AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #21 Del Skrevet 30. oktober 2016 Snakk med far igjen også rapporterer du de bildene du ser, facebook har fjernet bilder for meg i lignende situasjoner. Anonymkode: 3c305...75f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 Populært innlegg #22 Del Skrevet 30. oktober 2016 TS Far ringte meg tidligere i kveld. Han er sjelden på facebook og hadde ikke fått med seg at kjæresten hadde lagt ut bilder. Han ba henne slette dem. I følge han så ble hun sur og anklagde meg for å blande meg i forholdet deres. Forholdet deres bryr jeg meg fint lite om, barna derimot... Jeg og far hadde en fin samtale, og han likte ikke at hun hadde lagt ut bilder uten å spørre. Er så glad for at vi har et godt samarbeid om barna. Takk for svar dere Anonymkode: 82f3a...902 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. oktober 2016 #23 Del Skrevet 30. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS Far ringte meg tidligere i kveld. Han er sjelden på facebook og hadde ikke fått med seg at kjæresten hadde lagt ut bilder. Han ba henne slette dem. I følge han så ble hun sur og anklagde meg for å blande meg i forholdet deres. Forholdet deres bryr jeg meg fint lite om, barna derimot... Jeg og far hadde en fin samtale, og han likte ikke at hun hadde lagt ut bilder uten å spørre. Er så glad for at vi har et godt samarbeid om barna. Takk for svar dere Anonymkode: 82f3a...902 Så bra! Om ikke annet så virker jo far veldig oppegående 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 30. oktober 2016 #24 Del Skrevet 30. oktober 2016 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS Far ringte meg tidligere i kveld. Han er sjelden på facebook og hadde ikke fått med seg at kjæresten hadde lagt ut bilder. Han ba henne slette dem. I følge han så ble hun sur og anklagde meg for å blande meg i forholdet deres. Forholdet deres bryr jeg meg fint lite om, barna derimot... Jeg og far hadde en fin samtale, og han likte ikke at hun hadde lagt ut bilder uten å spørre. Er så glad for at vi har et godt samarbeid om barna. Takk for svar dere Anonymkode: 82f3a...902 Godt at du har en brukandes eks og en god far for barna. 😊 Endret 30. oktober 2016 av FrøkenMånestråle Skrivefeil 😄 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hubbabubba2014 Skrevet 30. oktober 2016 #25 Del Skrevet 30. oktober 2016 (endret) På 30.10.2016 den 21.47, AnonymBruker skrev: Endret 30. november 2016 av Hubbabubba2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 30. oktober 2016 #26 Del Skrevet 30. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS Far ringte meg tidligere i kveld. Han er sjelden på facebook og hadde ikke fått med seg at kjæresten hadde lagt ut bilder. Han ba henne slette dem. I følge han så ble hun sur og anklagde meg for å blande meg i forholdet deres. Forholdet deres bryr jeg meg fint lite om, barna derimot... Jeg og far hadde en fin samtale, og han likte ikke at hun hadde lagt ut bilder uten å spørre. Er så glad for at vi har et godt samarbeid om barna. Takk for svar dere Anonymkode: 82f3a...902 Så bra ☺️ Håper at han også reagerte på måten hun svarte deg på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. oktober 2016 #27 Del Skrevet 30. oktober 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: På facebook og det irriterer meg. Jeg og far bestemte oss for at bilder av barna ikke har noe på facebook å gjøre. Men så har han fått seg ny kjæreste og hun har lagt ut flere bilder av dem. Jeg er ikke venn med henne, men hun har offentlig profil! Var en venninne av meg som gjorde meg obs på det. Sendte far melding i går om at han måtte få henne til å slette bildene. Sa han skulle gjøre det, men i dag kom det et nytt bilde av hun og barna. Jeg er IKKE en vanskelig eks som bestemmer over fars liv eller hva far skal gjøre, men jeg mener at det IKKE er greit at andre legger ut bilde av våre barn uten lov. Kan heller ikke forstå at far har sagt at det er greit, da det var han som var mest bestemt på at bilder av barna ikke skulle på facebook. Jeg høres vel sjalu ut, men det ser ut som at hun prøver å bevise at de er one happy family. Fint at de er det, men ikke på bekostning av våre barn!! Hva kan jeg gjøre? Eller må jeg bare rapportere bildene? Anonymkode: 82f3a...902 Trodde man kunne anmelde folk for å legge ut bilder av andre uten tillatelse.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. oktober 2016 #28 Del Skrevet 30. oktober 2016 9 timer siden, CaramelDevil skrev: Jeg tror andre kan legge ut bilder av barna sålenge de får tillatelse fra en av dere. Men jeg ville sendt henne en mld å be henne fjerne bildene siden hun har offentlig profil. Det er ikke lov å legge ut bilder av barna uten barnas egen tillatelse engang.... En del foreldre fatter ikke det... off topuc men 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #29 Del Skrevet 30. oktober 2016 5 minutter siden, Maleficenta skrev: Trodde man kunne anmelde folk for å legge ut bilder av andre uten tillatelse.. 3 minutter siden, Maleficenta skrev: Det er ikke lov å legge ut bilder av barna uten barnas egen tillatelse engang.... En del foreldre fatter ikke det... off topuc men Lovverket sier det er lov så lenge en av foreldrene gir tillatelse. I dette tilfellet hadde heller ikke far gitt tillatelse, bare så det er sagt. Anonymkode: 402f2...e67 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. oktober 2016 #30 Del Skrevet 30. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lovverket sier det er lov så lenge en av foreldrene gir tillatelse. I dette tilfellet hadde heller ikke far gitt tillatelse, bare så det er sagt. Anonymkode: 402f2...e67 Så barna har etter lovverket null rett til å bestemme at bilder ikke skal legges ut av de om de ikke vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #31 Del Skrevet 30. oktober 2016 Dersom det skjer igjen, kan du rapportere bilde direkte til facebook. Dem fjerner bilder. Klikk på bildet slik at det blir stort .--> alterntiver ---> rapporter bilde Anonymkode: 040bb...50a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 30. oktober 2016 #32 Del Skrevet 30. oktober 2016 7 timer siden, PhilosopherSe7en skrev: Latterlig svar av henne, direkte patetisk! Men se litt annerledes på det da. Hun har fått tillatelse av typen til å legge ut bilder. Trenger hun da virkelig å forholde seg til noen andre enn typen som har gitt henne tillatelse? Dersom dette er ett stort problem for TS bør hun ta det med far til barna, ikke nye kjæresten som har fått tillatelse til dette. Hvor leser du at hun har fått tillatelse av far? Jeg tror ikke hun tenker så langt at hun må klarere med barnas far om det er greit at hun legger ut bilder av barna. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bledle Skrevet 30. oktober 2016 #33 Del Skrevet 30. oktober 2016 8 timer siden, Sirah skrev: Wow, bare WOW! Skrev hun virkelig det opp igjen? Altså, er hun stokk stein dum? Ring kjæresten din asap og be ho holde barna deres LANGT unna facebook! Ringe kjæresten hennes? Ehh, de er ikke kjærester lenger, derav en ny dame i bildet. Og ts er en kvinne, så å ringe "kjæresten" og be henne (henne som i kjæresten til ts som du får det til å virke som når du hverken bruker punktum eller komma) blkr helt feil da ts må be HAN om å be den nye dama holde barna langt unna facebook... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #34 Del Skrevet 30. oktober 2016 16 minutter siden, Maleficenta skrev: Så barna har etter lovverket null rett til å bestemme at bilder ikke skal legges ut av de om de ikke vil? De som innehar foreldreansvaret bestemmer slike ting frem til barna er myndige ja. Foreldreansvar trumfer dessverre det meste. Man kan jo likevel tenke seg at barn kan anmelde foreldre når de blir eldre på bakgrunn av "omsorgssvikt" ved å ikke ivareta barnas privatliv, slik de etter barnekonvensjonen har rett på. Så lenge foreldrene ikke fratas foreldreansvaret legger samfunnet opp til at foreldrene dermed er fullt ut skikket til å ta alle avgjørelser på vegne av sine barn. Skremmende, siden sosiale medier har fremvist hvor mange foreldre som nettopp ikke er skikket til dette. (Tenk bloggere etc.) Anonymkode: 402f2...e67 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 30. oktober 2016 #35 Del Skrevet 30. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts. Sendte henne en melding. Hei. Ble gjort oppmerksom på at du har lagt ut bilder av (navn på barna), og det synes jeg ikke er greit. Jeg og eksen har en avtale på at bilder av barna ikke skal på facebook. Vennligst slett dem. Svaret jeg fikk var ikke så hyggelig. Hva jeg legger ut på min profil har du ingenting med. Slutt å snok på min profil. Drit i å blande deg i hva jeg og kjæresten min gjør. Det er slutt mellom dere, han kommer aldri til å ta deg tilbake. Svaret var så usaklig som man kan få det. Skal jeg kontakte barnas far igjen? Vi har et godt samarbeid sånn sett. Men jeg orker ikke lage drama... Selv om de bildene skal slettes! Anonymkode: 82f3a...902 Fy f... så frekk. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg bare svart saklig tilbake at forholdet deres det driter du i, er ikke det det handler om. Det handler om du og din eks kjærestes felles barn og ingenting annet. Etter det hadde jeg ringt han og bedt han om å be henne slette bildene. For ei kjerring, høres ikke akkurat voksen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #36 Del Skrevet 30. oktober 2016 Syns ikke reaksjonen hennes var merkelig. Det virker som om du vil være vanskelig og vrang mot en person som ble sammen med far. Kanskje du har vist tegn på sjalusi og smålig oppførsel også, og derfor tolket hun det slik. Og jeg tror nok du ikke hadde vært så rask ute med å klage på fb bilder om det var en person du likte Anonymkode: 80f72...661 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #37 Del Skrevet 30. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns ikke reaksjonen hennes var merkelig. Det virker som om du vil være vanskelig og vrang mot en person som ble sammen med far. Kanskje du har vist tegn på sjalusi og smålig oppførsel også, og derfor tolket hun det slik. Og jeg tror nok du ikke hadde vært så rask ute med å klage på fb bilder om det var en person du likte Anonymkode: 80f72...661 Når ikke en gang foreldrene legger ut bilder av barna på Facebook av den simple grunn at de ikke vil ha bilder av dem der, så tviler jeg på den påstanden der. Det er, tro det eller ei, mange som ikke ønsker bilder av barna sine på nett før barna kan legge det ut selv. Anonymkode: 259dc...b53 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #38 Del Skrevet 31. oktober 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: På facebook og det irriterer meg. Jeg og far bestemte oss for at bilder av barna ikke har noe på facebook å gjøre. Men så har han fått seg ny kjæreste og hun har lagt ut flere bilder av dem. Jeg er ikke venn med henne, men hun har offentlig profil! Var en venninne av meg som gjorde meg obs på det. Sendte far melding i går om at han måtte få henne til å slette bildene. Sa han skulle gjøre det, men i dag kom det et nytt bilde av hun og barna. Jeg er IKKE en vanskelig eks som bestemmer over fars liv eller hva far skal gjøre, men jeg mener at det IKKE er greit at andre legger ut bilde av våre barn uten lov. Kan heller ikke forstå at far har sagt at det er greit, da det var han som var mest bestemt på at bilder av barna ikke skulle på facebook. Jeg høres vel sjalu ut, men det ser ut som at hun prøver å bevise at de er one happy family. Fint at de er det, men ikke på bekostning av våre barn!! Hva kan jeg gjøre? Eller må jeg bare rapportere bildene? Anonymkode: 82f3a...902 Det er visse grunner til at folk ikke vil ha bilde av barna sine på facebook og det er pga pedofile. Man kan f.eks redigere bilde av et barn med ispinne, redigere ispinnen med en penis.. Bildet kan også bli spredd rundt i amerika nepler andre land blant annet som tullebilder ungdommer ler av, der de setter på tekst. Så jeg ville sagt ifra. Si ifra til eksen din også. Anonymkode: d2358...472 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #39 Del Skrevet 31. oktober 2016 7 timer siden, Hubbabubba2014 skrev: Så bra! Hold oss oppdatert. Hvor gammel er denne nye dama forresten? 6 timer siden, MissPierce skrev: Så bra ☺️ Håper at han også reagerte på måten hun svarte deg på? Flott han var enig, men håper TS holder seg langt unna å forfølge denne saken. Det løste seg, det løste seg greiest via far. Hun har ingen ting med hvor sur far eller nydama ble, fortsetter hun samtaler med far om det, blander hun seg faktisk inn i slik hun blir anklaget for. Anonymkode: 7d840...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. oktober 2016 #40 Del Skrevet 31. oktober 2016 13 timer siden, Outlander skrev: Da tar du kontakt med fb og rapporterer henne for å legge ut bilder av dine barn samt sier du til henne at neste gang hun legger ut bilder av dine barn ringer du politiet. Småbarnsmafiaen må skjønne at å ringe politiet fordi noen tar bilder av ungen din, er sløsing av polities tid. Dessuten gjør ikke politiet noe med det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå