Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jenta mi på 3 måneder vil ikke ligge i vogna, og jeg lurer på om hun kanskje ligger "for langt unna". Har hørt at i vogna fra Stokke skal babyen ligge høyere. Noen med en stokke trailz som vil måle hvor høyt fra bakken babyen ligger? I vogna jeg har nå så ligger hun ca 65 cm over bakken. Lurer på om jeg skal prøve å bytte vogn ;) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra gulvet til bånn av vognbagen målte jeg ca 75 cm. Og helt til toppen av vognbagen var det ca 95 :)  så blir vel litt i mellom der av høyde baby ligger :)

Anonymkode: d18d8...2a5

Skrevet

ok =) Tusen takk. Vogna jeg har nå 57-77. Så da ser det ut som om at hun kommer mye høyere opp. Får bare håpe på at det er det som er problemet. Litt greit at hun vil ligge i vogn når det nærmere seg vinter og kaldt ute. Nå går det bare i bæresele :) 

Skrevet

Er ikke Stokke vognene utrolig overpriset? Er svindyre, og mtp. bagasjeplass virker de bare som et herk å få dytta inn i et gjennomsnittlig bagasjerom...

Anonymkode: 65722...ce7

Skrevet

Hva slags vogn har du nå?

Anonymkode: b35fc...b6f

Skrevet

Har du mulighet til å låne en stokke vogn for en testtur? Høres ut som et veldig dyrt forsøk hvis hun generelt bare ikke liker vogn...

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke Stokke vognene utrolig overpriset? Er svindyre, og mtp. bagasjeplass virker de bare som et herk å få dytta inn i et gjennomsnittlig bagasjerom...

Ikke noe dyrere enn de andre store merkene som Emmaljunga, Britax, Bugaboo, Cybex... 

Skrevet

Har fra før en nesten ubrukt Brio Smile :) Tenkte jeg skulle se om jeg fant en brukt på finn.no.. 
Kjenner ingen som har den vogna, så vet ikke om det funker. Tenkte jeg kunne prøve å selge den igjen dersom hun bare ikke liker å ligge i vogna :) 

Skrevet
16 minutter siden, Mandel88 skrev:

Har fra før en nesten ubrukt Brio Smile :) Tenkte jeg skulle se om jeg fant en brukt på finn.no.. 
Kjenner ingen som har den vogna, så vet ikke om det funker. Tenkte jeg kunne prøve å selge den igjen dersom hun bare ikke liker å ligge i vogna :) 

Kjenner en som selger en lilla stokke trailz til 6500kr

Anonymkode: 50803...3fe

Skrevet

Jeg ville drøyd det litt. Min baby hatet vogna i den perioden, tror det var fordi han begynte å skjønne at det foregikk ting utenfor vogna. Etter en måneds tid elsket han det igjen. Så det var mange som sleit med det samme i barselgruppa o.l.

Jeg løste det med å alltid ha med bæretøy i vogna så han fikk komme opp litt når han var misfornøyd

Anonymkode: 496ed...43b

• Liker 2
Skrevet

ja, får prøve litt til :) Min har aldri likt vogna egentlig. Kan ligge i vogna max 10 minutter våken, og deretter vil hun bare opp. Så vi har bare brukt bæretøy vi og =) 

Skrevet
På 25.10.2016 den 17.47, AnonymBruker skrev:

Jeg får hele vognen inn i en golf. Både understell og liggedel i bagasjerommet! Enkel å slå sammen og. 

Anonymkode: 847a7...80d

Skrevet

Må bare si jeg er såååå fornøyd med trailz!! Få som har den, men mange jeg treffer blir misunnelige på at jeg har baby så nært og høyt opp. Angrer ikke på vognvalg! Gid plass til vogna i bilen, lett å bære, sportsdel vendt mor meg... og ikke minst er også sportsdelen høy, så baby har god oversikt. Men skal sies, fra ca 4,5 til 6 mnd hater hun vogn... burde byttet til sportsdel tidligere, men står fra 6 mnd, i tillegg er mi litt kort, så hun forsvant liksom i den før det... noen ganger bare hater de vogn uansett hvilken tror jeg. 

Skrevet
39 minutter siden, våren14 skrev:

Må bare si jeg er såååå fornøyd med trailz!! Få som har den, men mange jeg treffer blir misunnelige på at jeg har baby så nært og høyt opp. Angrer ikke på vognvalg! Gid plass til vogna i bilen, lett å bære, sportsdel vendt mor meg... og ikke minst er også sportsdelen høy, så baby har god oversikt. Men skal sies, fra ca 4,5 til 6 mnd hater hun vogn... burde byttet til sportsdel tidligere, men står fra 6 mnd, i tillegg er mi litt kort, så hun forsvant liksom i den før det... noen ganger bare hater de vogn uansett hvilken tror jeg. 

Åh, får jeg spørre deg hvilken vognpose du bruker i sportsdelen? Vi må bytte til sportsdel på vår trailz snart, og sliter med å finne en vognpose som passer :(

Anonymkode: ca5d1...62e

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, får jeg spørre deg hvilken vognpose du bruker i sportsdelen? Vi må bytte til sportsdel på vår trailz snart, og sliter med å finne en vognpose som passer :(

Anonymkode: ca5d1...62e

Jeg er også fornøyd med vognen. Vil ikke bytte til en annen 😊 

Eg har reflex sin vinterpose i vognen, med forlengelse.

Skrevet

Voksi city passer fint!

Anonymkode: 106a7...e54

Gjest Cartina
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får hele vognen inn i en golf. Både understell og liggedel i bagasjerommet! Enkel å slå sammen og. 

Hvordan Golf har du? :) Jeg hadde håpet å slippe og bytte ut min, evt. kjøpe ny Golf. 

Skrevet
57 minutter siden, Cartina skrev:

Hvordan Golf har du? :) Jeg hadde håpet å slippe og bytte ut min, evt. kjøpe ny Golf. 

E-golf. Tar av de største hjula. Liggedelen litt på skrå oppå. Eg hadde vogna med i bilbutikken og spurde om de kunne se om den passet 😊

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Trailz, men den tar stor plass i bilen. Likevel, det er så mange positive ting med vogna, så det tåler jeg! Baby ligger høyt og bagen er lun og koselig. Vi kjøpte den med 25% på Barnas Hus, så ble ikke så verst pris! :)

Anonymkode: be382...63d

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også veldig fornøyd med Trailz, men den tar stor plass i bilen. Likevel, det er så mange positive ting med vogna, så det tåler jeg! Baby ligger høyt og bagen er lun og koselig. Vi kjøpte den med 25% på Barnas Hus, så ble ikke så verst pris! :)

Anonymkode: be382...63d

HVORDAN fikk du 25% avslag? Bebis kommer om 1 uke, men jeg nekter å kjøpe før jeg ser om black friday muligens byr på noe rabatt 😅

Anonymkode: 50803...3fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...