Gå til innhold

julegave til samboeren min ????!??? HJELP!!!!

majan

Anbefalte innlegg

ja hva i all verden skal jeg kjøpe for noe til han????

har vært litt inne på tanken og spørre mamma og pappa om de kan ha ungene ei helg, slik at jeg kunne kjøpe weekend tur til oss. Men så har jeg ikke all verden med penger, har beregnet og handle gave for ca 2500,- kanskje jeg får en tur med båten fra oslo til københavn for den prisen?!?!?! aner ikke hva sånt koster jeg............. trur vi trenger og ha litt tid for oss selv, fordi nå består hverdagen våres av jobb, unger og stress. Vi har ikke tid til og være kjærester lenger. Så hvis noen har noen forslag tar jeg de imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med gjesten her. Hvorfor skal man bruke så mye penger på en julegave. Er ikke nødvendig og handle seg blakk heller..

Jeg heller kommer ikke til å bruke så mye penger på samboern.....men jeg elsker alikavel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå har hun jo valgt å bruke den summen, det hun spør etter er på hva...

Jeg synes det høres ut som om du allerede har den beste ideen selv jeg! Men en helg som kjærester må jo ikke nødvendigvis være til utlandet! En helg på et hotell bør vel være mulig for den prisen? Eller leie en hytte helt for dere selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg må litt av enkelte, fordi det er alltid noen som må henge seg opp i bagateller, hvor mye jeg bruker på samboeren min sin gave, er vel ikke noe og henge seg opp i.

det som er er at jeg ønsker og tilbringe en helg sammen med han helt alene uten barn og mas, og hvis noen har noen gode forslag til hvor jeg kan ta han med er det veldig fint om dere har noen forslag.

ellers tusen takk for alle svar jeg har fått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis lommepenger kommer utenom, så får du helt sikkert en utenlandstur for 2500kr... det kan jo til og med bli billigere enn å bo på hotell/hytte i norge...

Men kanskje du kjenner noen som kan låne ut hytten sin? En fjelltur med rolige kose-kvelder er vel ikke å forakte? Nå vet jeg jo ikke hvor i landet du bor... men vet at det var flotte tilbud på hytteutleie på hafjell i fjor ihvertfall...hold øynene åpne i aviser osv.!

Men ellers koster ikke en tur til københavn eller kiel all verden heller.. men det er ikke alltid man får slappet av så mye på slike turer da..min erfaring ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å bestille en overnatting på et fint hotell i nærheten. Hvis dere har noen øyer i nærheten så kunne jo det vært noe. Så bruker dere tiden på å oppvarte hværandre, spise god mat. Så kan du kjøpe en god massasjeolje i tillegg, som dere kan ta med :)

Da kan dere være nyforelsket par igjen en liten helg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HER kan du ihvertfall sjekke noen priser på tur til København. Syns det hørtes kjempekoselig ut, jeg! København er en fin by!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreslår:

spa

leire

jordbær

vin

på ein laurdag berre dåke to ein mnd etter jul med hotel overnatting (med boblebadekar?) og deilig middag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med gjesten her. Hvorfor skal man bruke så mye penger på en julegave. Er ikke nødvendig og handle seg blakk heller..

Jeg heller kommer ikke til å bruke så mye penger på samboern.....men jeg elsker alikavel..

Unnskyld meg, men for en dum ting å si!!! :roll: Det er jo ikke alle som blir blakke etter å ha brukt det beløpet på julegave til kjæresten! Sånn er livet, vi har forskjellig økonomi, og det må man forholde seg til!

Selv kommer jeg sannsynligvis til å bruke ca. kr. 15 000 på julegaver i år, og det er til foreldre, bror m. familie, barn og kjæreste, men det er fordi jeg har lyst og mulighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med denne:

Kjøp noe seriøst pent undertøy.

Ta bilde av det.

Pakk det inn og skiv en liten lapp om hva han finner under kjolen

Sørg for at det ikke er unger i huset....... :wink:

Full pakke med sterainlys, god tid og deilig massasje-olje........

Funker hver gang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...