Gå til innhold

Bildetråden + litt fjas (Les reglene)


Gjest Bruker115236

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

2 timer siden, Peaches skrev:

😂😂😂😂

 

1 time siden, Peaches skrev:

😂😂😂😂

Haha du fikk mye latter ut av dette du med 🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
19 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Snapchat-1253221613.jpg

Jeg er den Rosa Panter.

Du er ikke bare kjekk, men et veldig bra menneske. Takka for fine samtaler vi har hatt. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Nå er det mer enn 3 måneder siden jeg postet. Hvis folk ikke er sterkt imot det så lager jeg gjerne en progress line her inne. Som vanlig er det ikke lov å kommentere kroppen på bildet da det ikke er innenfor regelverket, men det er lov å si bra jobba :fnise:

 

Bilde.jpg

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
On 6/1/2017 at 7:48 PM, Minesveiper said:

Jah, det er digg :) Vært tilbake i trening ca 2-3 uker nå og er ikke langt unna der jeg var styrkemessig :)

Vi får vel bare prøve da og se om det er innenfor regelverket. Så det er ikke lov å kommentere eller vurdere selve kroppene på bildet. Mitt mål har vært å gå fra å være sykelig tynn til å bli normalvektig noe jeg har klart :) Jeg har egentlig aldri hatt noen komplekser for kroppen min, men jeg ønsket å bli sunn og normalvektig. Det er greit at kg ikke ønsker å bidra til kroppspress, men det er like gale å oppfordre folk til å ikke endre livsstil for å bli mer sunne. Jeg postet et bilde i den andre tråden i februar før jeg ble syk. Det er ikke så stor forskjell på meg nå og da :) Edit: Bilde til vestre er fra i dag, og bilde til høyre er det jeg postet i februar.

 

treningsbilde_2.jpg

Det jeg postet i begynnelsen av juni. Jeg synes det er bra kleint å poste slike ting på facebook så det bedre å gjøre det på et anonymt forum :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minesveiper skrev:

Det jeg postet i begynnelsen av juni. Jeg synes det er bra kleint å poste slike ting på facebook så det bedre å gjøre det på et anonymt forum :P 

Nice :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Minesveiper skrev:

Det jeg postet i begynnelsen av juni. Jeg synes det er bra kleint å poste slike ting på facebook så det bedre å gjøre det på et anonymt forum :P 

Bra fremgang!👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest UngMann1986
På ‎18‎.‎08‎.‎2017 den 23.02, Poppeloppane skrev:

Pleddfie🙄

 

Nydelig pleddfie! Og for et herlig uttrykk! Pleddfie - ikke hørt det før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...