Gå til innhold

Bildetråden + litt fjas (Les reglene)

Gjest Bruker115236

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
15 minutter siden, Alja skrev:

Jøss, enig med at det er mye flotte folk her for tiden! Godt å se at det fortsatt er poppis å ville sette et ansikt til brukerne her inne. Håper tråden får stå, og at trenden med masse good vibes fortsetter :nordvesta:

Når kommer et bilde fra deg? Lenge siden sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev:

Når kommer et bilde fra deg? Lenge siden sist :)

Mest sannsynlig ikke så alt for lenge til :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det var så lenge siden sist! Fra et par dager siden, det var sikkert 20 grader og full sol her. Jeg kosa meg for å si det mildt! :hoppendeglad:

Endret av Alja
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Alja skrev:

Siden det var så lenge siden sist! Fra et par dager siden, det var sikkert 20 grader og full sol her. Jeg kosa meg for å si det mildt! :hoppendeglad:

Pen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
6 minutter siden, Alja skrev:

heipådeg.jpg

Vakker dame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Silfen skrev:

Så flott du er. 

Takk Silfen, jeg tror det er første gang du har komplimentert et bilde av meg! Det blir lagt merke til :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
21 minutter siden, Alja skrev:

Jacklost :smilyblomst:

Hyggelig å se deg på denne delen av forumet igjen :) Har ikke sett deg på kg på lenge, kjekt du fortsatt er på kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

Hyggelig å se deg på denne delen av forumet igjen :) Har ikke sett deg på kg på lenge, kjekt du fortsatt er på kg :)

Jeg har vært å lurt litt i kulissene uten å være særlig aktiv. Jeg fikk et akutt savn for å henge litt på KG, så da tok jeg opp guilty pleasuren min igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Alja skrev:

Jeg har vært å lurt litt i kulissene uten å være særlig aktiv. Jeg fikk et akutt savn for å henge litt på KG, så da tok jeg opp guilty pleasuren min igjen :fnise:

Ja man blir hekta og kan få abstinenser :P Bare se på alle de gangene jeg slettet meg selv :fnise: Er overrasket over at jeg ikke har slettet meg enda egentlig :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bruker115236
2 timer siden, Silfen skrev:

Fine folk her i det siste. Severus : digger bildet ditt. Dilly: flott kvinne, du kan bilder altså. 

Meg i dag:

FB_IMG_1494260910561.thumb.jpg.a9582ae2f8dd912420481f90b6eb0e75.jpg

Vakre Silfen!

40 minutter siden, Alja skrev:

heipådeg.jpg

Du er alltid så pen, Alja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Ja man blir hekta og kan få abstinenser :P Bare se på alle de gangene jeg slettet meg selv :fnise: Er overrasket over at jeg ikke har slettet meg enda egentlig :P 

Hahaha, I can relate to that! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bruker115236
14 timer siden, Alja skrev:

@ElizabethTaylor, takk for det skjønne! Når legger du ut bilde her igjen? *Vil se* :ninuskapus:

Siden det var så mye aktivitet i dag, så kan jeg slenge med et bilde fra sist helg😁

Endret av Bruker115236
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ElizabethTaylor skrev:

Siden det var så mye aktivitet i dag, så kan jeg slenge med et bilde fra sist helg😁

IMG_20170429_225832_157.jpg

Åh kjære Gud, gi meg styrke! :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...