AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #41 Skrevet 27. oktober 2016 51 minutter siden, Sykkelkopp skrev: menn dømmer ikke sjenerte jenter. Nei, de ser dem ikke i det hele tatt. Anonymkode: dcd78...fc6 4
Sykkelkopp Skrevet 27. oktober 2016 #42 Skrevet 27. oktober 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei, det forstår jeg og jeg skjønner godt at det kan være veldig vanskelig. Jeg blir bare så provosert av gutter som tror at jenter "nekter" dem sex og forhold, det er snakk om å være en attraktiv person for det motsatte kjønn. Det er ingen som nekter noen noe som helst, fordi det er ingen som har krav på noe som helst. Om jeg legger meg etter Brad Pitt og han ikke vil ha meg så synes ikke jeg at han er en fæl person av den grunn. Det er ingen stor konspirasjon planlagt av universet mot meg. Anonymkode: 76b2b...b45 Det handler selvfølgelig ikke om at jenter er dårlige personer som med vilje gjør det vanskelig for menn. Skjønner at du blir provosert, men denne "konspirasjonen"du snakker om er vel en coping mekanisme for å takle det og fjerne litt av følelsen av å ha så lite verdi at ingen vil ha deg. På den andre siden(Men i mindre grad fordi alle jenter får sex om de vil) har vi overvektige jenter med tilsvarende copingmåter MEN dere jenter, jeg oppfordrer dere til å gjøre årets gode gjerning - bli venn med en incel. Finn dere en, gå bort og snakk med ham. Incels har gjerne få venner, og få til ingen venninner. Tving han med i jentegjengen selv om han er nølende. Gi ham bedre selvtillitt, gi komplimenter, få han med på ting(Gjerne low pressure situasjoner). Vær hans wingwomen. Redd et liv- Fra å ende opp som bitter gammel ensom mann, til lykkelig familiefar med 2,5 barn Endret 27. oktober 2016 av Sykkelkopp Og vis dem at jenter ikke er kalde og slemme vesener fra en annen verden med en agenda mot dem 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #43 Skrevet 27. oktober 2016 36 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Det handler selvfølgelig ikke om at jenter er dårlige personer som med vilje gjør det vanskelig for menn. Skjønner at du blir provosert, men denne "konspirasjonen"du snakker om er vel en coping mekanisme for å takle det og fjerne litt av følelsen av å ha så lite verdi at ingen vil ha deg. På den andre siden(Men i mindre grad fordi alle jenter får sex om de vil) har vi overvektige jenter med tilsvarende copingmåter MEN dere jenter, jeg oppfordrer dere til å gjøre årets gode gjerning - bli venn med en incel. Finn dere en, gå bort og snakk med ham. Incels har gjerne få venner, og få til ingen venninner. Tving han med i jentegjengen selv om han er nølende. Gi ham bedre selvtillitt, gi komplimenter, få han med på ting(Gjerne low pressure situasjoner). Vær hans wingwomen. Redd et liv- Fra å ende opp som bitter gammel ensom mann, til lykkelig familiefar med 2,5 barn For en verden vi hadde levd i om det fantes sånn jenter. Anonymkode: b302a...256 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #44 Skrevet 27. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette må være noe av det tristeste jeg har lest, ærlig talt.. Henger dere ikke helt med i verden? Det virker som dere lager dere egne kjøreregler og ikke klarer å sette dere inn i normale menneskers tankegang. Det er ikke sånn at vi har et sånt hemmelig jente-nettverk der vi har møtes en gang i uka og bestemmer oss for at "åh usj han er så nørd, han må ingen ligge med!" Tips nummer en for å få seg noe er å slutte å synes så forbanna synd på dere selv, ærlig talt. Ta litt ansvar for hvordan dere oppfører dere og hvordan dere fremstår så kanskje dere oppdager at ikke verden er ute etter å ta dere alikevel. Det er ingenting som er så lite attraktivt som noen som går rundt og synes synd på seg selv. Anonymkode: 76b2b...b45 Tror du at det er den eneste årsaken? At folk synes synd på seg selv? ☺️ Hva med at de ikke har utseendet som gjør at selvtilliten kommer? Da er det jo ikke snakk om å synes synd på seg selv? Noen er frempå, men har aldri flaks likevel. Og ikke kom med at man må "jobbe med seg selv" 😄 Dette er noe hunkjønn ikke kan sette seg inn i. Har du en eneste gang i livet ditt blitt avvist når du har vist seksuell interesse? Hvis du har opplevd det én gang, prøv å sette deg inn i hvordan det er når du har opplevd det 20-30 ganger. Det er en følelse som akkumuleres. Du er ikke like usikker når du prøver for 10. gang. Du er mye mer usikker, fordi du har gått på noen smeller allerede. Anonymkode: f1b49...4f9
Gjest skjære Skrevet 27. oktober 2016 #45 Skrevet 27. oktober 2016 1 time siden, Sykkelkopp skrev: MEN dere jenter, jeg oppfordrer dere til å gjøre årets gode gjerning - bli venn med en incel. Finn dere en, gå bort og snakk med ham. Incels har gjerne få venner, og få til ingen venninner. Tving han med i jentegjengen selv om han er nølende. Gi ham bedre selvtillitt, gi komplimenter, få han med på ting(Gjerne low pressure situasjoner). Vær hans wingwomen. Redd et liv- Fra å ende opp som bitter gammel ensom mann, til lykkelig familiefar med 2,5 barn Er nå ikke overbevist om at de fleste incels hadde likt å bli sett på som en charity case kvinner kunne brukt for å føle seg bedre om seg selv. De vil ikke ha en venninne som syns synd på dem og som skal "hjelpe" uten å evne sette seg inn i hvordan de har det. Der er alltids noen som er så desperat etter hvilken som helst kontakt at de ville akseptert det, men tror det hadde vært med en vond smak i munnen
Gjest Trollkarlen Skrevet 27. oktober 2016 #46 Skrevet 27. oktober 2016 På 10/26/2016 den 1.27, AnonymBruker skrev: En "incel" er en person som lever i ufrivillig sølibat (involuntary celibacy). Hva mener dere selv er grunnen, og hva tror dere dere evt. kunne gjort for å endre på situasjonen? Anonymkode: 737ac...7f3 Jeg er nok nødt til å betale en god del titusener til tannlegen for å ikke være "incel". Ikke at det er den eneste årsaken, men det hadde vært en start.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #47 Skrevet 27. oktober 2016 2 timer siden, Sykkelkopp skrev: MEN dere jenter, jeg oppfordrer dere til å gjøre årets gode gjerning - bli venn med en incel. Finn dere en, gå bort og snakk med ham. Incels har gjerne få venner, og få til ingen venninner. Tving han med i jentegjengen selv om han er nølende. Gi ham bedre selvtillitt, gi komplimenter, få han med på ting(Gjerne low pressure situasjoner). Vær hans wingwomen. Redd et liv- Fra å ende opp som bitter gammel ensom mann, til lykkelig familiefar med 2,5 barn Jeg tror mange incels allerede har nok jentevenner som aldri vil se på dem som noe annet enn en platonisk venn, uansett hvor mye de prøver. Jeg vet i hvert fall om et par stykker jeg er rimelig sikker på er incels, og de tror gjerne at vennskap er veien til en kvinnes hjerte, selv om det egentlig bare er veien til en tynnere lommebok og mindre fritid. Anonymkode: 737ac...7f3 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #48 Skrevet 27. oktober 2016 1 time siden, skjære skrev: Er nå ikke overbevist om at de fleste incels hadde likt å bli sett på som en charity case kvinner kunne brukt for å føle seg bedre om seg selv. De vil ikke ha en venninne som syns synd på dem og som skal "hjelpe" uten å evne sette seg inn i hvordan de har det. Der er alltids noen som er så desperat etter hvilken som helst kontakt at de ville akseptert det, men tror det hadde vært med en vond smak i munnen Det finnes da kvinner som liker mannlige venner for sin egen del. Så lenge det ikke er med baktanker som ender opp i sure miner. Anonymkode: dcd78...fc6 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #49 Skrevet 27. oktober 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror mange incels allerede har nok jentevenner som aldri vil se på dem som noe annet enn en platonisk venn, uansett hvor mye de prøver. Jeg vet i hvert fall om et par stykker jeg er rimelig sikker på er incels, og de tror gjerne at vennskap er veien til en kvinnes hjerte, selv om det egentlig bare er veien til en tynnere lommebok og mindre fritid. Anonymkode: 737ac...7f3 Jeg tror poenget var å styrke selvtilliten og bli vant til å snakke med kvinner slik at han øker sjansene for å treffe noen andre. Jeg pleier å se på tiden jeg bruker med venner som fritid. Bruker jeg penger på det er det for min egen glede. Kanskje de du vet om trives med det. Anonymkode: dcd78...fc6 2
meeeg9 Skrevet 27. oktober 2016 #50 Skrevet 27. oktober 2016 På 26.10.2016 den 19.32, pika skrev: volcel. Voluntarily Celibate. A person who chooses to be celibate. Can be for any given amount of time, for a short period or for their entire life. da er jeg volcel, har jeg funnet ut!
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #51 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg er det! Lever i ufrivillig sølibat fordi sex er for fysisk smertefullt. Har vestibulitt og det suger så utrolig hardt! Har høy sexlyst og ser så utrolig mange fine menn der ute Frustrerende å ikke kunne gjøre noe med. Har hatt det i seks år nå og er 24. Så føler jeg har mistet/kastet bort mine beste år snart Anonymkode: d51e0...415
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #52 Skrevet 27. oktober 2016 18 minutter siden, meeeg9 skrev: da er jeg volcel, har jeg funnet ut! Hvorfor? Anonymkode: dcd78...fc6
Sykkelkopp Skrevet 27. oktober 2016 #53 Skrevet 27. oktober 2016 4 timer siden, skjære skrev: Er nå ikke overbevist om at de fleste incels hadde likt å bli sett på som en charity case kvinner kunne brukt for å føle seg bedre om seg selv. De vil ikke ha en venninne som syns synd på dem og som skal "hjelpe" uten å evne sette seg inn i hvordan de har det. Der er alltids noen som er så desperat etter hvilken som helst kontakt at de ville akseptert det, men tror det hadde vært med en vond smak i munnen Så spør dem hvordan de har det da, og vær åpen. Men du kan jo være litt mer taktisk enn å si "hei ser ut som du ikke har hatt sex før skal vi være venner" - Ikke gå for hardt ut med tvungen hjelp i begynnelsen. Bare bli kjent med dem og vær en venninne. - Noen av dem klarer knapt å snakke med fremmede, og enda mindre med jenter-Spør etterhvert om kjærestelivet deres som en hvilken som helst annen vanlig person. Når du har fastslått at dere bare skal være venner(du var på date med Ronny igår) kan du gjøre ting som gi små uskyldige kompliment innimellom. Som selvtillitsboost. Jeg mener ikke at dere skal sitte og si så hvordan han skal oppføre seg for å få damer. Det vet dere jenter ærlig talt lite om uansett. Men gjerne ta med for shopping Jeg kan aldri tro du får en negativ reaksjon om du går fint frem. Husk det er snakk om incels her ikke "wannabe tøffe machomenn med sart ego " som skal være kule. Og du skal ikke se bort ifra at de er forholdsvis depserate for kontakt. Men er det egentlig grunnen til at du sier de tror de ikke hadde likt det, eller er det heller at du ikke vil gjøre det? For det er jo forståelig det, kreves endel. Men ikke gå utifra at de ikke vil sette pris på venninner
Sykkelkopp Skrevet 27. oktober 2016 #54 Skrevet 27. oktober 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror poenget var å styrke selvtilliten og bli vant til å snakke med kvinner slik at han øker sjansene for å treffe noen andre. Anonymkode: dcd78...fc6 Spot on! 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror mange incels allerede har nok jentevenner som aldri vil se på dem som noe annet enn en platonisk venn, uansett hvor mye de prøver. Jeg vet i hvert fall om et par stykker jeg er rimelig sikker på er incels, og de tror gjerne at vennskap er veien til en kvinnes hjerte, selv om det egentlig bare er veien til en tynnere lommebok og mindre fritid. Anonymkode: 737ac...7f3 Da kan jo du pushe dem litt mer. Det er flere typer, noen har jentevenner de aldri kommer noen vei med. Noen har ikke jentevenner i det hele tatt. Begge kan trenge et push i riktig retning. Jeg tror beste måten når det kommer til incels som allerede har venninner er litt vennskapelig erting (aka uskyldig flørting). Om dere får dem til å erte dere tilbake etterhvert så er han godt på vei til kjæreste 5 timer siden, AnonymBruker skrev: For en verden vi hadde levd i om det fantes sånn jenter. Anonymkode: b302a...256 Jepp. Om det fantes flere iallfall. Det finnes noen. Har observert det på close hold noen få ganger. Og jeg har i tillegg en venninne i california som jeg vet liker å gjøre sånn. Hun sier hun liker å se hvordan hun kan få dem ut av skallet sitt, og få dem til å bli "glade sprudlende gutter"- Høres litt homo ut men det funker Endret 27. oktober 2016 av Sykkelkopp 2
Gjest skjære Skrevet 27. oktober 2016 #55 Skrevet 27. oktober 2016 Den egentlige grunnen er at jeg satt ca 1 år og leste regelmessig på r9k hvor den type florerer. Jeg vet mye om personlighetstypene, hvordan de tenker og hvordan de sliter sosialt. Jeg føler null forpliktelse til å hjelpe andre mennesker, så nei det har ikke noe med om jeg vil eller ikke vil hjelpe dem. Jeg trenger ingen unnskyldning for å ignorere andre mennesker, jeg gjør det glatt om jeg mener det er hensiktsmessig. Jeg kan ikke bli guiltet. Det kan være de mest naive setter pris på kontakten, men for de som ser gjennom det kan det være sårt å vite at man er veldelighetsprosjektet til ei dame. Noen ville irritert seg om hun var en typisk basic bitch med generiske feministiske holdninger og verdier. Andre ville solgt sjelen sin, lagt til side egne verdier og prøvd å bli som vennegjengen hennes for å prøve å passe inn Så er det sikkert noen det hadde funket for også, poenget var hovedsaklig at det ofte ikke er en lykkelig slutt for den type mennesker.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #56 Skrevet 27. oktober 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er det! Lever i ufrivillig sølibat fordi sex er for fysisk smertefullt. Har vestibulitt og det suger så utrolig hardt! Har høy sexlyst og ser så utrolig mange fine menn der ute Frustrerende å ikke kunne gjøre noe med. Har hatt det i seks år nå og er 24. Så føler jeg har mistet/kastet bort mine beste år snart Anonymkode: d51e0...415 Random spørsmål, men hvorfor tror du/hva sier legen din om hvorfor du fikk vestibulitt? Anonymkode: 76b2b...b45
Sykkelkopp Skrevet 27. oktober 2016 #57 Skrevet 27. oktober 2016 (endret) 57 minutter siden, skjære skrev: Den egentlige grunnen er at jeg satt ca 1 år og leste regelmessig på r9k hvor den type florerer. Jeg vet mye om personlighetstypene, hvordan de tenker og hvordan de sliter sosialt. Jeg føler null forpliktelse til å hjelpe andre mennesker, så nei det har ikke noe med om jeg vil eller ikke vil hjelpe dem. Jeg trenger ingen unnskyldning for å ignorere andre mennesker, jeg gjør det glatt om jeg mener det er hensiktsmessig. Jeg kan ikke bli guiltet. Det kan være de mest naive setter pris på kontakten, men for de som ser gjennom det kan det være sårt å vite at man er veldelighetsprosjektet til ei dame. Noen ville irritert seg om hun var en typisk basic bitch med generiske feministiske holdninger og verdier. Andre ville solgt sjelen sin, lagt til side egne verdier og prøvd å bli som vennegjengen hennes for å prøve å passe inn Så er det sikkert noen det hadde funket for også, poenget var hovedsaklig at det ofte ikke er en lykkelig slutt for den type mennesker. Jeg syns du har litt vel pesimistisk holdning. La oss si 10 jenter prøver det med hver sin incel, om så bare én av dem endte opp med et lykkelig liv i stedet for trist- så ville det ha vært verdt det. De jeg kjenner som er incels, som jeg har kjent siden barndommen, er jeg 99,9% sikker på ville satt pris på det. Ville heller ikke automatisk antatt at de fleste som var det var sånn som på r9k, hva nå enn det er, heller. De vil tiltrekke seg en spesifikk type, trenger ikke være alle. De stemmene som er høyest vil være de mest ekstreme, så da er det lett å få feil inntrykk av resten Om du er en person som ikke liker å hjelpe andre eller bryr deg om hvordan mennene har det, så var ikke posten min til deg. Men jeg vet det er andre jenter der ute som gjør det Endret 27. oktober 2016 av Sykkelkopp Mye mer sårt å aldri få noe kjærlighet, enn å vite at en jente hjelper deg for å være snill 1
Charmander Skrevet 27. oktober 2016 #58 Skrevet 27. oktober 2016 Alle kan få ligg, det kommer bare an på hvor du legger lista.
Sykkelkopp Skrevet 27. oktober 2016 #59 Skrevet 27. oktober 2016 3 minutter siden, Charmander skrev: Alle kan få ligg, det kommer bare an på hvor du legger lista. Ikke alle menn kan få et ligg med jenter. - Med mindre du snakker om prostitusjon - Det er menn der ute som får under fem matcher på tinder- ingen av dem blir med på date. Og de har ikke egenskapene eller selvtillitten de trenger til å gå bort til jenter på byen - og enda mindre til å få seg noe om de faktisk gjør det De kan såklart jobbe med seg selv, og ende opp med det etterhvert. Men det kreves mye 2
Cronosgjesten Skrevet 27. oktober 2016 #60 Skrevet 27. oktober 2016 5 minutter siden, Charmander skrev: Alle kan få ligg, det kommer bare an på hvor du legger lista. Er muligens ikke HELT enig med deg, men alle har sin opplevelse av ting 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå