Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stort soverom og dermed 180. Veldig glad for det for da har vi god plass.
Kan velge og ligge inntil hverandre eller ha sin egen plass (når man er syk fks). Deilig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

180x220, and never going back :)

• Liker 1
Skrevet

Vi har vært fornøyd med 150 i flere år, men endte med å kjøpe ny på 180 etter å ha fått barn. Vi ender alltid opp med en ekstra i senga i løpet av natta, og da er de ekstra 30 cm en livredder for min nattesøvn. Hadde jeg visst det på forhånd hadde jeg kjøpt 180 med en gang, så jeg slapp å kjøpe to senger med få års mellomrom.

Skrevet

Vi har også 180, hadde 150 før. Vi har stort soverom så det var liksom ikke noe poeng å ha ennå større plass på hver side av senga, men nå som vi har det så kommer vi aldri til å gå tilbake til mindre seng.

Skrevet

har 180 bred. passelig for oss to. blir jo 90 cm hver person. barna min har 90 cm... er mer normal med 90 cm hver i seng. 70cm blir litt trangt......... 

Anonymkode: ae415...fa7

Skrevet

180! Skulle gjerne hatt 200 også, men det tror jeg ikke det er plass til :fnise: Dobbeltdyne også, men der setter samboer foten ned... Han mener jeg er for voldsom i søvne

Skrevet

180, ville ikke hatt mindre

Skrevet

Vi har to senger på 90 cm som står inntil hverandre, så 180 til sammen. Men den ene senga ble ødelagt i flytting, så i praksis sover vi på 90 cm. Skjer fort at en av oss faller ned i sprekken mellom sengene da.

Skrevet

180cm. Jeg liker å ligge på langs og på skrå :P 

Hadde fint klart meg med 150cm., men det var tilbud på 180cm. da jeg kjøpte sengen så det endte opp i omtrent samme pris så jeg tenkte det var like greit å bare gå for større siden jeg har plass til det.

Anonymkode: 6eb8d...31e

Skrevet

Vår er 160. Var i begynnelsen veldig redd for at det skulle bli for liten plass (mange var advokat for 180 seng), men har enda ikke hatt noe problem med 160, og syntes vi har god plass. Vi sover veldig rolig og, da.

Skrevet

180 er minimum, men vi har faktisk 210.. Altså 210x210 :fnise:

Anonymkode: 09dc1...0de

Skrevet

160cm - men drømmer om større :)

Skrevet

150 og trives best med det. Har hatt 180, men vi brukte bare den ene halvdelen.

Skrevet

Vi hadde 150 og det fungerte helt greit det. Har nå 180 og vil ikke gå ned i størrelse igjen. Med små barn er det spesielt uaktuelt med liten seng. 

Skrevet

Vi har 160. Hadde 180 i en leilighet vi leide for mange år siden, følte sengen var alt for stor. Fant jo ikke igjen mannen 😂 Liker å ligge litt tett, så for min del kunne vi hatt 140 uten problem, men ble et kompromiss som begge lever godt med. 

Skrevet

Har 150 nå, skal kjøpe ny og vurderer (Ikea-størrelse) 160 eller 180. Men, jeg er singel! Og har vært det i ti år. Så vet liksom ikke om det er vits, jeg bruker jo bare halve. Og må snu madrassene en gang i måneden for å få de nedligget likt :P Samtidig skal jo en ny, dyr seng vare i 10-15 år, kan da ikke skje jeg fortsetter som singel hele den tiden :P 

Anonymkode: 071d7...f4c

Skrevet

180. Ville aldri tatt inn et treningsapparat på soverommet. Lukta setter seg i rom.

Anonymkode: 867a2...f9f

Skrevet

180 cm seng. Deilig med bred seng! Har også dobbeltdyne fra IKEA! Elsker det🙌🏻😀

Anonymkode: 6ea2b...f96

Skrevet

Vi har 140 og det er altfor lite. Det er min gamle seng da, så vi får heller kjøpe ny senere. Vil serr ha gedigen seng, typ ikke engang 180 er nok haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...