AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #21 Skrevet 5. november 2016 1 minutt siden, fru Alving skrev: Er det ikke litt av sjarmen å gå i andre butikker enn Primark.? Når man er et sånt shoppingmekka som London. Skjønner ikke helt hvorfor alle på død og liv skal dit. Ikke jeg heller... Finnes andre kule butikker man kan gå i, butikker hvor det er mye bedre kvalitet også Var innom Primark en gang. Det var ikke noe fine klær der Anonymkode: f19eb...b65 1
tirben Skrevet 6. november 2016 #22 Skrevet 6. november 2016 Jeg avskyr butikker som Primark! Naivt å tro at man får kvalitet til 1 £. Og når de kan selge så dere liner bbillig, hvor mye kan de da betale de som syr??? Masse fint å shoppe i London, men jeg velger heller å betale litt mer for varene mine. Feks er Topshop veldig bra. Jeg ville styrt unna Mme.Tussaud. Dyrt og ikke så veldig spennende. Prøv og få kjøpt teaterbilletter til halv pris i boden på Leicester Square. Jeg elsker Les Miserables, men smak og behag. Hvis dere liker Bodyshop, så er de produktene mye billigere i UK. På Boots kan man kjøpe alt av hygieneartikler og ikke reseptpliktige medisiner. Det finnes masse rimelige spisesteder og her er det hva dere liker som avgjør. Jeg spiser alltid indisk når jeg er der, men man finner supre italienske, kinesiske thailandske, tyrkiske etc........ Det kan være lurt å sammenligne hotellpriser på forskjellige søkemotorer, som feks booking.com, hotels.com, trivago etc.... Ryanair er kanskje billigst på billetter, men masse restriksjoner på bagasje. Hvis dere kommer til å handle en del, bør du i hvertfall kjøpe billett med et kolli. Dere får sikkert en fin tur!
Gjest Overrasket Skrevet 7. november 2016 #23 Skrevet 7. november 2016 På 11/5/2016 den 11.38, fru Alving skrev: Er det ikke litt av sjarmen å gå i andre butikker enn Primark.? Når man er et sånt shoppingmekka som London. Skjønner ikke helt hvorfor alle på død og liv skal dit. 20 timer siden, tirben skrev: Jeg avskyr butikker som Primark! Naivt å tro at man får kvalitet til 1 £. Og når de kan selge så dere liner bbillig, hvor mye kan de da betale de som syr??? Masse fint å shoppe i London, men jeg velger heller å betale litt mer for varene mine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå