Gå til innhold

Sjekkereplikker


Mamma1

Anbefalte innlegg

Inspirert av andre tråder: hva er den teiteste sjekkereplikken du noen gang har fått?

En fyr kom bort til meg å sa: "Du er så sinnsykt lik eksen min! Har dere kopiert hverandre??" Med et sleskt smil kom det frem at han ville ha meg med hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skulle du ha svart:

"Ja, beklagelig vis er vi like, og dermed tiltrekker jeg de samme drittsekkene som hun har vært borti" :wink:

Da hadde vel det sleske smilet forsvunnet tipper jeg....

Er dårlig på sjekking og sjekkereplikker jeg, så jeg er sikker på at en del av de eksemplene du kommer til å få i denne tråden nok kunne ha kommet fra meg er jeg redd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Da skulle du ha svart:

"Ja, beklagelig vis er vi like, og dermed tiltrekker jeg de samme drittsekkene som hun har vært borti"  :wink:  

En bedre (? ): Det stemmer, og vi er begge ferdige med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest john doe

Er det så fryktelig å få servert en slik sjekkereplikk da? Det er da en måte å komme i snakk på? Jeg har aldri sjekket opp en dame, ei heller blitt sjekket opp. Jeg kan ingen. Men må inrømmet at jeg hørt mange dårlige. Har jenter sjekkereplikker..eller består de av å strutte frem med brystene og "tilfeldigvis" kommer borti deg? Jenter som spør om å bli sponset øl...det fungerer heller ikke her i gården...snylte kan de gjøre av andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at en sjekkereplikk skal bli bra så er del vel viktig at den blir sagt med litt humor og glimt i øyet. Da er vel innholdet ikke så viktig - det er jo bare en måte å komme i snakk på og bryte isen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke sikker på om jeg tiltrekker meg slike som kommer med øynene i kryss og et glass i hånda, kanskje fordi jeg ikke vanker på slike steder lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste sjekkereplikken eg har fått var noko sånt:

"Jooo, bli med då! Hallo? No slår eg et slag for deg, Kurt Nilsen og andre med glis mellom tenna, so då fortena eg at du blir med på nachspiel!"

*dåååne* For et sjarmtroll! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så fryktelig å få servert en slik sjekkereplikk da? Det er da en måte å komme i snakk på? Jeg har aldri sjekket opp en dame, ei heller blitt sjekket opp. Jeg kan ingen. Men må inrømmet at jeg hørt mange dårlige. Har jenter sjekkereplikker..eller består de av å strutte frem med brystene og "tilfeldigvis" kommer borti deg?  Jenter som spør om å bli sponset øl...det fungerer heller ikke her i gården...snylte kan de gjøre av andre..

I'm with you. Kan ikke huske å ha sjekket eller blitt sjekket opp av noen. Jo, forresten...det var en gang...Hun hadde kanskje hatt sjans på Rune Rudberg og dultet borti meg med puppene sine mens jeg sto og pratet med en kompis og sa "du er fin". "Takk", sa jeg... :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde engang en altfor full fyr som gjorde ett iherdig forsøk på å se meg dypt inn i øynene samtidig som han snøvlet fram :"Dine øyne er fulle av eventyrlyst...hikk...."

Slapp å komme med noen videre komentar, da fyren gikk i gulvet med et "schvupp" for deretter å bli kastet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeey du... Pappa har Merce og hus på Nordstrand, vær med og se på eller??

:roll:

Eller evt en meir fancy en som eg fikk på sms:

"Vil du vere med heim og sjå på tidsmaskina mi?" :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

"hjelper du meg å slikke taco-rester ut av reguleringa mi...?"

Men det er jo egentlig ikke den verste replikken - fyren var hyggelig og morsom, selv om jeg ikke endte med å pusse tennene hans.

Ellers synes jeg folk som skal dra sammenlikningen du er jo så sjenert - er du usikker og har sosialangst - det har nemlig jeg? er særdeles lite attraktive. Greit nok å være nevrotisk, men å innlede et bekjentskap med å fortelle om alle problemene sine er kanskje litt unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er noen gullkorn ;)

*Min kjærlighet for deg er som diaré. Jeg klarer ikke å holde den tilbake.

*Det var da voldsomt så det dogger her inne, vil du være så snill å ta bena dine sammen!

*Jeg har lagt merke til at du ikke har lagt merke til meg...

*Meg Tarzan, du Jane?

*Om du var en buse ville jeg plukket deg først!

*Få sjå på glufsa di, eg veit du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen gullkorn ;)

*Få sjå på glufsa di, eg veit du har!

Hmm...den der var det noen som sa på jobben i går da han prøvde å lære meg å snakke telemarksdialekt...(jeg er trønder). Jeg måtte lo. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Valhalla
*Om du var en buse ville jeg plukket deg først!

Vi spiller kortspill noen ganger før vi drar på byen hvor folk må gjøre en eller annen dum ting for hver gang man taper. Skal foreslå den linjen der neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...den der var det noen som sa på jobben i går da han prøvde å lære meg å snakke telemarksdialekt...(jeg er trønder). Jeg måtte lo. :hoho:

:hoho: geniale saker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, kontaktskaping, humor og slå av en prat er det viktigste, sier man noe med et smil, kan man komme unna med det meste, det være seg "vil du bli far til mine barn?". den har jeg prøvd flere ganger med suksess, så kan umulig være replikken det er noe med. blunke blunke! knis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...