Gjest Ninakanin Skrevet 25. november 2004 #21 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg har vært drittsekk, jeg har vært sammen med en drittsekk, jeg har hatt sex med en drittsex, vært forelsket i en drittsekk, sammen med en snilling, sammen med en tulling, og nå bor jeg med en supersnill gutt som jeg elsker kjempehøyt:) Jeg tror at hvem som er drittsekker kommer helt an på hvem som er sammen. Selvfølgelig finnes det drittsekker, men jeg tror at de fleste kan bli det om du mixer dem med feil partner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 25. november 2004 #22 Del Skrevet 25. november 2004 Eller de kan bli det allikevel. Hvordan de har blitt oppdratt er også en ting man skal legge merke til av og til. Om foreldrene ikke klarte å løse problemer ved kommunikasjon klarer de færreste ungene det også, men noen blir stikk motsatt selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megabitch Skrevet 25. november 2004 #23 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg synes man skal unnskylde alle drittsekkene. De kan som regel ikke for det og eier ikke selvinnsikt. Eller så er de syke på sinnet. Og hvem har aldri selv vært "tvunget" til å være en, eller annen form for ... drittsekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 26. november 2004 #24 Del Skrevet 26. november 2004 Når man er dumpet og såret så er det en viss trøst å kalle eksen en drittsekk, hvertfal til man er over fyren. I ettertid så kan man igjen minnes de gode tingene. Når jeg har hatt kjærlighetssorg i mitt liv, så har jeg måttet prøve å fokusere på det negative i starten, siden det positive bare fikk meg til å hyl-grine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 26. november 2004 #25 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg sitter igjen med et inntrykk av at så lenge det er mannen som slår opp så blir han automatisk drittsekken. Det inntrykket sitter du nok bare igjen med fordi det er flest kvinner på dette forumet, og det har nok lite med kjønn å gjøre. Jeg har alltid vært den som har dumpet den andre, og har blitt sett på som drittsekk i alle tilfellene jeg også, uavhengig av hva som førte til at jeg dumpet han. Og det at den som gjør det slutt blir drittsekken i etterkant er nok bare en helt normal forsvarsmekanisme, for at vi skal greie å komme oss videre. Det blir først ett problem når man sitter og surmuler og er bitter i lang tid etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma Skrevet 3. desember 2004 #26 Del Skrevet 3. desember 2004 Også er det de som bevisst velger å legge X nærmest for hat for å lettere kommer over vedkommende. Det er helt sikkert lettere å komme over et dårlig parti enn motsatt. Nei jeg har ikke gjort det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå