Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HVORDAN fikk du 25% avslag? Bebis kommer om 1 uke, men jeg nekter å kjøpe før jeg ser om black friday muligens byr på noe rabatt 😅

Anonymkode: 50803...3fe

Når man melder seg inn i barnas hus så får man 25% avslag på et kjøp. Gjelder dessverre bare i fysisk butikk(tror jeg, mulig det er forandret?). 

Anonymkode: 496ed...43b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte vår trailz med 30% rabatt i 2015, men har fått vite at Stokke nå nekter butikkene å selge produktene deres med rabatt. Selv ikke de prosentene man får ved innmeldelse i kundeklubbene kan brukes, så tviler veldig sterkt på at det er noe å hente på Black Friday salg... Skikkelig kjipt! Vi skal kjøpe Bugaboo donkey etter hvert og skulle helst kjøpt på salg vi og, men er samme greia der:(

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

HVORDAN fikk du 25% avslag? Bebis kommer om 1 uke, men jeg nekter å kjøpe før jeg ser om black friday muligens byr på noe rabatt 😅

Regner med du har en plan, men skal du være uten vogn i nesten måned (er ikke black friday siste fredag i november)? Min første er to mnd nå, og jeg er veldig glad vi hadde vognen klar da han kom. Dørstokken var litt høy (han var jo så liten), så det var veldig godt å komme seg ut og trille en av de første dagene. Vi gikk tur nesten hver dag i starten, noe jeg tror gjorde det mye lettere for meg å komme meg ut når mannen gikk tilbake på jobb. 

Beklager avsporing ts, håper mini blir glad i vognen igjen. Kan heller ikke gå noen steder uten bæretøy under vognen, og det er ikke alltid det frister øke mye å plukke han opp. Har forresten en britax go next som også er en ganske høy vogn, og som du kanskje skjønner er han ikke alltid så fornøyd ;) 

Skrevet

Man får ikke stokke trailz på tilbud lengre. jeg har undersøkt. men sjekk ut tøffeliten.no man får litt avslag der. man må huske på å beregne leveringstid også.

Skrevet

Jeg kjøpte Trailz på 20% avslag på Babybanden i fjor, og det er ikke så lenge siden de hadde 10% på Stokke-ting. Så butikkene har iallfall tilbud på Stokke innimellom. Har også kjøpt Stokke produkter i en lokal butikk her med prosenter. Ellers er jeg fornøyd med Trailz, spesielt med bagen. Den er stor, lang og lun! Den er god og trille og tåler og bli trillet på ujevnt undelag. Regntrekket er helt elendig, så det gikk i søppla, Tinkafu sitt universale passer kjempebra. Nå når jeg bruker sportsdelen bruker jeg Easygrow Nature, da blir det ganske lunt, for det er ikke til å stikke under en stol at sportsdelen er veldig åpen. 

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man melder seg inn i barnas hus så får man 25% avslag på et kjøp. Gjelder dessverre bare i fysisk butikk(tror jeg, mulig det er forandret?). 

Anonymkode: 496ed...43b

Nei nå får man kun en fratis bleiebøtte 😒

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var vel i februar i år... min baby kom i mai! Fikk tips av de ansatte på Barnas Hus når jeg var å kikket på vognen uken før at det ville komme en "supersalg-dag" i nærmeste fremtid! Slo til med bilstol og vogn, sparte litt kan du si!! :P

Anonymkode: be382...63d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...