bjørn1sover Skrevet 27. oktober 2016 #1 Del Skrevet 27. oktober 2016 I går kommuniserte jeg pr. SMS med en som skulle besøke meg. Etter tidspunkter og andre detaljer var ok, ville jeg varsle min kjæreste sånn for å informere. Det forekommer i private meldinger at de blir veldig private. Uheldigvis gikk en slik melding feil og havnet hos gjesten, hvorpå jeg fikk spørsmålet: "Jeg tror ikke denne var til meg, eller?" Har du opplevd lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. oktober 2016 #2 Del Skrevet 27. oktober 2016 Sånt skjer, le av det og let it go. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 27. oktober 2016 #3 Del Skrevet 27. oktober 2016 Offf.. ja. Er en del år siden, men blir fremdeles helt svett av å tenke på det. Kan jo nevne at den ble feilsendt til sjefen, og at innholdet var MEGET privat 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #4 Del Skrevet 27. oktober 2016 2 timer siden, bjørn1sover skrev: I går kommuniserte jeg pr. SMS med en som skulle besøke meg. Etter tidspunkter og andre detaljer var ok, ville jeg varsle min kjæreste sånn for å informere. Det forekommer i private meldinger at de blir veldig private. Uheldigvis gikk en slik melding feil og havnet hos gjesten, hvorpå jeg fikk spørsmålet: "Jeg tror ikke denne var til meg, eller?" Har du opplevd lignende? Nei, heldigvis ikke, men jeg vet om flere som har gjort sånt og driti skikkelig på draget. Da har det stått ting folk har ment om meg og sånt. Å herregud som jeg lo... Anonymkode: e441d...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #5 Del Skrevet 27. oktober 2016 2 timer siden, bjørn1sover skrev: I går kommuniserte jeg pr. SMS med en som skulle besøke meg. Etter tidspunkter og andre detaljer var ok, ville jeg varsle min kjæreste sånn for å informere. Det forekommer i private meldinger at de blir veldig private. Uheldigvis gikk en slik melding feil og havnet hos gjesten, hvorpå jeg fikk spørsmålet: "Jeg tror ikke denne var til meg, eller?" Har du opplevd lignende? Skrev du tilbake og beklaget den feilsendte smsen? Det ville jeg ha gjort Anonymkode: c5364...247 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #6 Del Skrevet 27. oktober 2016 Veit om ei som skulle sende noen kinky snaps til mannen sin når han var på jobbreise, hun la de ut på mystory ved et uhell. DET må være toppen av awkward. spesielt når man har familie og kolleger på snap... Anonymkode: 899f1...0dd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-lykke- Skrevet 27. oktober 2016 #7 Del Skrevet 27. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Veit om ei som skulle sende noen kinky snaps til mannen sin når han var på jobbreise, hun la de ut på mystory ved et uhell. DET må være toppen av awkward. spesielt når man har familie og kolleger på snap... Anonymkode: 899f1...0dd Å, Gud! Min store frykt! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #8 Del Skrevet 27. oktober 2016 "Er på hytta med svigerbeistet" Sendt til svigerfar.... 🙈😂 Anonymkode: bbae2...fb2 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 27. oktober 2016 #9 Del Skrevet 27. oktober 2016 Uff, ble påmint et par flauser nå. Vil ikke gjengi noen av de. Ikke alle man klarer å le av heller, uansett hvor lang tid det tar. Har også hatt flauser på msn messenger og lync (sistnevnte er kun i bruk på jobb, så da skjønner du sikkert tegninga). UFF!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 27. oktober 2016 #10 Del Skrevet 27. oktober 2016 www.felsms.com (du er ikke alene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #11 Del Skrevet 27. oktober 2016 Fikk melding fra en fremmed mann, det var en bekjent av mannen min; kan du sende gi beskjed til xx om at jeg ikke kommer gjennom på tlf, kan du be han ringe meg? Jeg svarte: jeg skal gi beskjed til xx. Etterfulgt av et hjerte...... Skulle være et smilefjes.... Anonymkode: e6574...ba4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #12 Del Skrevet 27. oktober 2016 Æsj, gikk på en liten blemme, hadde vært på besøk hos en venninne noen timer, og de to ungene hennes var så i tottene på hverandre hele tiden at det var nesten sjokkerende. Skrev så følgende i en melding: "Nettopp tilbragt tid med to jævelunger som har skremt meg fra noen gang ha ubeskyttet sex", som skulle til noen andre men som "selvsagt" ende opp til moren til disse to.. Anonymkode: da9d2...105 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #13 Del Skrevet 27. oktober 2016 har jo en selv og. skrev melding til samboer en lørdags kveld. "kommer du hjem snart? er så ensomt og kaldt her under dyna *tafse*" Sendte den til lærlingen min isteden Anonymkode: 899f1...0dd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hapi Skrevet 27. oktober 2016 #14 Del Skrevet 27. oktober 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 27. oktober 2016 #15 Del Skrevet 27. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: har jo en selv og. skrev melding til samboer en lørdags kveld. "kommer du hjem snart? er så ensomt og kaldt her under dyna *tafse*" Sendte den til lærlingen min isteden Anonymkode: 899f1...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #16 Del Skrevet 27. oktober 2016 Da jeg var sånn 15-16 år skulle jeg be en eldre kompis kjøpe øl til meg før en fest. Bestillingen klarte jeg å sende til pappa Anonymkode: 170fe...099 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 28. oktober 2016 #17 Del Skrevet 28. oktober 2016 Grøss.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 28. oktober 2016 #18 Del Skrevet 28. oktober 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg var sånn 15-16 år skulle jeg be en eldre kompis kjøpe øl til meg før en fest. Bestillingen klarte jeg å sende til pappa Anonymkode: 170fe...099 Ble det noen øl da? Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #19 Del Skrevet 28. oktober 2016 Sendte en melding til min daværende kjæreste,og den var ikke pen for å si det sånn. Uff,den var rett og slett fæl,og skrevet så og si i affekt. Sendte den til et vilt fremmed menneske,og fikk melding tilbake hvor det sto noe sånt som at det var kanskje lurt å formulerere seg litt bedre om jeg ville det skulle nå inn til ham. Svart på en hyggelig måte,og resultatet var at den fremmede og jeg sendte meldinger i nesten en time. Det glemmer jeg aldri,og det var ble en fin samtale egentlig. Anonymkode: 82ca6...3e7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #20 Del Skrevet 28. oktober 2016 På 27. oktober 2016 den 11.42, AnonymBruker skrev: "Er på hytta med svigerbeistet" Sendt til svigerfar.... 🙈😂 Anonymkode: bbae2...fb2 Anonymkode: 2159a...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå