloster og kyrkjer så kan de sikkert vera der heile dagen. Dersom det verkar litt kjedeleg, så er det mange fine fotturar å ta i det veldig spesielle fjell-landskapet. Har aldri sett så rare fjell før, eg. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...