Gå til innhold

føler det er så mange falske veninner der ute, flere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei alle her på KG. 

Flere en meg som sliter i vennskap der de føler venner/veninner er falske?

Dvs lyver, legger seg etter kjæresten , tar mer en de gir , og ikke er der for deg...

Min såkalte beste veninne prøvde seg på typen min enda henne er i forhold selv, pluss stjal penger.

Hun spurte oss om vi skulle vere me på swingersklubb, og da jeg tok ting opp me henne skyldte henne på typen sin...

Er det mulig?! Er drittlei og snart mista trua på menneskeheten. 

En annen veninne var en falsk kjerring og flørta etter typen også!! Blir så lei.

Typen var ikke flørtende tilbake,mer av visende btw.

Hilsen jente i 20 åra..

Anonymkode: e5eec...208

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen venniner du har .. :s  har bare noen nære venner og de er gode. Kjenner likevel til en del slanger som kan være kule, men som du ikke vil ha altfor nær deg... kan jeg spørre hvorfor dere er venner ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen venniner du har .. :s  har bare noen nære venner og de er gode. Kjenner likevel til en del slanger som kan være kule, men som du ikke vil ha altfor nær deg... kan jeg spørre hvorfor dere er venner ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2016 den 7.22, AnonymBruker skrev:

hei alle her på KG. 

Dvs lyver, legger seg etter kjæresten , tar mer en de gir , og ikke er der for deg...

Min såkalte beste veninne prøvde seg på typen min enda henne er i forhold selv, pluss stjal penger.

En annen veninne var en falsk kjerring og flørta etter typen også!! Blir så lei.

Hilsen jente i 20 åra..

Nei, er selv på samme alder og nei - jeg opplever det ikke sånn i det hele tatt.
Hvis du eller dere opplever mye av sånt ville jeg tatt med opp med en lokalpolitiker som dere stolte på for å få en slutt på sånt. Sånt er ikke greit.

Nå skriver du om deg selv og ditt eget miljø. Kanskje du har havnet i feil miljø, eller bare er en typisk hakkekylling eller rett og slett har møtt en skikkelig drittsekk som du kaller en kjæreste? Det du beskriver høres ikke normalt ut. Hvordan vet du at han var avvisende? :klo:

Er ikke dere opptatt med tre unger, barnehage og diverse i stedet for å utlevere dere selv her? Hva med å jobbe, og bidra i samfunnet på en positiv måte i stedet for å presse folk til å bli med på dette?
Det høres ut som om at kjæresten din overtaler deg til å tro dette, og mulig det har blitt sant nå men sånn utover det så ville jeg latt kjæresten din stått for det han sier og gjør mot kvinner han ikke kjenner en gang. ;)

Det som er synd er jo at han driter ut både deg og barna, og blånekter for å ha vært sammen med en annen kvinne og ga skylden på alle andre. Nei - jeg hadde gått i fra sånne folk. At de gidder. Skjønner godt at du syntes vennene dine og venninnene dine er falske når de dekker til for alt det der. Lurer på hvor disse menneskene befinner seg når de tilfeldigvis skal ut å fikse bilen eller hva enn de bruker som unnskylding. Noe så tragisk. Hvis venninnen din gjør alt dette så skjønner jeg at du mister troen. Lykke til.:klem:

Anonymkode: 52a00...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Leoria skrev:

Ja, det lurer jeg også på. Hvorfor er du venner med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kutta dem ut nåda, sitter igjen med to gode veninner her jeg bor, og to på en annen side av landet.

Ellers noen bekjente her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vet han var avisenede fordi jeg var der og så selv hvordan disse såkalte veninnene mine holdt på.

Og jeg var der heletida liksom, og merka hvordan de drev på med den sneaky oppførselen sin. ikke dårlig type heller dårlige veninner... så kutta dem ut for sånt gadd jeg ikke mere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2016 den 7.22, AnonymBruker skrev:

hei alle her på KG. 

Hun spurte oss om vi skulle vere me på swingersklubb, og da jeg tok ting opp me henne skyldte henne på typen sin...

Hilsen jente i 20 åra..

Jepp. Har nå veldig få venninner av en grunn.

Var ei jeg hjalp hele tiden, hun ringte hver gang hun trengte hjelp og jeg er lært opp til at man hjelper andre. Så en dag tingte jeg henne og spurte om hun kunne hjelpe meg å male en liten gang, mest for hyggens skyld. Hun sa ja på tlf klokka 10 så sa jeg at jeg ringer klokka 12 så ser jeg om du er klar. Fra klokka 12 den dagen slutta hun å ta tlf. Dagen etter sa hun at hun hadde sovna. Altså.. fra 12 midt på dagen til samme tid dagen etter tviler jeg på at hun har sovet med et lite barn hjemme.

Så var det ei som prøvde seg på typen min ved siden av å kalle meg bestevenninne. Hun begrunnet med at hun følte hun kunne si hva som helst til meg. Men ikke ok å si at jeg er svak for typen din og prøver meg på han i helgen. Hallo, vi er samboere og forlovet hvor er det der greit liksom.

Så hadde jeg ei hvor jeg også var komåis med brorem hennes. Så kom brorens største hemnelighet ut. Og jeg fikk skylda. Jeg visste at jeg aldri hadde nevnt det til noen, men ble da utestengt av 5 andre venner fordi de mente at jeg ikke var til å stole på. Så kommer det frem at de hemmelighetene var det søsteren som hadde delt. Og da hadde var det liksom greit, såmt kan skje og ingen kommemterte negativt om henne. Men venner ble vi liksom aldri igjen. 

Hadde ei som ble forbanna på at jeg ble forlovet tidlig i forholdet. Spurte om hun ikke kunne være litt glad på mine vegne en gang, men nei.

Ei som jeg skaffet jobb til. Etter hvert ble det en rar følelse på jobb, folk som ikke pratet til meg og kikket i bordet da de så meg. Etter et par mnd kommer det frem at hun sprer løgner om meg. Det gikk så langt at sjefen ville ha meg suspendert over noe jeg ikke har sagt eller tenkt fordi hun spredde. Mem da ble hun jo satt i et godt lys selv og fikk en enklere jobb hverdag for sjefen tok jo henne under vingene.

Så var de de 3 venninnene jeg hadde hvor vi hang sammen som en liten gjeng i flere år. Plutselig ble det veldig mange filmkvelder osv der jeg fikk se bilder på facebook men aldri ble invitert. Så jeg spurte hva som skjer da. Nei de syns jeg var en dominerende person etc. Men det stoppet ikke der. De gikk videre til daværende type for at han måtte prate til meg for at jeg måtte endre meg.

Var ei som var nær lenge til hun plutselig sluttet å svare på tlf. 6 mnd uten noe kontakt så møter jeg henne på fest og hun er skikkelig bestis mot meg. Da ble jeg irritert og satte litt krav til henne. Og siden den gang har hun gått rundt å sagt at jeg klikka uten grunn så meg gadd hun ikke å være med. Så ille at når jeg sitter rett ved siden av henne å sier hei så kikker hun ut i luften. 

Jeje. 

Så nå prøver jeg ikke lengre å få venninner,  jeg endrer ikke personlighet fordi noen misliker noe ved meg, jeg står sterkere alene. Men jeg har jo fortsatt 5 gode venninner da.

Anonymkode: 97b92...591

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til det at man blir holdt utenfor, at man blir kuttet ut. 

Anonymkode: 83f3e...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Har nå veldig få venninner av en grunn.

Var ei jeg hjalp hele tiden, hun ringte hver gang hun trengte hjelp og jeg er lært opp til at man hjelper andre. Så en dag tingte jeg henne og spurte om hun kunne hjelpe meg å male en liten gang, mest for hyggens skyld. Hun sa ja på tlf klokka 10 så sa jeg at jeg ringer klokka 12 så ser jeg om du er klar. Fra klokka 12 den dagen slutta hun å ta tlf. Dagen etter sa hun at hun hadde sovna. Altså.. fra 12 midt på dagen til samme tid dagen etter tviler jeg på at hun har sovet med et lite barn hjemme.

Så var det ei som prøvde seg på typen min ved siden av å kalle meg bestevenninne. Hun begrunnet med at hun følte hun kunne si hva som helst til meg. Men ikke ok å si at jeg er svak for typen din og prøver meg på han i helgen. Hallo, vi er samboere og forlovet hvor er det der greit liksom.

Så hadde jeg ei hvor jeg også var komåis med brorem hennes. Så kom brorens største hemnelighet ut. Og jeg fikk skylda. Jeg visste at jeg aldri hadde nevnt det til noen, men ble da utestengt av 5 andre venner fordi de mente at jeg ikke var til å stole på. Så kommer det frem at de hemmelighetene var det søsteren som hadde delt. Og da hadde var det liksom greit, såmt kan skje og ingen kommemterte negativt om henne. Men venner ble vi liksom aldri igjen. 

Hadde ei som ble forbanna på at jeg ble forlovet tidlig i forholdet. Spurte om hun ikke kunne være litt glad på mine vegne en gang, men nei.

Ei som jeg skaffet jobb til. Etter hvert ble det en rar følelse på jobb, folk som ikke pratet til meg og kikket i bordet da de så meg. Etter et par mnd kommer det frem at hun sprer løgner om meg. Det gikk så langt at sjefen ville ha meg suspendert over noe jeg ikke har sagt eller tenkt fordi hun spredde. Mem da ble hun jo satt i et godt lys selv og fikk en enklere jobb hverdag for sjefen tok jo henne under vingene.

Så var de de 3 venninnene jeg hadde hvor vi hang sammen som en liten gjeng i flere år. Plutselig ble det veldig mange filmkvelder osv der jeg fikk se bilder på facebook men aldri ble invitert. Så jeg spurte hva som skjer da. Nei de syns jeg var en dominerende person etc. Men det stoppet ikke der. De gikk videre til daværende type for at han måtte prate til meg for at jeg måtte endre meg.

Var ei som var nær lenge til hun plutselig sluttet å svare på tlf. 6 mnd uten noe kontakt så møter jeg henne på fest og hun er skikkelig bestis mot meg. Da ble jeg irritert og satte litt krav til henne. Og siden den gang har hun gått rundt å sagt at jeg klikka uten grunn så meg gadd hun ikke å være med. Så ille at når jeg sitter rett ved siden av henne å sier hei så kikker hun ut i luften. 

Jeje. 

Så nå prøver jeg ikke lengre å få venninner,  jeg endrer ikke personlighet fordi noen misliker noe ved meg, jeg står sterkere alene. Men jeg har jo fortsatt 5 gode venninner da.

tror desverre du sliter me de samme som meg, dem høres ut som dem er sjalu på deg!!

ikke glad på dine vegne engang!!  gikk til typen og sa du måtte endre deg , himmel!!

For noen ræva veninner, best og bare kvitte seg med dem, bedre med få gode en mange falske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner til det at man blir holdt utenfor, at man blir kuttet ut. 

Anonymkode: 83f3e...c1b

Det er trist ,opplevede de mye i ungdoms åra selv....

Helt jævlig kjip man føler seg dritt. men ofte gjør folk sant pga sjalusi desverre... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

tror desverre du sliter me de samme som meg, dem høres ut som dem er sjalu på deg!!

ikke glad på dine vegne engang!!  gikk til typen og sa du måtte endre deg , himmel!!

For noen ræva veninner, best og bare kvitte seg med dem, bedre med få gode en mange falske!

Jepp

Dette er fra alder 18-24 også da. Ikke ungdomstia en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja ikkesant.. har desverre merka de har blitt verre selv om vi er eldre!! det er fucka det.

var mere drama på u skolen og nå er de mere onskapsfult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hehe ja ikkesant.. har desverre merka de har blitt verre selv om vi er eldre!! det er fucka det.

var mere drama på u skolen og nå er de mere onskapsfult.

Ja, man skulle tro det roa seg men folk blir mer pripne. De vil ha ting mer på sin måte og godtar ikke at folk er forskjellige. Opplever nesten mer baksnakking nå enn på ungdomskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg i hvert fall sluppet siden jeg aldri har hatt venner...

Anonymkode: e6d82...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg i hvert fall sluppet siden jeg aldri har hatt venner...

Anonymkode: e6d82...2ed

det  var trist og høre, ble du mobbet i oppvesksten?:( uff blir trist av og lese slikt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, man skulle tro det roa seg men folk blir mer pripne. De vil ha ting mer på sin måte og godtar ikke at folk er forskjellige. Opplever nesten mer baksnakking nå enn på ungdomskolen.

ja det er uheldigvis mye mobbing i arbeids livet også. og du sjønner fort at folk er mere ''seriøse'' når man er eldre en på u skolen. Det er forjævlig at det skal vere slik, har ikke folk vokst opp liksom?n 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene ts. Har selv hatt noen råtne venninner opp igjennom årene som jeg bare måtte kvitte meg med . Jeg vil mye heller ha få gode venninner enn mange dårlige. Har kommet i en alder hvor jeg må sile ut dårlig venninner. 

Verste var hun som hadde tatt med seg typen min hjem fra byen (jeg var på ferie) og de hadde pult. Jeg fikk vite dette av en venn som jobbet i taxi og kjørt de hjem. Da jeg ringte henne, så ble hun sur på MEG! Fordi jeg ikke stolte på henne og var så frekk å anklage henne for å pult typen min. Ja hun tok han vel med hjem kl 2 på natta for å spille ludo. :roll: 

Endret av Linnpinn9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Du er ikke alene ts. Har selv hatt noen råtne venninner opp igjennom årene som jeg bare måtte kvitte meg med . Jeg vil mye heller ha få gode venninner enn mange dårlige. Har kommet i en alder hvor jeg må sile ut dårlig venninner. 

Verste var hun som hadde tatt med seg typen min hjem fra byen (jeg var på ferie) og de hadde pult. Jeg fikk vite dette av en venn som jobbet i taxi og kjørt de hjem. Da jeg ringte henne, så ble hun sur på MEG! Fordi jeg ikke stolte på henne og var så frekk å anklage henne for å pult typen min. Ja hun tok han vel med hjem kl 2 på natta for å spille ludo. :roll: 

HAHAHHA ludo ja xD, ofc ble hun sur på deg du busta henne i noe!! sån du merker om folk lyver, blir de såra, så lyver dem ikke , og dem svarer ikke med og bli sur. dem svarer heller me : hvorfor tror du jeg gjør sånt mot deg osv ..  idiot kjerring glad du er kvitt henne da ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg mener er at noen av dem baksnakker så fælt, men jeg bryr meg ikke. Jeg tar meg ikke noe nær av sånt.
Hvis jeg mente at vennene mine var falske så hadde jeg fint klart å si det til dem ansikt til ansikt takk skal du ha. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...