Gå til innhold

Bildetråden + litt fjas (Les reglene)


Gjest Bruker115236

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

28 minutter siden, Rossin skrev:

Jeg fant opp KG-party!! Husker jeg ankom KG-partiet i kjelleren på Fridays. Det var bare KG-folk der, og i det jeg kom ned trappa ble alle helt stille, fordi de lurte på hvem jeg var. Flaut! Men det var utrolig mange hyggelig folk da :)

Kanskje du og jeg skal ha vårt eget private KG-party?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Rossin skrev:

Jeg fant opp KG-party!! Husker jeg ankom KG-partiet i kjelleren på Fridays. Det var bare KG-folk der, og i det jeg kom ned trappa ble alle helt stille, fordi de lurte på hvem jeg var. Flaut! Men det var utrolig mange hyggelig folk da :)

Kanskje du og jeg skal ha vårt eget private KG-party?

:mynona: ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, GT-R skrev:

Sykt mange transseksuelle her inne i grunnen 

 

Hva tror du "transeksuell" betyr?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, GT-R skrev:

Følte du deg truffet?

 

Ser ikke at det er noe å føle seg truffet av. Stusser bare litt over ordbruken, og lurer på om du kanskje mener noe annet, da det ikke er mulig å se om en person er transeksuell eller ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Yme skrev:

 

Ser ikke at det er noe å føle seg truffet av. Stusser bare litt over ordbruken, og lurer på om du kanskje mener noe annet, da det ikke er mulig å se om en person er transeksuell eller ikke.

Både og. https://sml.snl.no/transseksuell

Som du ser velger en del transseksuelle å gå fra en kjønnskategori til en annen utseendemessig også. Men greit da, kan godt si transvestitt om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

Hvorfor si noe som helst?

Hvorfor ikke? Påpeker bare at at det mange transer her inne. Om folk velger å tolke det negativt så får de bare gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alltid bildetrådene på kg ende med at folk skal begynne å krangle og slenge dritt?? Jeg kommer ikke til en bildetråd for å diskutere kjønnsidentitet, og hvem som skal omtales som hva. Men jeg kommer hit for å se bilder, og koseprate, og gi likes. Så kan vi være så snille og skjerpe oss og oppføre oss som voksne mennesker nå, før moddene stenger denne tråden akkurat som de har stengt alle de andre?

44 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Hei 😍😘

You like bb? 😘😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...