Gå til innhold

Bildetråden + litt fjas (Les reglene)

Gjest Bruker115236

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

For en fin ting å gjøre! :klemmer:

Hun er jo nesten 80 år, så hun må få oppleve det før hun går bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bruker115236
10 timer siden, Poppeloppane skrev:

Usminket onsdag😂 svart hvitt får det bli grunnet manglende foundation:) (eller hvordan det skrives). 

Du er så pen😍

19 minutter siden, Severus skrev:

Usminket onsdag, skal ta bilder å overraske farmor. Hun fikk aldri sett pappa i marineantrekk, men jeg ordner det. Siden vi to er så like.

Så snill du er. Fint bilde 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
9 timer siden, Severus skrev:

IMG_2122.JPG

Usminket onsdag, skal ta bilder å overraske farmor. Hun fikk aldri sett pappa i marineantrekk, men jeg ordner det. Siden vi to er så like.

Utrolig kul og kreativ ide! Digger bildet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg drev å tok bilder som jeg pleier, men så tenkte jeg; hvorfor gidder jeg? Det er en enorm jobb i photoshop i etterkant, og om jeg skal få lov til å skryte av meg selv litt her nå, så har jeg blitt en kløpper på hudredigering. Poster bildet som en forfriskning, og kanskje som en liten protest av misunnelse for alle de med fin hud. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frus3rtSjokkiz
2 minutter siden, dillyduzit skrev:

Så jeg drev å tok bilder som jeg pleier, men så tenkte jeg; hvorfor gidder jeg? Det er en enorm jobb i photoshop i etterkant, og om jeg skal få lov til å skryte av meg selv litt her nå, så har jeg blitt en kløpper på hudredigering. Poster bildet som en forfriskning, og kanskje som en liten protest av misunnelse for alle de med fin hud. 

Du er fin :) og modig som alle som legger ut bilde her for det tør ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, dillyduzit skrev:

Herlighet så nydelig du er! 

For et fantastisk ansikt med en helt utrolig fin beinstruktur! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
10 minutter siden, dillyduzit skrev:

Holy moly, dette bildet kunne jo vært i Vogue... lyver ikke, ser nesten ikke noe urenheter. Det ser jo ut som fregner! ❤️

Anonymkode: 5d033...45c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagsselfie :blomst:

*snip*

Endret av Miklo Velka
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, dillyduzit skrev:

Vet at du er fotograf og det vises for å si det sånn! Det er så mange følelser i bildet. Vakkert og rørende. :dagens-rose:

Anonymkode: e2a6d...00c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Frus3rtSjokkiz skrev:

Pen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236
14 timer siden, dillyduzit skrev:

Hadde faktisk aldri trodd de forrige bildene dine var photoshoppa. Men sånn serr, men eller uten photoshop: du er nydelig!

14 timer siden, Miklo Velka skrev:

590e2cb2227eb_18193801_10154309013981879_6935989562845806679_n(1).thumb.jpg.442f5bd8d6cb8cf5aa30bfe77ae1af2c.jpg

Så koselig bilde da! Skal du ut på byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ElizabethTaylor skrev:

Så koselig bilde da! Skal du ut på byen?

Nei, dette var sofakveld i trenings-/ slaskeklær. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
15 timer siden, dillyduzit skrev:

Du ser helt nydelig ut :rodmer:

15 timer siden, Miklo Velka skrev:

590e2cb2227eb_18193801_10154309013981879_6935989562845806679_n(1).thumb.jpg.442f5bd8d6cb8cf5aa30bfe77ae1af2c.jpg

Nice skjegg :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Frus3rtSjokkiz skrev:

20 timer siden, skruf skrev:

Herlighet så nydelig du er! 

For et fantastisk ansikt med en helt utrolig fin beinstruktur! 

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holy moly, dette bildet kunne jo vært i Vogue... lyver ikke, ser nesten ikke noe urenheter. Det ser jo ut som fregner! ❤️

Anonymkode: 5d033...45c

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet at du er fotograf og det vises for å si det sånn! Det er så mange følelser i bildet. Vakkert og rørende. :dagens-rose:

Anonymkode: e2a6d...00c

6 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Hadde faktisk aldri trodd de forrige bildene dine var photoshoppa. Men sånn serr, men eller uten photoshop: du er nydelig!

Wow, tusen takk folkens! <3 @ElizabethTaylor Bildene bakover her er ikke photoshoppet, men har en hobbyinstagramprofil (for et ord) hvor jeg legger ut sminkebilder, og der blir de redigerte lagt ut, i tillegg tror jeg at det bildet som ligger her i tråden fra før av, var fra før jeg begynte på medisiner som fucket opp huden fullstendig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236
4 timer siden, dillyduzit skrev:

Wow, tusen takk folkens! <3 @ElizabethTaylor Bildene bakover her er ikke photoshoppet, men har en hobbyinstagramprofil (for et ord) hvor jeg legger ut sminkebilder, og der blir de redigerte lagt ut, i tillegg tror jeg at det bildet som ligger her i tråden fra før av, var fra før jeg begynte på medisiner som fucket opp huden fullstendig :) 

Da misforstod jeg. Men synd medisinen tuller med huden. Håper det bedrer seg😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine folk her i det siste. Severus : digger bildet ditt. Dilly: flott kvinne, du kan bilder altså. 

Meg i dag:

FB_IMG_1494260910561.thumb.jpg.a9582ae2f8dd912420481f90b6eb0e75.jpg

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Silfen skrev:

Fine folk her i det siste. Severus : digger bildet ditt. Dilly: flott kvinne, du kan bilder altså. 

Meg i dag:

FB_IMG_1494260910561.thumb.jpg.a9582ae2f8dd912420481f90b6eb0e75.jpg

I'd tap that.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, enig med at det er mye flotte folk her for tiden! Godt å se at det fortsatt er poppis å ville sette et ansikt til brukerne her inne. Håper tråden får stå, og at trenden med masse good vibes fortsetter :nordvesta:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...