Gå til innhold

Jeg er lykkelig!

Mamma1

Kunne du tenke deg å flytte til utlandet for jobb/studier med barn?  

1. 1. Kunne du tenke deg å flytte til utlandet for jobb/studier med barn?

• ja
      23
    • ja, viss jeg ikke hadde samboer
      1
    • Nei, aldri i livet
      6

Anbefalte innlegg

Jeg er så glad i dag. Tralalalala! I dag har jeg nemlig kjøpt flybiletter til England! I begynnelsen av januar bærer det avsted. Nå er alt avklart og jeg og datteren min skal bo der til sommeren! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kunne godt tenke meg å bo utenlands noen år.

Men hvis det hadde vært for en lang periode ville jeg ha vært sammen med mannen.

Og jeg ville helst ha gjort det før barna blir i skolealder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiste fra samboeren min for å være et år i utlandet. Det var et utrolig bra år, selv om forholdet ikke overlevde. Så neste gang skal en eventuell ny mann være med. Men akkurat nå er jeg singel, så da er det jo bare å reise av sted 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,hadde gjerne gjort det! det er en god erfaring å ha med seg, så opplever man jo så mye spennende! foreldrene mine bor i utlandet nå, har gjort det i 3 år, er kjempestas å besøke de et par ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har kjempelyst å bu i utlandet for ei stund, men må nok innrømme at eg mest sannsynlig ikkje hadde gjort det viss eg hadde hatt ungar.

Kjempebra at du gjer det! Men eg hadde nok sett på ungar som et "hinder" for å flytte til eit anna land... Hadde syns det hadde blitt for mykje stress, blabla...

Er ikkje mange som tør å ta sjansen på sånt etter at barna har dukka opp egentllig. Blir vel litt satt med familielivet heime i trygge Norge.

Kos deg du og nyt det! Blir sikkert flott :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg gler meg!! Jenta mi skal starte på skulen der, så det blir ei oppleving! Skuleuniform og saker! Skal vera eit halvt år, så eg kjem heim i juni/juli tenkjer eg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!!!! Lykke til!!!

Og ja, jeg hadde gjort det samme. Kommer faktisk til å gjøre det samme,-- nå i desember flytter jeg sammen med Mannen til Dubai for å bo der i noen år....

Tror det kan være sunt å prøve et utenlandsopphold dersom man har mulighet til det: får et annet perspektiv både på seg selv og på Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde flyttet på flekken, hvis jeg hadde fått tilbud om jobb i utlandet.

Men jeg bor allerede i utlandet, så det får bli senere en gang. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på sørkysten i Spania. Flyttet ned hit i år med samboeren da han fikk seg jobb her. :) Mulig det bare blir med dette året for oss, eller eventuellt neste år og. Fint er her hvertfall, men savner snøen.

Vi har ikke barn, og tror nok om vi hadde hat det ville jeg satt meg mer inn i det spanske systemet før vi flyttet. Men barn ville ikke vært noen hindring (tenker jeg nå hvertfall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde fødselspermisjon med eldstejenta bodde vi mesteparten av året på Gran Canaria. Hadde det kjempefint, deilig å slippe mesteparten av vinteren. Men vi dro hjem til jul da, og så dro vi ned igjen rett etterpå. Hadde gjort det samme igjen hvis jeg hadde hatt muligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både min kjære og meg har hatt vår tid i utlandet (før vi møtte hverandre). Vi er glade i å reise men kunne nok ikke tenkt oss å bosette oss i utlandet igjen.

Nå er vi nyetablerte her hjemme og trives veldig godt med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...