Gå til innhold

Menn og samvittighet?

Superlammet

Anbefalte innlegg

hmm er så "festlig" å lese om alle drittsekkene og feilene deres.. Jeg sitter igjen med et inntrykk av at så lenge det er mannen som slår opp så blir han automatisk drittsekken. Da skal man plutselig føle seg mye bedre ved å fokusere på alt det negative ved den personen og gjerne prate høyt om det til andre. Det trengs to til for at et forhold skal funke og det trengs to til for at det skal bli slutt. Som regel ser de på den andres feil som årsaken til at det ble slutt og glemmer sine egne. Det er det som gjør det hele så tragisk... Jeg for min del fokuserer på det positive som var i forholdet, og når jeg leser på forum som dette om alle de tingene som gjør oss menn til drittsekker begynner jeg å få dårlig samvittighet. Jeg vet fra før av at det jeg gav ikke strakk til, men jammen blir det ikke verre..

Måtte bare "lufte" huet litt.. fikk ut noen småting men men.. bedre enn ingenting iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du det hjelper å tenke at mannen man var ilag med var en gud om han dumpet deg? Nei. Derfor er han en drittsekk :tunge1:

Finnes mange typer menn og kvinner og ulike forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården er jeg drittsekken da.. Siden jeg dumpet ham!

Likevel trøster jeg med med tanken på at han var en drittsekk, siden det var han som faktisk var utro.

Slemme meg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HuiSvingen og Saga: var dere sammen med samme mann?  :o

Den eneste utro drittsekken i Norge mener du? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er rart dette her. Hver eneste dame jeg har dumpet har nektet sex med meg etterpå! Hva er det med dere damer?

Vi har vært ilag med for mange drittsekker :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ha veldig mye med at det er et kvinneforum og kvinner skriver om sine erfaringer her, gjerne de dårlige. såklart en mann kan få dårlig samvittighet av å komme inn hit og lese alle innleggene på samliv, men jeg tror det samme hadde skjedd om man hadde byttet om på rollene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at mange er veldig raske til å skylde på motparten. Det er som du sier to stykker i et forhold, og det er sjelden bare den enes skyld når noe går galt. Det er så lett å skylde på andre, men jeg tror mange forhold hadde blitt bedre og kunne vært reddet om partene faktisk hadde tenkt litt på sin egen posisjon istedet for å skylde på den andre. Tenk litt på hva en selv gjør, bidrar du med noe for at forholdet skal bli bedre? Er det noe du gjør som ødelegger for forholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm er så "festlig" å lese om alle drittsekkene og feilene deres.. Jeg sitter igjen med et inntrykk av at så lenge det er mannen som slår opp så blir han automatisk drittsekken. Da skal man plutselig føle seg mye bedre ved å fokusere på alt det negative ved den personen og gjerne prate høyt om det til andre. Det trengs to til for at et forhold skal funke og det trengs to til for at det skal bli slutt. Som regel ser de på den andres feil som årsaken til at det ble slutt og glemmer sine egne. Det er det som gjør det hele så tragisk... Jeg for min del fokuserer på det positive som var i forholdet, og når jeg leser på forum som dette om alle de tingene som gjør oss menn til drittsekker begynner jeg å få dårlig samvittighet. Jeg vet fra før av at det jeg gav ikke strakk til, men jammen blir det ikke verre..

Måtte bare "lufte" huet litt.. fikk ut noen småting men men.. bedre enn ingenting iallefall..

Ganske enig med deg. Men jeg tror nok at mange kvinner/jenter ser på typen som dumper deg ser på de som drittsekker av den enkle grunn at de har lyst til å komme over fyren- fort som pokker...

Jeg tror ikke jeg har sagt at menn er drittsekker fordi forholdet ikke gikk bra, men når man blir lurt derimot- så er han en drittsekk, slik som damer er drittkjærringer om de gjør det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg ble litt lattermild av tittelen Menn og Samvittighet...

Nei da, stort sett så er menn greie dem..

Har vært i lag med et par som faktisk var drittsekker.. han ene var ekstremt voldelig, den andre var jeg vel ikke ordentlig sammen med, men han lå med flere på en gang..(Vi trodde alle vi var den eneste) men uansett, ja jeg er vel litt bitter pga disse erfaringene. Men nå har det gått noen dager, så jeg er på god tur til å komme over sistnevnte...

Det er vel greit å være bitter en gang i blant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er ganske mange mannehatere i dette forumet. Men jeg er ikke blandt dem. :sexy::sjarmor:

Ikke jeg heller! :wink:

Er til og med på godfot med drittsekken... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...