RoadQueen Skrevet 28. november 2004 #101 Del Skrevet 28. november 2004 RoadQueen har og fiffa seg opp til Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. november 2004 Forfatter #102 Del Skrevet 28. november 2004 Er det noen som har en jule kattepus?? Som denne? eller denne, denne, denne eller denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #103 Del Skrevet 28. november 2004 Samantha du e berre såååå deilig!!!!!! Tenkt om alle var som deg da... da hadde verden vært en fin plass å bu i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 28. november 2004 #104 Del Skrevet 28. november 2004 Som denne? eller denne, denne, denne eller denne?? Nååååhh!! Kattepus nr.2 var no berre kjempesøt då! Den ville eg tatt, Truselinemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 28. november 2004 #105 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg har også pyntet meg til jul.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. november 2004 #106 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg har også pyntet meg til jul.... Jeg så det i stad. Var skikkelig imponert - du hadde jo blitt så fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 28. november 2004 #107 Del Skrevet 28. november 2004 Men hvordan får dere til å sette nisselue på avatarene deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. november 2004 #108 Del Skrevet 28. november 2004 tegne i photoshop!! Men så fine alle har blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 28. november 2004 #109 Del Skrevet 28. november 2004 For en søt tråd!!! Skikkelig koselig julestemning her! Nå har jeg også lyst på jule-meg... Noen som kan hjelpe meg med en nisselue til min søte lille Pucca her...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 28. november 2004 #110 Del Skrevet 28. november 2004 -No har eg òg blitt julete! Fann ingen logisk måte å setje julepreg på løvetannane mine, så eg slo til med ei julestjerne i staden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 28. november 2004 #111 Del Skrevet 28. november 2004 tegne i photoshop!! Men så fine alle har blitt! Hey, tuuusen takk! Da lærte jeg noe nytt i dag også! Mja, det ble ikke så aller verst, da..? Første gang og alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 29. november 2004 #112 Del Skrevet 29. november 2004 -No har eg òg blitt julete! Fann ingen logisk måte å setje julepreg på løvetannane mine' date=' så eg slo til med ei julestjerne i staden...[/quote'] Og jeg fant ingen julete måte å oppgradere noten min på - så jeg holdt meg i det musikalske hjørnet med noen julebjeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 29. november 2004 #113 Del Skrevet 29. november 2004 "Jingle-bell, jingle-bells, jingle all the waaay.." Så var juleavataren på plass igjen. Litt stolt at jeg klarte å holde meg til adventstiden startet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. november 2004 #114 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg så det i stad. Var skikkelig imponert - du hadde jo blitt så fin Takk for det, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 29. november 2004 #115 Del Skrevet 29. november 2004 "Jingle-bell' date= jingle-bells, jingle all the waaay.." Så var juleavataren på plass igjen. Litt stolt at jeg klarte å holde meg til adventstiden startet da.. Hahaaaa En nisselue til hvert øre, jeg tror jeg ler meg i hjeeeel!! Den var SØT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. november 2004 Forfatter #116 Del Skrevet 29. november 2004 Det er utrolig mange fine juleavatarer (og det er veldig mange fler som skifter i år .. enn det var i fjor) Koselig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 29. november 2004 #117 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg tok å pynta litt på Vin Diesel jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti Skrevet 29. november 2004 #118 Del Skrevet 29. november 2004 Måtte finne meg en julefigur, jeg og.... Hvorfor kommer alltid den jula så plutselig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 29. november 2004 #119 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har i hvert fall fått meg en avatar som minner litt om jul, om enn uten nisselue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. november 2004 Forfatter #120 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har i hvert fall fått meg en avatar som minner litt om jul' date=' om enn uten nisselue [/quote'] .. vi kan jo ikke ha nisseluer alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå