MapleSirup Skrevet 30. oktober 2016 #41 Del Skrevet 30. oktober 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Navn? Hvorfor er mitt navn relevant? Jeg har ikke gjort noe galt. Anonymkode: 7f769...e2c Lol. Du sidestiller med drap...Ville du da ha oppgitt navnet ditt, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #42 Del Skrevet 30. oktober 2016 1 time siden, MapleSirup skrev: Lol. Du sidestiller med drap...Ville du da ha oppgitt navnet ditt, eller? Jeg sidestiller ikke med drap, det er noe du henter fra fantasien din. Om jern ville oppgitt navnet mitt om jeg mistenkte drap? Slik at personen som jeg mistenkte kunne fått snusen i det og drept meg også? Nei takk! Anonymkode: 7f769...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #43 Del Skrevet 30. oktober 2016 2 timer siden, O.G. skrev: Slike som TS kan gjøre mye skade for folk. Så alle som bryter loven skal bare få ture fram i ro og mak, og alle som forsøker å stoppe dem er de som gjør skade? Ikke rart folk sjelden tør å varsle, det er som regel varslerne det går ut over. Anonymkode: 7f769...e2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 30. oktober 2016 #44 Del Skrevet 30. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sidestiller ikke med drap, det er noe du henter fra fantasien din. Om jern ville oppgitt navnet mitt om jeg mistenkte drap? Slik at personen som jeg mistenkte kunne fått snusen i det og drept meg også? Nei takk! Anonymkode: 7f769...e2c Så der har du ingen moral?? Du må jo vitterlig være svært lite intelligent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #45 Del Skrevet 30. oktober 2016 38 minutter siden, MapleSirup skrev: Så der har du ingen moral?? Du må jo vitterlig være svært lite intelligent. Ingen moral..? Hva? Fordi jeg ikke ønsker å oppgi navnet mitt om jeg hadde mistenkt noen for å ha drept noen? Bare det at du bruker ordet "vitterlig" er et sikkert tegn på lav intelligens. Anonymkode: 7f769...e2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 30. oktober 2016 #46 Del Skrevet 30. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Navn? Hvorfor er mitt navn relevant? Jeg har ikke gjort noe galt. Anonymkode: 7f769...e2c Jeg har hørt at du bruker narkotiske stoffer, og mishandler barna i nærområdet, bl.a... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #47 Del Skrevet 30. oktober 2016 41 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Jeg har hørt at du bruker narkotiske stoffer, og mishandler barna i nærområdet, bl.a... At det var..? Anonymkode: 7f769...e2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 30. oktober 2016 #48 Del Skrevet 30. oktober 2016 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: At det var..? Anonymkode: 7f769...e2c Det er omtrentlig like mye hold i den påstanden, som den påstanden du kommer med om din "klassevenninnes" far. Endret 30. oktober 2016 av Oppgitt78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #49 Del Skrevet 30. oktober 2016 7 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Det er omtrentlig like mye hold i den påstanden, som den påstanden du kommer med om din "klassevenninnes" far. Du ser altså ikke forskjellen mellom en påstand tatt ut fra luften og noe som er basert på innrømmelser fra en nærstående part. Kjekt å vite, men flaut for deg. Anonymkode: 7f769...e2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 30. oktober 2016 #50 Del Skrevet 30. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ser altså ikke forskjellen mellom en påstand tatt ut fra luften og noe som er basert på innrømmelser fra en nærstående part. Kjekt å vite, men flaut for deg. Anonymkode: 7f769...e2c Jeg hørte det bare fra en annen bruker her inne, jeg.. Men kanskje det er like greit å få politiet til å undersøke saken, så er det ikke mer å tenke på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 30. oktober 2016 #51 Del Skrevet 30. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du ser altså ikke forskjellen mellom en påstand tatt ut fra luften og noe som er basert på innrømmelser fra en nærstående part. Kjekt å vite, men flaut for deg. Anonymkode: 7f769...e2c Det at du tror hun er part og at hun kommer med innrømmelser forteller mye om kunnskapsnivået ditt. På tide å la dette fare. Det blir jo bare verre... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 30. oktober 2016 #52 Del Skrevet 30. oktober 2016 59 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Jeg hørte det bare fra en annen bruker her inne, jeg.. Men kanskje det er like greit å få politiet til å undersøke saken, så er det ikke mer å tenke på. Ryktene stemmer. En bruker som heter @ politi skrev det til meg på PM, så det er nå bekreftet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 30. oktober 2016 #53 Del Skrevet 30. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Her snakker vi lovbrudd! Hva om han hadde drept noen, skulle jeg latt være å si fra? Motivet for å si fra, hvilken rolle spiller det? Jeg har da ikke begått noe lovbrudd så hva er poenget med det siste? Anonymkode: 7f769...e2c 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sidestiller ikke med drap, det er noe du henter fra fantasien din. Om jern ville oppgitt navnet mitt om jeg mistenkte drap? Slik at personen som jeg mistenkte kunne fått snusen i det og drept meg også? Nei takk! Anonymkode: 7f769...e2c Joda, det gjorde du.. Men uansett så er motivet ditt for å si fra i starten av tråden basert på dine egne ord at du ikke liker jenta og når du så får vite noe som kan være ufordelaktig for hennes far vil du melde han - det er lett å skjønne at det ikke er lovbruddet i seg selv som trigger deg. Så kan du jo forsøke ro det i land så mye di vil etterpå med at du er lovlydig.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #54 Del Skrevet 30. oktober 2016 27 minutter siden, Carrot skrev: Joda, det gjorde du.. Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg utfordret deg til å finne grensa for hvilke lovbrudd det er greit å si fra om, dersom man tilfeldigvis skulle mislike noen i familien til vedkommende. At du tolket det dithen at jeg mente at å dumpe makrell er en jevnbyrdig kriminell handling med det å drepe et menneske sier litt om din (manglende) evne til å tolke det skrevne ord. Anonymkode: 7f769...e2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2016 #55 Del Skrevet 30. oktober 2016 52 minutter siden, MapleSirup skrev: Det at du tror hun er part og at hun kommer med innrømmelser forteller mye om kunnskapsnivået ditt. På tide å la dette fare. Det blir jo bare verre... Til din info eier hun i følge regnskapsinformasjon fra proff.no 15 % av firmaet, så i tillegg til å være direkte arving av største aksjonær er hun å regne som part. Hun har også vært med på turer i ferier, så for alt jeg vet kan hun ha vært med på ulovligheter. Kan du med ditt skyhøye kunnskapsnivå forklare hvorfor det er feil å "tro" at hun er part? Anonymkode: 7f769...e2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 30. oktober 2016 #56 Del Skrevet 30. oktober 2016 Pass dine egne saker du. Hvis personen ikke direkte plager deg. Har du ingen ting med å anmelde noen. Det har du ingen ting med. I løpet av en uke har du gjort mye ulovlig. kanskje kjørt litt for fort. Lastet ned en mp3-fil du ikke har betalt for. osv. osv. Tenk om jeg som ikke vet hvem du er en gang. Plutselig skulle finne på å anmelde deg? Hva har jeg igjen for det? Det er ikke borgers plikt å sladre på alt man ser. Med mindre det går direkte ut over deg. Du kan får store problemer med å få deg jobb osv. senere. Hvis du legger deg opp i ting du ikke har noe mer. Det vil komme for en dag at det var du som gjorde det. Hva slags nettverk han har vet du ikke. Eller hva slags ukoselige folk han kjenner som kan "motivere" deg til å ikke gjøre noe slikt igjen. Spill med åpne kort, og ikke gå slik bak ryggen på folk. Det er du som vil få den største smekken. En anmeldelse kan på papiret være anonym. Men det vil komme for en dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #57 Del Skrevet 31. oktober 2016 9 timer siden, Morpheus skrev: Pass dine egne saker du. Hvis personen ikke direkte plager deg. Har du ingen ting med å anmelde noen. Det har du ingen ting med. I løpet av en uke har du gjort mye ulovlig. kanskje kjørt litt for fort. Lastet ned en mp3-fil du ikke har betalt for. osv. osv. Tenk om jeg som ikke vet hvem du er en gang. Plutselig skulle finne på å anmelde deg? Hva har jeg igjen for det? Det er ikke borgers plikt å sladre på alt man ser. Med mindre det går direkte ut over deg. Du kan får store problemer med å få deg jobb osv. senere. Hvis du legger deg opp i ting du ikke har noe mer. Det vil komme for en dag at det var du som gjorde det. Hva slags nettverk han har vet du ikke. Eller hva slags ukoselige folk han kjenner som kan "motivere" deg til å ikke gjøre noe slikt igjen. Spill med åpne kort, og ikke gå slik bak ryggen på folk. Det er du som vil få den største smekken. En anmeldelse kan på papiret være anonym. Men det vil komme for en dag. For en stor mengde VÅS! Gidder faktisk ikke engang å plukke dette tøvete innlegget fra hverandre. Bare en masse tull om teoretiske muligheter for diverse tullball det ikke er noe som helst realisme i. Anonymkode: 7f769...e2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 31. oktober 2016 #58 Del Skrevet 31. oktober 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Til din info eier hun i følge regnskapsinformasjon fra proff.no 15 % av firmaet, så i tillegg til å være direkte arving av største aksjonær er hun å regne som part. Hun har også vært med på turer i ferier, så for alt jeg vet kan hun ha vært med på ulovligheter. Kan du med ditt skyhøye kunnskapsnivå forklare hvorfor det er feil å "tro" at hun er part? Anonymkode: 7f769...e2c Du kommer med mer og mer info etterhvert som du møter mer og mer motstand mot ditt syn. I tillegg surrer du med hvem som tror hva, jeg påpekte bare at du i tidligere innlegg henviste til drap og når en annen bruker påpkete dette nektet du for det, jeg var hyggelig og hjelpsom i å linke til dine egne innlegg - JEG ble aldri utfordret av deg, JEG mente aldri noe i fht det du siterte meg på - just sayin.. Men, jeg fastholder likevel at du virker hevngjerrig og ute etter henne og at ditt mål helliger dine midler. Jeg syns det du viser i denne tråden er lite tiltrekkende egenskaper hos noen og at du bør gå i deg selv på hvorfor dette er så viktig for deg og om dine motiver er helt så ideologiske som du ønsker fremstille dem for det lukter litt surt av innleggene dine. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #59 Del Skrevet 31. oktober 2016 49 minutter siden, Carrot skrev: Du kommer med mer og mer info etterhvert som du møter mer og mer motstand mot ditt syn. I tillegg surrer du med hvem som tror hva, jeg påpekte bare at du i tidligere innlegg henviste til drap og når en annen bruker påpkete dette nektet du for det, jeg var hyggelig og hjelpsom i å linke til dine egne innlegg - JEG ble aldri utfordret av deg, JEG mente aldri noe i fht det du siterte meg på - just sayin.. Men, jeg fastholder likevel at du virker hevngjerrig og ute etter henne og at ditt mål helliger dine midler. Jeg syns det du viser i denne tråden er lite tiltrekkende egenskaper hos noen og at du bør gå i deg selv på hvorfor dette er så viktig for deg og om dine motiver er helt så ideologiske som du ønsker fremstille dem for det lukter litt surt av innleggene dine. Jeg var faktisk ikke klar over at hun hadde eierskap i firmaet før jeg søkte det opp i går, men den nye infoen har ikke så mye å si til flisespikkingen brukeren jeg svarte forsøkte seg på. Jeg surrer ikke i det hele tatt. Innlegg #30, hvor jeg skriver "Hva om han hadde drept noen?" var et svar til brukeren Carrot, altså deg. Dvs. var det nettopp DEG jeg utfordret da jeg skrev det. At du er enig med brukeren MapleSirup at jeg sidestiller makrelldumping med drap (hva mente du ellers med "Joda, det gjorde du.." i innlegg #53?) betyr ikke at jeg surrer med noe som helst. Prøv igjen! Hvorfor er det relevant hva slags motiv man har for å melde en kriminell handling til myndighetene? Hvor grove kriminelle handlinger er det som må til for at man skal bry seg med å melde det, uavhengig av hva man synes om de involverte? Går grensen ved drap? Ran? Voldtekt? Økonomisk kriminalitet? Anonymkode: 7f769...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2016 #60 Del Skrevet 31. oktober 2016 Blåser litt i hvor mye du misliker klassevenninna di jeg, dumping av makrell er alvorlig og bør meldes fra om. Anonymkode: 88add...0f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå