AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2016 #1 Del Skrevet 29. oktober 2016 Tenker i forhold til vennskapelige relasjoner, parforhold og elementære holdninger. Anonymkode: f4f92...1a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #2 Del Skrevet 30. oktober 2016 Altfor åpent spørsmål. Formuler på nytt, gjør det tydeligere hva du egentlig spør om, så får du kanskje noen svar Anonymkode: 7bb54...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WeirdAlien Skrevet 30. oktober 2016 #3 Del Skrevet 30. oktober 2016 Glad i alkohol, ikke spesielt hjelpsom, liker å snakke om været, blir ukomfortabel hvis noen skiller seg ut i enten klesstil eller væremåte. Glad i hunder, katter, natur og ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tatja Skrevet 30. oktober 2016 #4 Del Skrevet 30. oktober 2016 Materialistisk Kan strekke seg langt for nær familie og nære venner, ego-holdninger ovenfor andre Opptatt av gode verdier, som å bekjempe mobbing og rasisme, men snakker før de tenker altfor ofte. Dermed overføres dårlige holdninger til barna. Ex hvordan man snakker om naboen som skiller seg ut. Reservert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #5 Del Skrevet 30. oktober 2016 Reserverte, godtroende(på godt og vondt), vennlige, en rar blanding av egoisme og solidaritet. Utover dette vil jeg si det varierer veldig ut ifra hvilken "samfunnsklasse" man tilhører eller hvilket utdanningsnivå man har. Anonymkode: aba2a...747 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #6 Del Skrevet 30. oktober 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker i forhold til vennskapelige relasjoner, parforhold og elementære holdninger. Anonymkode: f4f92...1a1 Vennskapelige relasjoner: de fleste er vel forholdsvis gode mennesker, men mye tisking og hvisking og ikke minst konkurranse om hvem som har finest ditt og datt. Parforhold: det finnes knapt norske gentlemen lengre, og kvinner er blitt altfor opphengt i feminismen. Feminisme og likestilling er viktig, men å gjøre seg litt ekstra fin for mannen har ingenting med kvinnehat eller objektivisering å gjøre. Det er en hyggelig gest. Akkurat som at menn kan holde opp døren - fordi det er koselig. Mye utroskap. Elementære holdninger: nordmenn har generelt veldig gode verdier og moral, men følger ikke nødvendigvis det de står for. Jeg er for at man skal få ligge litt rundt om man ønsker det, noe jeg i aller høyeste grad har gjort selv, men synes det har gått litt langt når klamydiaen bare sprer seg som ild i tørt gress. Ellers er nordmenn reserverte, men stort sett vennlige, stort sett ærlige(lite stjeling og kriminelle aktiviteter), materialistiske, lett-påvirkelige, åpne. Anonymkode: 6a160...cf4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 30. oktober 2016 #7 Del Skrevet 30. oktober 2016 Opplever de som naive, selvgode og bortskjemte, men de kan også være hyggelige og hjelpsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #8 Del Skrevet 30. oktober 2016 Hypersosiale alkoholikere med narsissistiske tendenser som er allergiske til alt negativt. Litt naive og dumsnille, men kalde og egosentriske. Skiller du deg ut fra normen så hører du ikke hjemme. Har du et problem eller en dypere tanke så bør du gå til noen andre med det, de fleste gidder ikke å bry seg med mindre det har noe med dem å gjøre. Mye drama og mye utroskap. Anonymkode: 8d69d...7ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #9 Del Skrevet 30. oktober 2016 Noen få er bra, men de fleste: Selvopptatte, kyniske, narsissistiske, materialistiske og egosentriske. Og bare før noen beskylder meg for å være innvandrer som kan pelle seg hjem igjen (Ja, jeg forventer det svaret fra enkelte av rasshølene her inne) så er jeg 100% etnisk nordmann som er født og oppvokst her Anonymkode: 73813...4d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #10 Del Skrevet 30. oktober 2016 Den jevne nordmann er ganske ok så fort du får pirket hull i staffasjen og ytterskallet, plukket bort forestillingen om at deres verdi som menneske samsvarer med plasseringen på inntektslisten og såkalt sosial status. Yepp. Jeg møter mennesker av alle typer, sies være diplomatisk og lyttende. Pirker hull i ytterskallet ganske raskt. Anonymkode: c5f9a...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #11 Del Skrevet 5. desember 2016 - liker å snakke negativt om egen kultur. "Vi er så bortskjemte", "vi bor i et jantelov land", "staten skal ha alle skattepengene". Ja, jeg synes vi er ganske flinke til å syte. F.eks, en gang da jeg var fjortis spurte jeg hvorfor det bare er svenskene som får så masse jobber. Fikk til svar fra familoemdelm:"fordi norske er så bortskjemte. De tar ikke alt de kan få". - utdannelsesfokusert. Har litt på følelsen av at man blir sett litt ned på om man ikke blir lege, advokat o.l. Men det driter jeg i nå. - ikke særlig takknemmlige. Føler det skal kreves høyere lønn hele tiden. Ellers blir det streik. Men man kan egentlig ikke generalisere. Det finnes dårlige og gode personer over alt. Noen mener kanskje vi er et rasistisk land som ikke vil dele godene, andre mener vi er for naive. Anonymkode: 26a0d...1ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #12 Del Skrevet 5. desember 2016 Den jevne nordmann..... Haha Umulig å forklare, det finnes over 50 ulike versjoner. Anonymkode: 7ff87...3b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #13 Del Skrevet 5. desember 2016 Vanskelige å komme innpå Litt selvgode i forhold til andre nasjoner Materialistiske, svært opptatt av bolig Skeptisk til alle som er annerledes Reiser gjerne på hytten Positivt: uformelle, direkte, lite stresset, optimister. Anonymkode: af24f...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #14 Del Skrevet 5. desember 2016 Litt som barn i voksne kropper. Naive, ser ikke den større sammenheng. Ser at andre får barn og gifter seg, og tar for gitt at det er det som er meningen med livet. Stiller ikke spørsmål ved sin egen oppfattelse av ting. Lever seg inn i julegleder og bursdager da de ikke ser problematikken med slike materielle og tomme feiringer. Osv Anonymkode: 92a6f...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #15 Del Skrevet 5. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Litt som barn i voksne kropper. Naive, ser ikke den større sammenheng. Ser at andre får barn og gifter seg, og tar for gitt at det er det som er meningen med livet. Stiller ikke spørsmål ved sin egen oppfattelse av ting. Lever seg inn i julegleder og bursdager da de ikke ser problematikken med slike materielle og tomme feiringer. Osv Anonymkode: 92a6f...dfb Kan legge til at jeg tror mange mener det de gjør godt, men de ser ikke alltid det større bilde og de negative konsekvensene. Så jeg ser på mennesker som mer kortsiktige enn slemme som gruppe Anonymkode: 92a6f...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå