AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #41 Del Skrevet 24. oktober 2016 Du skal være en ganske følelsesmessig avkoblet person hvis du går inn for å gå gravid med ditt eget barn, med den hensikt å gi det bort til noen andre. Synes det er hensynsløst og urettferdig gjort ovenfor barnet også. Jeg har en venninne som har født flere barn for andre par. Hennes egg brukes. Og hun bor i Norge, så det er mulig å få til. Jeg vil ikke ødelegge vennskapet, så jeg har aldri sagt til henne hva jeg egentlig mener om det hun har gjort. Anonymkode: 1ecd2...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #42 Del Skrevet 24. oktober 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal være en ganske følelsesmessig avkoblet person hvis du går inn for å gå gravid med ditt eget barn, med den hensikt å gi det bort til noen andre. Synes det er hensynsløst og urettferdig gjort ovenfor barnet også. Jeg har en venninne som har født flere barn for andre par. Hennes egg brukes. Og hun bor i Norge, så det er mulig å få til. Jeg vil ikke ødelegge vennskapet, så jeg har aldri sagt til henne hva jeg egentlig mener om det hun har gjort. Anonymkode: 1ecd2...854 Ha ha ha. Ja - jeg veit det. Dem tjener visst ganske bra på det og. Anonymkode: 0b796...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #43 Del Skrevet 25. oktober 2016 Jeg hadde vært villig til det for nære venner/familie. Anonymkode: c777a...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 25. oktober 2016 #44 Del Skrevet 25. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir ikke underlivet veldig slitt av dette? Anonymkode: 020e7...29e Jepp, totalt utslitt.. Et underliv er ikke skapt for denslags aktiviteter, på noen som helst måte! Det skulle tatt seg ut, liksom.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 25. oktober 2016 #45 Del Skrevet 25. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir ikke underlivet veldig slitt av dette? Anonymkode: 020e7...29e Av å føde? Det er ingen forskjell på å føde egne barn og surrogatibarn, hvis det er det du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #46 Del Skrevet 25. oktober 2016 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Anonymkode: ffab2...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 26. oktober 2016 #47 Del Skrevet 26. oktober 2016 NEI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberry Fields Skrevet 26. oktober 2016 #48 Del Skrevet 26. oktober 2016 Jeg liker å tro at jeg kunne gjort det for noen som står meg veldig nær. Men så har jeg aldri født egne barn ennå, så jeg vet ikke hvor knyttet jeg hadde følt meg til barnet i magen, hvordan det hadde blitt å gi det bort (selv om det biologisk ikke var mitt), og så er det jo komplikasjoner osv å tenke på... Så i teorien ville jeg sagt "ja", men i praksis måtte jeg gått mange runder med meg selv først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanna87 Skrevet 26. oktober 2016 #49 Del Skrevet 26. oktober 2016 NEI. Jeg synes det er flott at andre vil gjøre det, men for meg blir det helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #50 Del Skrevet 26. oktober 2016 Jeg skulle hatt betalt!! Anonymkode: 62980...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #51 Del Skrevet 26. oktober 2016 Måtte bare!! Anonymkode: a5692...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå